Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چگونگی استفاده از آموکسی سیلین ۱۲۵به کودک
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ ماهه است به دلیل بی اشتهایی وتشخیص التهاب گلو دکتر آزیترومایسین و دیفن تجویز کردن داروش تموم شده فقط آبریزش چرکی بینی داره میتونم آموکسی سیلین ۱۲۵ بدم و مقدار هم لطف کنید بگید
- قرص
سلام اقای دکتر روزتون مبارک دعای هر روز من هدیه ی شماست. میشه بفرمایید برای بهتر شدن ریزش موها در دوران شیردهی چه قرص بخورم؟ بچم آلرژی داره کلسیم میخورم روزانه. ببخشید اگه سوالم بی مایه س
- خس خس سینه و تب
سلام
پسر 1 سالم دو روز است که سینه اش خس خس میکند و تب دارد ولی آبریزش بینی و یا کیپ شدن و هیچ علایم دیگر سرماخوردگی را ندارد. آیا سرما خورده یا چیزه دیگری هست؟ - تب و اسهال
سلام آقای دکتر خسته نباشید..دخترم 3روز تب داشت اما ن زیاد شدید امروز روی شکم و کمرش دونه های قرمز زده و اسهاله مننون میشم راهنمایی کنید.. 1سالو 9 ماهشه.. تشکر
- قطره کولیف تاریخ گذشته
سلام من دخترم پنج ماهشه بی تابی میکرد نمیخوابید قطره کولیف دادم فقط تاریخش گذشته بود پنج قطره دادم الان اروم خوابیده ولی میترسم مشکلی که ایجاد نکنه؟
- ریزش مو
سلام اقای دکتر خسته نباشین من دخترم ۲۱ ماهش هست و برای جلو گیری از ریزش موهاش همون زینک سلوفات رو بخوره کافیه یا باید قطره دیگه ای استفاده کنه وقتی موهاشو شونه میزنم ن ب اون صورتا ولی احساس میکنم میریزه نگرانم
- دوز دارو شربت ازیترومایسین برای کودک ۳سال باوزن۱۴
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
جوش ها سرخ و کوچک هستند البته جای اونها مدتی میمونه پسرم سه ونیم ساله است و یکساله از پوشک گرفته شده خوب شسته میشه و تازگی این مشکل برای پیش اومده قبلا با پوشک هم مشکلی نداشت فکر کردم برای شیرینی جات است و کم بهش میدم ولی مشکل هنوز هست
- سرمانخوردن کودک
سلام دکتر خسته نباشید دختر من دو سالشه تا الان یک بارم سرمانخورده .اطرافیان میگن اصلا خوب نیس که تا الان سرمانخورده بدنش هیچ ویروسی از جمله سرماخوردگی رو نمیشناسه .واگه یک روز دچار بشه یا خدای نکرده کرونا بگیره خیلی سختش میشه من نگران سدم آیا صحت داره نظر شما چیه؟؟ممنون
- سرما
سلام اقای دکتر پسر ۴.۵ ساله ۱۶ کیلو دارم هفته ی پیش سرماخورد دکتر گفت پلارژی بخوره کمی سرفه داشت گفت اگه ادامه داشت سرفه و خلطی سد انتی بیوتیک مصرف کنه متاسفانه شماره الکترونیک نسخه رو گم کردم نمیدونم چه انتی بیوتیکی گفتن سال گذشته یادمه فارمنتین ۶۴۳ میدادن هردوارده ساعا ۵ سی سی همینو منم شروع کردم خوبه؟
- کبودی پا
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه و چندوقت یه بار روی پاهاش دایره کوچک قهوه ای رنگ میبینم خوب میشه دوباره پیدا میشه نمیدونم چکار کنم
- تک سرفه
سلام اقای دکتر بچم ۷ماه س تا۴ماهگی اس امپرازول دادم یهو قط کردیم. حالا از ۶ماهگی دوباره دکتر شروع کرده ولی وقتی خوابه و و مزه مزه میکنه تک سرفه هم داره.نگرانشم پس کی خوب میشه؟ اس امپرازول ۱۰ میدم صبح نصف شب نصف. لازمه بیشتر باشه دوزش؟ممنونم خیلی ممنونم
- سرماخوردگی عطسه وسرفه خشک
سلام من پسرم یک ساله سه ماهه سرما خورده عطسه میکنه سرفه میشه یه شربت خیلی خوب معرفی کنید
- زردی بدن
سلام پسر من ۷ سالشه و بدنش دست و پا .صورتش حالت زردی داره . اقای دکتر جای نگران هست وچیکار میتونیم بکنیم حالت طبیعی رنگ بدنش برگرده ممنون از شما
- ازمایش تیروئید
دخترم ۱۶روزش هست س ه روز بعد ک بدنیا اومد از بهداشت تماس گرفتن ک ازمایشش باید تکرار بشه بعد دوباره ازمایش گرفتن و دوباره همون مشکل رو داشت یعنی tsh5بوده و pku1.0بوده الان من روستا هستم و دسترسی ب دکتر ندارم اولین بچه ام هست ک بعداز سالهای خدابهم داده الان از نگرانی دارم میمیرم تورو قران زود جوابم بدین ک ازمایش دخترم چطوری هست و باید چیکار کنم
- شیاف
سلام برا بچه ۳ سال و ۴ ماهه با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب بالا و عدم پاسخ پروفن شیاف دیکلوفناک ۵۰ به صورت کامل استفاده بشه یا نصف؟
- مولتي ويتامين
سلام جناب دکتر گرامي من بچم يک سالشه چيز زيادي نميخوره بردمش دکتر داروهاش رو عوض کرد و براش شربت زينک سولفات و شربت دي ترول و قطره آهن آيروويت تجويز کرد که من قطره آهم سيدرال ميدم اما بخاطر اشتهاش بهتر نيست از يک مولتي ويتامين خوب استفاده کنم؟؟؟مولتي ويتامين کيدي کر خوب است؟؟اگر نه يک مولتي ويتامين خوب معرفي کنيد
- سلام خسته نباشین دخترم ۱۰ماهشه گاهی وقتا میلرزه چیکارکنم نگرانم
- واکسن ۶ سالگی
باسلام پسرم دارای آسم تنفسی خفیف ازنوع سرفه می باشد ولی برای استفاده ازداروهایش مقاومت دارد می توانیم واکسن ۶ ساگی رو تزریق کنیم
- تزریق آمپول
پرستار اومد آمپول رو بزنه برای بچه اما کردش تو دست خودش بعد برای بچه تزریق کرد با همون سوزن

