Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب
سلام اقای دکتر دخترم یکسال س ماهشه اصلا شبا خوب نمیخابه همش گریه میکنه وغلت میزنه بعد ک چشماشو باز میکنه بیدار میشه خوبه کلا از ۴۰ روزگیش دیگ شبا خوب نمیخابه بعدش باد شکمم هم خیلی میده بیرون
- واکسن
دخترم ۷ فروردین واکسن یکسالگی داره باتوجه به شیوع کرونا بزنم یانه؟
- آزیترومایسین ۲۰۰\”
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم بیمار شماست آبریزش بینی و گلودرد داره خیلی اذیته ۶ ساله با وزن ۱۷ کیلو باتوجه به تعطیلی لطفا دوز آزیترومایسین ۲۰۰ را میفرمایید ممنون میشم
- کش و قوسو زور زدن شدید
بچه یما یک سال و شش ماهشه. الان بشدت بی دلیل یا خودش دراز میکشه رو زمین و یا وقتس بغلش میکنید به بدنش قوسمیده و زور میزنه به حدی که اینقدر طولش میده که عرق میکنه.دلیلش چی میتونه باشه؟
- تاخیر در واکسن 18 ماهگی
سلام وقت بخیر نوزاد 18 ماهه دارم 10 روز واکسن 18 ماهگی عقب افتاده چون سرما خوردگی داره هنوزم خوب نشده نمیدونم مشکلی نداره بازم واکسنشو عقب بندازم تا خوب بشه یا باید هرچه زودتر واکسنشو بزنم؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- پو
سفیدی پوست
- پاسخ بهاسهال خونی
باسلام:کودک ۱۹ ماهه دارم نزدیک یک ماه است که راه افتاده،ولی هنوز عین قبل که میترسید چاخاهایش را به سمت خارج میگذارد وراه میرود.ایا مشکلی هست یا نه؟
- شربت آزیترو
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم آزیترو۲۰۰روچقدربایدبه پسردوسالودوماهم با۱۴کیلووزن بدم؟بردم ۱۷شهریوردستیارپزشک نوشته هر۲۴ساعت۵سی سی مگه نبایدازروزدوم نصف استفاده شه
- حساسیت به نیش پشه
سلام و عرض ادب دختر پنج سالمو وقتی پشه نیش میزنه جای نیش اندازه سکه ورم میکنه و تاول میزنه و برای اینکه خوب پشه ی پماد مخصوصه که میزنم عفونت نکنه آیا راهی برای درمان از حساسیت نیش پشه وجود دارد؟ بینهایت سپاس
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای پسر ۱۰ساله
- مصرف زیاد استامینوفن
سلام پسرم دیروز تب کرد حواصم نبود بهش دوازده سی سی استامینوفن پاراکید دادم هر چی میخوره بالا میاره مسافرت هستم چیکار کنم بعد. از شش ساعت باز تب داشت پنج سی سی بهش دادم الان من چیکار کنم
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- اموکسی سیلین
سلام ایا اموکسی سیلین و سیتریزین برای نوزادان ۶ ماهه ضرری ندارد؟
- انگل
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالشه ودوشبه اثلانمیخوابه وهمش مقعدشومیخارونه دکتردوتاپسربزرکم دارم که مدرسه میرن خیلی دلم برای پسرم میسوزه چون خیلی عذاب میکشه شرایط دکتربردن ندارم قرص مبندازول میشه هممون مصرف کنیم برای پسر۳سالم ضررنداره ممنون میشم راهنماییم کنیدخداخیرتون بده
- شربت اکسپورانت
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه چند روز ویروس گرفته حالا سرفه خیلی میکنه شربت اکسپکتورانت کدئین برایش ضرر ندارد از اینکه کدیین داره بهش بدم ممنون
- لرزش نوزاد
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم چهار ماهشه ولی تا الان خیلی بدنش تکون میخوره یعنی ثابت نیس انگار تحکمی نداره رو بدنش به نظرتون مشکل ممکنه چی باشه ؟؟
- قرص جوشان ویتامین سی برای فاویسم
سلام . آیا کودکی که فاویسم دارد می تواند از قرص جوشان ویتامین سی 1000 استفاده کند؟
- شربت استامینوفن
سلام وقت بخیر پسرم ۵ سال و ۹ماهشه. وزنش حدود ۱۹ تا ۲۰ کیلو هست. تب داره. میگه سرم یکم درد میکنه و سردشه. میگه شکمم هم یکم درد میکنه. شربت استامینوفن چند سی سی بهش بدم؟
- زردی پا
کف پام زرده باید چکار کنم؟
- تب_کودک
سلام. میشه کمکم کنید دکتر. دخترم 7 سالشه بردمش بیابون باخودم باد شدیدمیومد ولی شدید میومد دم داشت هواش. الان یذره بدنش داغه ابریزش بینی هم داره چیکارش کنم هیچ درمانگاهی هم دسترسی ندارم چیکارکنم خواهش میکنم؟ راهنماییم کنید

