Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چه شیری خوبه
سلام خسته نباشید دخترم از کوچکی تاحالا شیر اپتامین دادم الان ۲سال چندروزش شیر پاستوریزه دادم نخور شیر گاو نخور حالا شیر ببجونیور گرفتم خوبه بدم یا شیری که خوب باشه بگین بخرم بدمش غذا هم درست نمیخوره
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
- آزیترو
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- یبوست بچه ۲ سال و نیمه
بچه ۲ سال و نیم دارم
غدا نمیخوره و شکمش یبسه. لطفا راهنمایی کنید.
خیلی ممنون
- مصرف سفکسیم برای کودک نه ماهه
سلام من دخترم نه ماهشه هشت کیلو وزنشه الان دو روز مریض شده صبح ها سرفه خشک میکنه چشمشم عفونت کرده خواستم بپرسم سفکسیم صد رو چند سی سی بد
- آزمایش خون
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم6ساله است با وزن15کیلو بسیار لاغر هر هفته فقط یکبار دستشویی می رود قبلا بهتان پیام دادم فرمودید آزمایش خون و ادار و..گرفته شود آزمایش دادیم همه چیز نرمال است فقط نوشته اسوربیک اسید مثبت این به چه معناست؟
- روغن زیتون
سلام جناب دکتر خداقوت مصرف روغن زیتون برای کودک ۱۵ماه مجاز هست؟
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر من رژیم داشتم دخترم الرژی داره ازمایش مدفوع دادیم ۸۰۶ بود نتیجه امروز ک نتيجه رو بردم پیش دکتر ۶۶ بود،۶ماهشه شیرخشک ای آر ببلاک نوشتن من میترسم دوباره آلرژی برگرده حالا بفرمایید میشه بدم بخوره،؟؟ممنونم از لطف تون
- انفولانزا
سلام وخیته نباشید خدمت شما اقای دکتر پسرم۱۵ماهشه پنج روزه سرفه داره اوایل خشک بود که بردیم دکتر فقط اسپری سالبو دادن با قطره بینی و ساشه مونته لوکاست الان سرفهاش خس خس داره و سینش هم همینطور ممنون میشم بفرمایید براش چی استفاده کنم خیلی ممنون
- استفراغ
سلام ببخشید من بچم وقتی خیلی گریه میکنه استفراغ میکنه باید چی کار کنم
- خون در مدفوع کودک
سلام در مدفوع پسر یک ساله و نیمه ام لکه خون دیدم . خودم احتمال میدم مربوط به یبوست باشه . آیا جای نگرانی هست؟اغلب مدفوع ش سفته و به سختی انجام میشه گاهی تا سه روز هم فاصله می افته بینش. شیر خشک میخوره
- شیاف استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم ۴ سال و ۱۰ ماهشه. وزنش ۱۵ کیلو. تب داره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ یکی و نصف براش کافیه؟ یا باید بیشتر باشه؟
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- زردی نوزاد
سلام ۸ دی ماه ۱۴۰۴ سزارین شدم، ۱۴ دی ماه زردی نوزادم 15.6بود زیر دستگاه فتوتراپی گذاشتیم بعدش در ۱۶ دی زردیش شد 7.9 بعدش در ۱۹ دی زردیش شد 9.2 دوباره از دستگاه فتوتراپی استفاده کردیم و ۲۶ دی زردیش 9.4 بود بعد در ۳بهمن ماه هم Total Biliعددش 9.7شد و Direct Biliهم عددش 0.8شد، دکتر اطفال گفت دیگه نیازی به آزمایش نیست رفته رفته خوب میشه،من نگرانم خدایی نکرده زردیش زیاد بشه به نظرتون بازم ببریم آزمایش؟این زردی که عددش نه و خورده ای هست خود به خود رفع میشه؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۶سال وزن ۱۹کیلو ده روزپیش سرماخورده علائم اولیه گلودردوگرفتگی بینی داشت که بامراجعه به درمانگاه براش اسپری بینی واستامینوفن وآموکسی کلاو۶۴۸نوشت که درصورت چرکی شدن گلو بهش هر۱۲ساعت ۱۰ سی سی بده یک روزبعد دیدم ترشحات بینی زردرنگ شده بینی خیلی التهاب داره آموکسی کلاو شروع کردم تایک هفته تقریبا دادم شربت تموم شد.بعدازدوروز قطع آموکسی کلاو امروزدوباره گلودردوگرفتگی بینی داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- سلام وقت بخیر دخترم هفته پیش تب کرد وسرفه دکتر بهش آموکسی سیلین ۴۰۰ داد ۷روز خورد ولی روز ۱۲هم دوباره تب کرده سرفه برگشته وبینیش هم گرفته.قرص دیازپام ۲ مصرف میکنه الان شربت سفکسیم لوپراکس ۱۰۰دارم بهش بدم؟؟
- شن کلیه
سلام دختر من یک سال و ۲۰ روزشه عفونت ادرار ووشن کلیه داره لطفا راهنمایی بفرمایین
- سفکسیم ۲۰۰
- خلط در مدفوع کودک چهارساله
سلام پسرم چهارسالشه چند وقتیه تو مدفوعش خلط میبینم بردم دکتر آزمایش مدفوع انجام داد همه چیز نرمال بود نه خون دیده شد نه عفونت نه چربی نه چرک و انگل حتی تو آزمایش موکوس هم ندیدن پس چرا بازم خلط هست امکان داره پسرم از شکلات ژله ای جدیدش اینطوری میشه و آلرژی داره خیلی نگرانم البته حال عمومیشم خوبه و مشکلی نداره نه دلدرد و سردرد و اسهال استفراغ پس مشکل چیه

