Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سردردوحالت تهوع
سلام خسته نباشیددکترمن خانمی32سالم شیرده هستم بیشترروزابعدازصرف ناهارحالت تهوع وسردرددارم میدونم شمامتخصص اطفالیدولی توروخداکمکم کنیدخیلی اذیت میشم
- سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده خیلی آبریزش بینی داره من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم ممنون میشم جواب بدید
- مقدار مصرف نئوزینک
سلام اقایه دکتر خسته نباشید من یه کودک ۱۰ ماهه دارم که چن روز پیش ویروس جدید و گرفته بود و یه شبم بستری شد الان دکتر براش نئوزینک داده که هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی و اُآر اس الان مشکل اسهالش و اینا خوب شده خداروشکر خاستم ببینم این نئورینک و الان چقد بهش بدم روزانه ؟و مشکلی پیش نمیاد اگه بدم ضرر نداره؟درصمن دخترم ۸ کیلو هست
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
با سلام، پسرم از دیشب تب کرده و هفته آینده باید واکسن ۱۸ ماهگی رو براش بزنم،اشکالی نداره ۱ هفته از بیماریش بگذره و واکسنش رو بزنم؟
- اس
- شیرخشک
سلام دکتر دلیل اینکه هرشیرخشکی به نوزاد ۳ماه و ۱۵روز میدیم شکمش سفت میشه اپتامیل نان ببلاک چیه واینکه میشه هرروز بهش اب قند بدیم
- استفراغ
سلام دخترم ۲ سالو ۲ ماهشه از ساعت ۲ ظهر تا ۹ شب همینجور استفراغ کرده هیچی تو معدش نتونسته نگهداره و مدام میگه دلم و دهنم دردمیکنه به هیچ عنوان قبول نمیکنه چیزی بخوره چی کار بکنم از بیمارستانم خیلی دورم
- پزشکی
سلام پسرمن۴سالشه تب وسرفه داره .تبش باتب برپایین میادمیخواستم بدونم برای سرفه اش چه شربتی روپیشنهادمیکنین
- قطره اهن و مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر. دخترم دو سالش تموم شده . بهتره قطره مولتی ویتامین و اهن رو واسش ادامه بدم یا اینکه قطع کنم؟
- خسته نباشید بچم مریضه گلو درد داره چی شربتی بهش بدیم و سرفه داره
سلام خوبی بچم مریضه گلو درد داره چی شربتی بهش بدیم و سرفه هم داره و سرما خورده
- لوپراکس ۱۰۰
پسرم ۱۱ سالشه و ۳۹ کیلووزن داره چند سی سی از این سوسپانسیون روباید بهش بدم؟
- آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر داره؟
آیا نخودفرنگی برای کودک فاویسمی ضرر دارد؟
- ویتامین د۳ دوز ۵۰۰۰۰
سلام دخترم سه ماه دیگه شش سالش میشه.آزمایش داد ویتامین د پایین بود. دکتر اطفال براش ویتامی د۳ نوشته که دو هفته یکبار یدونه بخوره اما آقای دکتر دوزش ۵۰ هزار هست به نظرتون مشکلی نیست که ویتانین د۳ با دوز ۵۰۰۰۰۰ به بچه شش ساله بدم؟
- بیرون روی
با سلام دخترم 9 سال دارد.چهار روزه دل درد داره شکمش قاروقور میکنه وبعدش بیرون روی شدید داره نفخ هم داره با شربت اواراس نصف روز متوقف شد دوباره شب شروع شد شدتش اوایل خیلی زیاد بود الان روزی 4بار هستش داروهایی که خورده یه پودر که توماستش میریزم.اواراس با طعم سیب .شربت زینک.اگه قطع نشه چیکار کنم.چند روز صبر کنم؟
- حرکات کودک؟؟
سلام اقای دکتر خسته نباشید.پسرم یک ساله هست .از هر لحاط رشد خوب هستن .ولی امروز بهداشت گفتن وقتی مثلا اسم بابا خاله یا عمه را میگویی میشناسد و به شخص مورد نطر نگاه میکند..متاسفانه تا حالا این حرکت را ندیدم..یعنی مشکلی میتواند باشد؟
- تب
سلام خسته نباشید، پسر 3ساله تب میکنه و موقع خواب از دهنش نفس میکشه ودچارخشکی دهان میشه، چه دارویی برای پایین آمدن تب بهش بدم، ممنون
- شربت زادیتن
سلام پسر من یکسال و ۲ماهشه که تا یک ماه پیش خیلی بد میخوابید و شبها زیاد بیدار میشد دکتر متخصص شربت زادیتن داد و گفت گلوش آلرژی داره پس از تقریبا یکماه خیلی بهتر شده و بهتر میخوابه اما دکتر گفت به مد یکماه دیگه هم زادیتن مصرف بشه میخواستم بدونم ضرر نداره مشکلی براش پیش نمیاد.شبها ۵ سی سی مصرف میکنه شربت زادیتن خارجی.
- عفونت گلو کودک 3ساله
دخترم 3 سال است اش عفونت گلو داره شربت سیفیکسیم مقدار اش چقد بدم
- آنتی بیوتیک
سلام وقت بخیر. پسرم ۵ سالشه ۱۶ کیلو وزنش. ۱۰ روزی میشه آبریزش بینی داره و سرفه میکنه بعضی وقتا که وقتی سرفه میکنه سرفه اش خلط دار هست یعنی سینه اش صدا میده. بهش پلارژین میدادم و سفکسیم ۱۰۰. دیدم بهتر نشد امروز بردم درمانگاه. گفتن گوشش یکم التهاب داره. میخواستن اموکسی کلاو بدن که گفتم بچم خارش میگیره بدنش با اون. شربت آزیترومایسین ۲۰۰ دادن هر ۲۴ ساعت ۵ سی سی. نگفتن چند روز بدم؟ همین خوبه بهش بدم؟ یا همون سفکسیم رو؟ اگه ازیترومایسین باید چند روز بدم؟
- شامپو لیندان
سلام خسته نباشید شامپو لیندان برای مادر شیرده خطرناک هستش

