Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرفی سفیکسیم ۱۰۰
با سلام و وقت بخیر دخترم ۲سال ونیم هست و ۱۲کیلو دو روزه سرما خورده چشماش چرک میده و آبریزش بینی داره،سرفه های خلط آور داره لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر
- فارمانتین
سلام پسرم گلودرد داشت فارمانتین ۴۵۷ بهش میدم سرفه هم داره کمی خلط داره چه شربتی باید بهش بدم؟؟۱۳ کیلو وزن داره و دوسال و نه ماه داره ،،ممنونم
- کم وزنی
من دختر دو ساله دارم که اصلا خوب وزن نمگیره الان ۱۰کیلو بیشتر نیست خیلی لاغر هر چی بش میرسم در حد ۱۰۰یا ۲۰۰گرم آزمایش دادیم هیچ مشکلی ندارن و سالم میشه لطف کنید منو راهنمایی کنید ویک برنامه غذایی بهم بدید بچه یک مقدار وزن بگیره و اگر داروی برای وزن گرفتن بچه هست بهم معرفی کنید ممنون
- تب و اسهال
دختر 3 ساله ام تب خفیفی کرده و بعد اسهالی شده لطفا راهنماییم کنید
- سرما
سلام اقای دکتر پسر ۴.۵ ساله ۱۶ کیلو دارم هفته ی پیش سرماخورد دکتر گفت پلارژی بخوره کمی سرفه داشت گفت اگه ادامه داشت سرفه و خلطی سد انتی بیوتیک مصرف کنه متاسفانه شماره الکترونیک نسخه رو گم کردم نمیدونم چه انتی بیوتیکی گفتن سال گذشته یادمه فارمنتین ۶۴۳ میدادن هردوارده ساعا ۵ سی سی همینو منم شروع کردم خوبه؟
- پسرم ۱۰سالش هس برای عفونت گلو وتشرحات عفونی بینی شربت رو چقدر استفاده کنم
- بدخوابی…ک
سلام وقت بخیر پسر ۶ ساله دارم بیمارشماست . در طول روز ماشاله پرانرژی و خیلی خوبه و غذا هم زیاد نمیخوره کم هم نمیخوره به اندازه است ولی شبها خیلی بدخوابه و همش درحال اینور اونور کردنه و اصلا نمیتونه یه طرف و یه مدل بخوابه بینهایت بدخوابه و تابحال این طور بدخوابی درهیچ بچه ای ندیده بودم آیا راخ حلی داره ؟ یا اینکه بیماری محسوب نمیشه؟
- مولتی ویتامین
به بچه ۵ ساله که آلرژی به پروتئین گاوی هم داشته و هنوز به بعضی چیزها آلرژی داره میتونیم شربت لیکومیون بدیم؟ برای کمتر بیمار شدن در پاییز و زمستان و تقویت سیستم ایمنی
- سلام خسته دخترم دوساله هستش
خیلی بی تابی مکنه کمکم سرفه میکنه احساس میکنم خیلی خلت داره
- سرفه
سلام آقای دکتر دختر من ۱۰ ساله هست وزنش ۵۳ کیلو ۴ روز هست آبریزش بینی داره و سرفه متوسط و خشک میکنه البته شب موقع خواب زیاد سرفه نمیکنه و بینیش و گوشهاش کیپ میشه و باز میشه و گلوش هم قرمزه و ترشحات خیلی کم زرد داخل گوشش هست ولی تب نداره وقتی سرفه میکنه میگه گلوم انگار ترک داره سه روز هست من دیفن هیدرامین و برم هگزین میدم ولی زیاد تاثیر ندیدم به نظر شما چه دارویی مصرف بشه ؟
- تب
سلام. بچم نزدیک شیش سالشه امروز که چهارشنبه هست دومین روزیه که تب داره دیشب بردم دکتر گفتن گلو و... همه خوبه. فقط استامینوفن دادن و چون شکم درد داشت سه تا ساشه کیدی لاکت زینک هم دادن روزی یکی. یکمی سر درد هم داره. اگه تا سه روز خوب نشد یعنی ویروسی نیست؟
- شیر خشک
ایا ب کودکان بالای یک سال میشود شیر خشک شماره یک داد
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- آبریزش شدید بینی
سلام دکتر پسرم ۱۸ماهشه بیشتر از یک هفته هست آبریزش بینی داره شدیدچند روزیه سبز و زرد هست هیچ علایم دیگه ای هم نداره اسپری پلارژین و سیتیرزین هم یک هفته هست میدم ولی فایده ندارع ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- مقدار مصرف شربت سفالکسین ۲۵۰
سلام آقای دکتر من فکر میکنم بچه ام پشه نیش زده دور آلتش ورم کرده و خارس میده بردمش دکتر گفتش حساسیته قرص ایروکاست داده با دیفن هیدرامین با شربت سفالکسین ۲۵۰ که گفته هر ۶ساعت ۴سی سی بهش بدم پسرم ۵ساله است وزنش ۱۵ ممنون میشم راهنماییم کنین که این مقدار شربت درسته بهش بدم.باتشکر
- شکم دردکودک
حدود۲۰روز پیش دخترم شکم درد داشت یبارازیترو۱۰۰ دادیم یه هفته خوب شد ولی چندروزپیش بردیم دکتر سفیکسیم ۱۰۰ با پرومتازون داد ۳روزه شربتارومیخوه ولی باز میگه شکم درد دارم.منتظرشربتا باشیم یاخطرناکه
- واکسن کرونا
پسرم شش ساله است واکسن کرونا زد اما گمونم همون موقع سرماخوردگی داشت که متوجه نشده بودم شربت سرماخوردگی می تونم بهش بدم و ابریزشش بند بیاد
- بی حالی وبی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم۲ونیم سال داره سرماخورده بود تب داشت الان تبش قطع شده ودارواستامینوفن هر ۶ ساعت میدم بخاطر بدن دردش ،الان خیلی بیحاله وکلا میخوابه هیچ چیزی نمیخوره به نظرتون طبیعی هست وبخاطر بیماری؟
- دل درد کودک
سلام وعرض ادب یه 3 -4 روزی هست دخترم که 4 سالش هست میگه دلم درد میکنه و بی غذا شده و همیشه شیر کیسه ای هراز بهش میدادیم که خیلی دوست داشت ولی از غذا وشیر خوردن افتاده و هی میگه شکمم را بمالید چه کار کنیم بزرگوار
- بخورسردیاگرم
سلام .برای کیپی بینی نوزاد بخور گرم بهتر است یا سرد؟

