Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت چشم
سلام آقای دکتر دختری داری پنج ماه و بیست روزه دارم چشم چپش فقط صبح ها چرک میکند و سرفه های خشک میکند باید چکار کنم
- آبریزش بینی
سلام خسته نباشید دخترم ۶ماهه با وزن ۶۷۵۰ امروز عطسه و آبریزش بینی داشته کمی سرما خوردگی به نظرتون چه داروی براش خوبه..؟
- سرماخوردگی کودک 8ماه
سلام پسری 8ماه دارم خیلی سرفه میکنه وآبریزیش بینی شدید داره داروبهش چی بدم
- تغذیه نوزاد
باسلام نوزاد دختر وارد هشت ماه شده به هیچ عنوان سوپ نمیخوره،غذاش شیرخشک وسرلاک برنج وحریره بادام دادم ،ازماه هشتم چه سرلاکی بدم
- علت لرزش پای نوزاد چیست؟
نوزادسه ماهه ای دادم که درموقع شیر خوردن هردوپایش هر کدام جداگانه چند ثانیه میلرزد گاهی اوقات که با دست میگیرم آرام میشود احساس میکنم لرزش ها چند روزیس بیشتر شده لطفا راهنمایی کنید
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام اقای دکتر ببخشین پسرم. سه ماهشه از صب سرفه میکنه و سینش خس خس میکنه و صداش گرفته چیکار کنم چه دارویی بدم بهش
- رگه های سیاه رنگ شبیه نخ
سلام خسته نباشید من دختر ۷ ماهه دارم از مدفوع نوزاد رگه های سیاه اومد بردیم دکتر براش شربت انگل داد سه روز بعد یه هفته یه بار هم داد یه هفته کشید تا اون رگه ها دیده نشن حای وقتی شربت و خورد بعد دو روز وز وز مدلشون شده بود اما بعد دو هفته بازم مدفوع دخترم دیده شدن سه بار هم آزمایش بردم مدفوع هیچی دیده نمیشه اما وقتی عکس مدفوع دخترم و به دکتر نشون میدم میگه انگله منو راهنمایی کنین تا حالا یه عالمه دکتر بردم زیاد نفخ داره شبها زود به زود بیدار میشه 😔
- قطره آهن…
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بگم من به پسرم قطره آهن رو با اب میدم یعنی اول قطره آهن رو میدم بعد اب میدم چون میگم یه چهار تا دندون داره سیاه نشه بنظرتون آب رو بدم بهش یا نه ؟
- ملاج نوزاد
سلام آقای دکتر ببخشید مزاحم شدم من پسرم ۲ ماهه هستش چند تا از اقواممون تا حالا سرش رو نوازش کردن و دست زدن و شوهرم هم متاسفانه به اصرار موهای سرش رو با موزر زد حالا من خیلی سر ملاج بچم میترسم و استرس دارم به نظر شما بهش فشار وارد شده؟
- حین شیر خوردن نفس کم میاره
گلو و دماغش خشک میشه صبحها از چه بخوری استفاده بشه برای بچه و موقع شیر خوردن کم میاره نفس. و در طول شبانه روز استفاده بشه یا ساعتهای خاصی
- داروهای هفت ماهگی
سلام . خداقوت داروهای مورد نیاز نوزاد هفت ماهه چیست؟
- پوست
سلام من نوزاد 35 روزه دارم صورتش باگردنش به طور فجیحانه قرمز ی داره با جوش ریخته چیکارکنم چی بزنم داره هی زیاد میشه لبنیاتم نمیخورم
- قطره آهن خارجي
سیاه شدن دندون نوزاد ۱۵ماهه بخاطرمصرف قطره آهن فروگلوبین با وجود رعایت نکات لازم راهکار ازبین رفتن سیاهی دندان لطفا
- رنگ مدفوع
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماهه دارم رنگ مدفوعش قهوه ای شد . رنگ قهوه ای مدفوع علتش چیه؟
- قی چشم
سلام اقای دکتر.پسر من ۴۰ روزه هستش و الان یک چشمش قی میکنه چه دارویی میتونم براش استفاده کنم؟و یه سوال دیگه داشتم اینکه همش زور میزنه ولی یبوست نداره و شکمش روزی تقریبا ۵ ۶ بار کار میکنه.علت زور زدن چی میتونه باشه؟
- ریفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر..من از آلمان براتون مینویسم..من یک نوزاد چهارماهه دارم که کلافه شدم..بخاطر آروغ بیش از اندازه نمیتونه بخوابه با وجود اینکه بعد از هر وعده غذایی دو بار بادگلوش رو میگیرم اما باز هم اروم و قرار نداره و فقط میخواد تو بغل باشه..موقع خواب هم تا وعده اول شیرش خوبه اما به محض خوردن وعده اول معده ش اجازه خوابیدن نمیده و یا بالا میاره یا باد گلو داره و تقریبا دو ساعت طول میکشه تا بخوابه و بعد از خواب هم هر یکساعت گریه میکنه که باید بلندش کنیم تا آروغ بزنه و کمی آروم شه..دکترای اینجا اعتقادی به دارو ندارن و من هر راهی رو که گفتن مثل چای بابونه و ...امتحان کردم اما خسته و کلافه م خواهش میکنم کمکم کنید. پسرم شیر خشک هیپ مخصوص بچه های دلدردی رو میخوره و وزن گیریش هم خیلی خوبه..۸ کیلو با قد ۶۲
- حساسیت نوزاد
نوزاد ۵۰روزه دارم که فقط شیر خودمو میخوره روی صورتش حساسیت زده چکار کنم زود خوب بشه وچه چیزهایی مصرف نکنم؟آیا گوشت گوساله وشیر رو میتونم استفاده کنم؟متخصص هم بردمش گفت حساسیته وفلفل ورب وسوسیس کالباس نخور که من نمیخورم فقط رب بود اونم کنار گذاشتم ولی۱۵روز گذشته و هنوز خوب نشده.وقتی خوابه معلوم نیستن فقط اگر لمسش کنی صورتش زبره ولی وقتی بیداره کاملن قرمز وبد هستن.
- لرز نوزاد و تب در خواب
با سلام ببخشین نوزاد ۸ ماهه ای دارم که سرماخورده دکتر بردم شربت آزیترومایسین و سالبوتامول و ستیریزین دادن امروز عصر آزیترومایسین و دادم یک ساعت بعد سالبوتامولو دادم بعد اون خوابید بعد یک ساعت تو خواب یهو جیغ زد و گریه کرد و بدنش شروع به لرزیدن کرد در حد ۳ یا ۴ ثانیه مادرم تو بغلش گرف لرزش قطع شد به پیشونیش دست زدم خیلی داغ بود تب کرده بود بردم دکتر متخصص اطفال گف شربت سالبوتامولو نده پرسیدم خدای نکرده تشنج نباشه گف تشنج علایم دیگه هم داره اون علایمو هم داش گفتم ن گف پ نگران نباش ولی من آقای دکتر خیلی نگرانم لازمه باز ببرم دکتر؟اون لرز بخاطر چی بوده؟
- چشم
بإسلام.يك هفته اي ميشه يه نوزادم سرلاك برنج ميدم بعد يك هفته چشم سمت چپش قرمز شده اطرافش و عفونت زرد داره چشم سمت راستش مجراش بستست الرژي و رفلاكس داره ميتونه به سرلاك الرژي داشته باشه؟
- مدت زمان مصرف
سلام. وقت به خیر آقای دکتر چند روز باید دارو برای نوزاد نه ماهه مصرف شود

