Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام پسرم ۷ ماهشه شیرخشک اپتامیل ۲ میدم ولی به اسهال افتاده الان چه شیرخشکی جایگزین کنم
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام جناب دکتر عزیز،پسر من دوماهه است،و الان یک ماهه هر چهار پنج روز یکبار مدفوع داره،و شیر خودمو میخوره،تو این بازه یک ماهه رفتیم شمال،و اونجا روزی پنج شیش بار دسشویی میکرد،از روزی که برگشتیم شهرمون باز هر پنج روز یکبار مدفوع داره،ایا جای نگرانی است؟
- استفراغ
سلام کودک ۹ماهه دارم امشب بعداز اینکه زرده تخم مرغ بهش دادم آخر شب استفراغ کرد بعدش شیر خودم بهش دادم بازم بالا آورد در ضمن از روز قبل هم روی کام بچه مقدارکمی برفک دیدم علت بالا آوردنش چیه احتمال داره تخم مرغ باعث استفراغش شده باشه باید چیکارکنم؟
- ترس
سلام آقاي دكتر دختر من وارد ٥ ماهگي شده هرجا ميريم آدمارو نگاه ميكنه گريه ميكنه حتي خونه مادرم هم نميتونم برم تمام مدت بايد خونه باشيم اين حالات طبيعيه بايد چيكار كنم
- ويتاگلوبين
بإسلام.براي نوزاد هفت ماهه ميتونم بجاي آهن و مولتي ويتامين شربت ويتا گلوبين بدم؟ اگه ارهً چند قطره در روز بدم؟ وزن ٩كيلو شيرخشك ميخوره و سرلاك برنج قطرهً هاي آهن و مولتي ويتامين بهداشت رو نميخوره بالا مياره
- آبریزش بینی
دخترم سه ماهه آبریزش بینی داره کتوتیفن و اسپری بینی هم استفاده کردم اثر نداشت دیشب تا حالا هم سرفه های خشک داره . ۱۱ ماهشه وزنش ۱۰ کیلو
- اب ریزش دهان
پسرم سه ماهشه تازه وارد چهارماه شده بعد از شیرخوردن وآروق زدن اب از دهان ش میاد در عدس ک جلو لباسش خیس میشه
- قطره شیرافزا
آیا وجود رازیانه در قطره شیرافزا برای نوزاد پسر مضر است؟
- اگزما
دخترم اگزما دارد چه بزنم برود ۴ ماه دارد
- سرماخوردگی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر نوزاد یک ماهه دارم که سرما خورده برای درمانش باید چکار کنم
- کلاه
سلام اقای دکتر. از کلاه نخی در خانه برای نوزاد تازه متولد شده تا چند ماهگی باید استفاده کرد؟
- درباره قرص چاقی
با سلام من پسر ۹ماهه دارم که شیرخودمو میخوره به شدت لاغر شدم از کدوم قرص استفاده کنم تا چاق بشم
- چین پای نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من الان یکسال ویک کاهش ولی الان راه میره موقع تولد سونو لگن شد که مشخص شد هیپ دیپ بود و یه چین اضافه در پای چپ اش هست پوشک دوبل کردیم و مشکل لگن حل شد ولی هنوز چین پاشو برطرف نشده آیا جای نگرانی هست
- سوختگی پا و ران
سلام من یک دختر چهار ماهه دارم هم شیر خودم هم شیر اپتامیل مصرف میکنه البته تازگی شیرشو عوض کردم تمام پا و ران و باسنش سوخته مثلا اگزما بردم دکتر پماد داده ولی هیچ تاثیری نداشته خواهشن کمکم کنید باید چیکار کنم؟دکتر پماد زینک اکساید مینو بهش داده
- افزایش وزن
سلام اقای دکتر. به طور نرمال نوزاد از دوماهگی تا سه ماهگی چند کیلو باید اصافه بکنه؟
- پوست
سلام اقای دکتر صچرت پسرم دون دون قرمز زده مرتب دستش ب صورتشه،میشه کمکم کنیدو واسه موهاش از چه شامپویی استفاده کنم،سه ماهشه
- در مورد قد
سلام آقای دکتر دخترم 11ماهشه قدش68هس برا مشکل قدش دارویی چیزی هس
- سرفه نوزاد 20روزه
سلام آقای دکتر نوزاد بنده 20 روزه متولد شده سرفه و عطسه داره آیا جای نگرانی داره یا خیر
- سلام آقای دکتر بچه م 9ماهشه وزنش کم،آزمایش ازش کردم سالم بود.چه شیرخشکی خوبه بهش بدم یکم چاق بشه؟نان 2بهش دادم تاثیری نداشت.
- یبوست نوزاد
دخترم ۲۹ روزشه سه روزه شکمش کار نکرده،میخواستم ببینم طبیعیه یا باید درمان بشه؟

