Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد کودک ۲ساله
ایا شربت ارژنین وجود داره و برای پسر بچه ۲ساله خوبه؟؟؟؟
- ضربه به سرنوزاد
سلام آقای دکتر دیشب حواسم نبود دستم به سرنوزادم خورد ولی گریه نکرد اصلاآسیبی بهش وارد نشده بعدش در مدفوعش رگه خون بود
- سرما خوردگی
با عرض سلام خدمت آقای دکتر من دختر هفت ماه و نیمه ای دارم که الان دو روز است از آبریزش بینی شدید رنج میبرد حتی تنفس عادی هم دچار مشکل شده امروز صبح گوشه چشمش هم چرک کرده و تب خفیفی دارد تو رو به خدا کمکم کنید بچه ام خیلی بی قرار است امیدم اول به خدا بعد به شماست
- شیر نخوردن و عدم وزن گیری
سلام کودک 14 ماهه دارم از یکسالگی خود ب خود از خوردن شیرم امتناع کرد و الان دچارکمبود وزن هست حدود 8.700 وزن دارد لطفا مرا راهنمایی کنید
- زور زدن مداوم نوزاد
سلام.نوزاد پسر45روزه ای دارم که شکمش هر سه روز یانهایتا4روز یکبار کار میکنه ومدام درحالت خواب یا بیداری مشغول زور زدن هست و گاها بس که زور میزنه پوستش قرمز میشه ولی خبری از ادرار یا مدفوع هم نیست.ممنون میشم راهنمایی کنید.شیرمادر میخوره فقط.
- وزن نوزاد ۷ماهه
بچه ۶ماه و نیم دارم خوب غذای کمکی میخوره اشتهای خوبی هم داره ولی وزن گیری زیادی نداره شکمش زیاد کار میکنه روزی چهار پنج بار
- ادرار
سلام دکتر دختر سه ماهه ای دارم ک موقع تولد 3400بود الان 7900هستش شبا ک میخوابه دفع ادرار نداره همیشه شب بیدار میشد و ادرار می کرد امروز ده ساعت ادرار نکرد الان از خواب ک بیدارش کردم دستشویی کرد یعنی اگر خواب عمیق باشه تحت هیچ شرایطی دشنشویی نمی کنه چیکار کنم
- باسلام برای نوزاد ۳۴روزه آموکسی سیلین ۱۲۵ میشخ داد خرخرمیکنه
- قطره آهن با آبمیوه
سلام آقای دکتر بچم یک هفته است که ۶ماهش تموم شده میشه قطره آهنش رو همراه با آب سیب بهش بدم؟؟یعنی یک سیب را رنده کنم و آبش را بگیرم و ۲تا قطره چکان در قطره آهنش قاطی کنم؟؟
- رفلکس نوزاد
باسلام پسر ۷ماه دارم رفلکس پنهان دارد از دوماهگی نکسیم و موتیلیوم مصرف میکند ولی همچنان خس خس سینه دارد گاهی اوقات زیادتر میشود و گاهی سرفه و عطسه هم میکند،چه کار کنم
- پوست
سلام اقای دکتر صچرت پسرم دون دون قرمز زده مرتب دستش ب صورتشه،میشه کمکم کنیدو واسه موهاش از چه شامپویی استفاده کنم،سه ماهشه
- تب و بوی بد دهان و
تب شدید کودک یک ساله و بوی بد دهان داره و بالای لبش حالت یکم زخم هستش بدنش احساس میکنم درد داره چه بیماری داره نگرانم
- خوردن مدفوع
یا حق
باسلام و احترام خواهر بنده در روز سه شنبه در بیمارستانی بستری شد و بعد از درد فراوان و بعد از چند ساعت زایمان کرد و بد از زایمان گفتند کیسه آب پاره شده و مدفوع وارد بدن نوزاد شده و بعد از چند روز به دلیل تنگی نفس بردند در دستگاه نگه داشتند . 2 ازمایش انجام دادند که یکی خدارو شکر منفی بود . خواستم بپرسم آیا این مشکل میتواند خطرناک باشد و اگر هم درمان شود آیا در آینده بر ذهن و جسم میتواند تاثیراتی داشته باشد/ممنون - سرفه کودک سه ماهه
دخترم سه ماهه دو روزه فقط سرفه میکنه باید چکار کنم
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام خسته نباشید..ببخشید اقای دکتر بچه اول من حساسیت به پروتین گاوی داشت..بچه دومم الان شیر خودم وشیر گیگوز استفاده میکنه و۵ماه وده روزش هست..خودم هنوز رژیم لبنیات گاوی هستم ولی دیگه خسته شدم..به نطرتون ممکنه که بچه دومم هم حساسیت داشته باشه..اگه حساسیت داشت تا حالا که شیر خشکش گیگوز بود مشخص نمیشد..میخام دیگه همه چیز بخورم واقعا خسته شدم ..به نظرتون چیکار کنم..واینکخ خدا اجرتون بده که به سوالات جواب میدین
- تغذیه نوزاد
با سلام دخترم ۱۳ ماهه اس و تا الان خیلی خوب غذا میخورد. اما الان دو روزه که غذا رو در دهانش نگه میداره . یک لقمه رو حتی تا ۲۰ دقیقه هم در دهان نگه میداره و غذا خیلی کم و به زور میخوره. البته شیر رو خوب میخوره ولی در این دو روز غذا نمیخوره. دلیل نگه داشتن غذا در دهانش چیست؟ با تشکر از شما
- رنگمدفوع
سلام اقای دکتر. نوزاد بیست روزه دارم. دو روزه رنگ مدفوعش سبز لنجی شده و خیلی شل هست مثل اسهال ادم بزرگها. دل پیچه های شدید داره. حساسیت به پروتیین گاوی داره و من لبنیات مصرف نمیکنم. کمکی هم آپتامیل پپتی یک میدم. از قطره ی پدی لاکت هم روزانه استفاده میکنه.خواستم ببینم رنگ و قوام مدفوعش طبیعیه؟
- نوزاد
سلام ببخشید یک نوزاد سه ماه نیمشه خیلی سرفه میکنه دماغش هم کیپ میشه عطسه هم میکنه ترشح ببرون میزنه وقتی سرفه میرنه خیلی زور میرنه لطف کنید راهنمایی کنید
- سرفه های خلط دار
با سلام پسرم چهارماه وبیست روزشه سرفه شدید خلطدار داره آبریزش بینی هم داره صداش هم گرفته گاهی انقدرشدید سرفه میکنه کم میمونه خفه شه بردمش دکتر ،شربت سیتریزن وانستین4ونئوزینک داده به نظرتون زود خوب میشه ،شربتا ضررندارن
- سنگ کلیه نوزاد
سلام ببخشید دخترم تو سه ماهگی سونو داد در کلیه چپ ناحیه اکوژن به دیامتر ۴میلیمتر و۳میلیمتر دیده شده و در پنج و یازده روزش باز سونو داده که در کلیه چپ ضایعه اکوژن به دیامتر 4-2میلیمتر دیده شده و کلیه راست دو ضایعه اکوژن به دیامتر ۲و۱ میلیمتر ک مطرح کننده میکرولیتیاز دیده میشه .راه حل چیه ؟

