Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مو
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه موهاش پوسته میده چیکار کنم تمیز بشه
- کم شدن ادرار و بی اشتهایی
سلام دکتر دخترم دو ماه و نیمه س کم تر شیر میخوره و ادرارش هم کم شده میشه لطفا بگید اصلا باید هر چند ساعت چند سی سی بخوره چون بهم میگن زیاد میدادی الان طبیعی هستش
- ویکس
سلام اقای دکتر . روغن ویکس برای نوزاد فاویسمی ضرر داره؟
- مالیدن به زمین
سلام.آقای دکتر دختر یکساله یک هفته اس متوجه شدم خودش دمر میندازه و قسمت تناسلیش فشار میده به زمین اوایل میگفتم نکن پاشو پا میشد.یا یهو میدیدم میدید عصبی میشم سریع بلند میشد.الان یهو میبینم و اونم متوجه دیدنم میشه گریه میکنه عصبی میشه.و ادامه میده.انگار من مزاحمم.کلی باهاش بازی میکنم یه لحظه بیکار میشه شروع میکنه.دارم دیوونه میشم؟همش میگم این ذهنش خرابه.از طرفی خانواده شوهرم مذهبی خشکن و هر روز میبینن حالا میترسم نمیدونم چکار کنم میترسم عادت شه؟به نظرتون عادت میشه؟
- لرزش پای نوزاد
نوزاد سی روزه پاهاش برای چند ثانیه میلرزد
- کیپ شدن بینی نوزاد
سلام نوزاد من 14روزشه از دیروز تاحالا بینیش کیپ شده و گاهی اوقات اوغ میزنه و همش صدای مخاط بینیش میاد
- الرژی به پروتئین گاوی
الرژی به پروتین گاوی دار شدید بعد قطره اهنش تافی شیری هست هروز جوش هاس قرمز میزنه بنطرتون قطره رو حذف کنم،
- اسهال نوزاد 3 ماهه
سلام خسته نباشید من دخترم دوروزبیمارستان بود امروز بارضایت خودم مرخص شد آزمایش دادم w.b.cخونش۱۶.۷۳ هست وplateletخوشم ۷۸۴یعنی عفونت داره چقدر عفونتش؟
- سوپ
سلام. خسته نباشید. میشه سوپ نوزاد رو امروز بپزیم. و در یخچال نگهداری کنیم و فردا هم بهش بدیم؟ یا حتما باید هر روز تازه پخته بشه؟
- اسهال
سلام من اسهال گرفتم خودم ب نوزاد دو ماهم شیر میدم دخترم درست شبیه ب من اسهال گرفت ایا من ب نوزادم نباید شیر بدم ؟؟؟؟ بدون تب و استفراغ وزن تولد ۳.۸۴۰ الانم ک دوماهشه ۵.۳۰۰ با هربار شیر خوردن من بلافاصله بعد شیر خوردن میزارمش پایین با گاز معده خالی میکنه اسهال ابکی درست مثل خودم
- گرفته گی صدا
سلام خسته نباشید پسرم ۴ماهو ۱۰روزه اس از دیشب تابه الان صداش گرفته علائم سرما خوردگیو نداره
- سرفه نوزاد
سلام وقت بخیر.داداشم تقریبا نزدیک ب سه ماهشه خیلی سرفه های بدی میکنه و احساس میکنم خلط دار هست و وقتی استفراغ میکنه همش خلطی هست این موضوع خیلی نگران منو خانواده ام میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید…
- مسکن
سلام خدمت دکترمحترم من بچم چون ازشیرگرفتم وشبها نمیخوابه شربت ستریزین بهش میدم تاهرشب بخوابه وکمترازیت کنه ایا ظررنداره بهش عادت نمیکنه اشکانداره بهش بدم هرشب اگه نخوره نمیخوابه یعنی چندباردرشب بیدارمیشه ریه میکنهویک سالش هست
- سونوگرافی دورسرنوزاد
سلام باتوجه به زیاد بودن دور سر نوزاد پسر سه ماهه جواب سونو این بوده درناحیه کوروئید پلکسوس یک کیست باجداره نازک و حاوی مایه اکوفری ب ابعا ۶.۳*۵ دیده میشود ایا این کیست خطرناکه؟ ایا از بین میره؟
- بزرگی شکم
سلام معده نوزاد چهار ماه من بزرگ است دلیلش چیست
- نیش پشه
سلام. دست و صورت پسرمو پشه نیش زده. به اندازه ی یه نخود قرمز شده. پماد چی میتونم بزنم؟
- شیر بز
سلام دکتر شیر بز برای نوزاد دختر ۶ماهه خوبه؟ چه مقدار؟ به حالش میفته خداروشکر عوارضی داره؟
- کم وزنی نوزاد ۴ ماهه
باسلام.نوزاد ۴ ماهه ام بسیار کم وزن است..آزمایش ادرار و کشت ادرارش سالم بوده و ریفلاکس ندارد.وزن تولدش ۳۲۰۰ و وزن کنونی ۴۶۰۰ میباشد..و بعد از عوض کردن سه تا شیرخشک اکنون سوپرامیل را بهتر از بقیه میخورد ولی باز هم با گذشت ۱ ماه از مصرف شیرخشک جدیدش وزن نگرفته.قطره کیدس پلاس نیز میخورد.باتشکر
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره
- یبوست نوزاو
سلام آقای دکتر پسر من ۴۰روزش الان ۵روزه که شکمش کارنکرده آب قند بهش دادم شکمش رو هم چرب کردم مادر هم آلو خورده (طبق دستور شما کارهارو انجام دادیم) اما باز متاسفانه شکم بجه کارنکرده چکار باید بکنم البته باید بگم چند روزه داریم کارهای بالا رو انجام میدیم با تشکر

