Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه خشک نوزاد
با سلام نوزادم دو سه روزه که سرفه های خشک میکنه و صدای سرفه هاش خیلی بلند و غیره طبیعی هست و همش استفراغ میکنه و دماغشم بند شده دلیلش چیه چکار کنم
- آلرژی
سلام وقت بخیر کلپروتکتین دختر ۴ ماهم روی ۵۸۰ میباشد و فقط از شیر مادر تغذیه میکنه ورنش ۷.۲۰۰ ولی خیلی غر میزنه و خوابش کمه و زیر سینه میخابه بنده هم لبنیات و گوجه و گوشت گاوی مصرف نمیکنم آیا این عدد و التهاب روده خطری داره باید شیرمادر قطع بشه و شیرخشک داده بشه؟
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزادم سرما خورده به علت سرفه شدید ۴ روزه بستریه گفتن ریشم یکم درگیر هست ولی بهتر شده یکم خس خس سینه داره ایا طبیعیه از بیمارستان خسته شدم میشه مرخصش کنن
- شربت سیترازم
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم یکسال داره سرماخورده عطسه ابریزش داره چندماه پیش ک سرماخورده بود دکتر بهش شربت سیترازم داد الانم میتونم بهش بدم؟ فقط نمیدونم چقد باید بدم
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- نوزاد
سلام. سوزاندن ناف نوزاد مشکلی برای نوزاد بوجود نمیاد درآینده هم مشکلی نخواهد داشت بعد از سوزاندن ناف نوزاد درد دارد.
- دو ناحیه کلسیفیکاسیون پارانشیمال در کبد جنین قابل درمانه ؟
- خارش سر
باسلام نوزادی دارم ۲/۵ ماهه که همش سرشو میخارونه وموهاشو چنگ میزنه ومیکشه علتش چیه؟
- سرفه
نوزاد یک ماهه دارم که سرفه میکند مخصوصا شبا چیکارکنم چه دارویی بدم
- کمبود وزن
دخترم سه ماهشه بردم شبکه بهداشت وزن کرد پنج کیلو هستش.گفتن کمبود وزن داره.فقط شیر خشک نان ۱ میخوره.نمیدونم چیکار کنم؟
- گوشت بلدرچین
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۱ ماهشه یک هفته ای میشه که تو سوپش یا کته برنجش گوشت بلدرچین استفاده میکنم آیا مشکلی نداره ؟؟و اینکه در طول روز خیلی کم آب میخوره مقدار کم ولی مکرر بهش آب میدم در دو قلوپ میخوره هر دفعه و یبوست میشه علتش چیه بخاطر کم آب خوردنه یا چی؟
- سرماخوردگی
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۱۶روزشه سرماخورده آبریزش بینی وسرفه داره خوب نمیتونه شیربخوره چه دارویی بهش بدم ممنونشرایط دکتربردنش راندارم ممنون
- غذای کمکی
- استفاده از پوآر بینی در نوزادان
سلام وقت بخیر،نوزاد ۴ماهه دارم سرماخورده شده و برای تخلیه بینی از پوآر استفاده میکنم اما وقتی در بینی چپ قرار میدم کیپ میشه و اصلا باز نمیشه که تخلیه صورت بگیره،آیا خطرناکه و استفاده نکنم؟میترسم برای مغز بچه خطرناک باشه
- گرفتگی صدا
با سلام...نوزاد دختر ۱۱ ماهه دارم الان ده روز صداش گرفته آبریزش بین وسرفه هم نداره...علت چی میتونه باش(
- وزن گیری نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۷ ماهشه با وزن ۷/۹۶۰. وزن ۶ ماهگیش ۷/۷۰۰ بود. وزن تولد هم ۳/۷۶۰. شیرمادر میخوره و آلرژی به پروتئین گاوی و رفلاکس داره. وزن گیریش کمه؟ وزنش خوبه یا کمه؟
- بخورسردیاگرم
سلام وشب بخیر دخترم چهارماه وبیست وپنج روزشه سرماخورده سینه وبینیش گرفته طوریکه شیر خوردن براش سخته ونمیتونه بخوره دکترستیریزین وقطرعچه خوراکی استامینوفن وقطره بینی بتامتازون داده خیلی سرفه میکنه وخلط داره وسینش صدامیده میخواستم بپرسم بخورسرد خوبه یاگرم
- سرما خوردگی
نوزاد ۳ ماهه دچار گرفتگی بینی شده وکمی سرفه میکنه
- عفونت گوش
سلام و عرض ادب
۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه
سپاسگزارم. - شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟

