Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابمیوه
سلام به بچه ۸ ماهه میتونم آب همه میوها رو بهش بدم ؟
- سلام آقای دوکترور من سوالم این بود دختر یک ساله دارم به عفونت ادارار دچا شد چه میزان بایت از شربت سیفکسیم استفاده کنم
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه و ۸ کیلو ۴۰۰ وزن داره. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- سلام پسرم 5سال و دوماهه هست که چند روزی هست دچار تهوع و استفراغ میشه شکمش کلا از بچگی سفت کار میکرده و ییوست داره سابقه عمل لاپاروسکوپی داره برای پایین اوردن بیضه الانم چند روزی هست خیلی لاشتها به غذا نداره و هنگام غذا خوردن عق میزنه امروزم که بالا اورد رنگش پرید و کف دست وپاش بی رنگ لاغر اندام قرص پنتوپرازول هم بهش دادم چون فکر کردم ریفلاکس داره ولی روز سوم بعد از خوردن قرص دوباره استفراغ کرد مشکلش دقیقا چیه
- سرماخوردگی نوزاد
دخترم 7ماهشه ابریزش داره الانم یکم سرفه میزنه باید چکار کنم چی بهش بدم خوبه تب هم اصلا نداشته
- اسهال نوزاد سه ماهه
سلام . دخترم سه ماهشه یک هفته هست ک دچار اسهال شده قبلش چنروز یبار مدفوع میکرد ولی الان روزی چهار تا پنج بار در روز مدفوع میکنه چه داروی میتونم ب دخترم بدم
- حرکت نوزاد8ماهگی
دخترم هشت ماه داره اما نه سینه خز میره و نه چهار دست وپا و اصلا علاقه ای به دمر شدن نداره آیا مشکلی داره؟
- کبودی ناخن نوزاد
سلام و خسته نباشین .دکتر دختر من نز چهل روزشه بالای ناخن های دست و دوتا انگشت شصت پاش بنفش رنگ مثل کبودی شده .علتش چیه باید چکار کرد ممنون میشم راهنمایی کنین
- سرفه وگرفتگی بینی نوزاد چهار ماه 23روزه
سلام اقای دکتر دخترم چهار ماه23روزشه در 35 هفته 5روز به دنیا اومد از اولم هم گرفتگی بینی داشت قطره بتامتازون پزشک اطفال تجویز کرد و الان دوروزه خیلی سرفه میکنه به قدری که استفراغ میکنه اسفراغش خلطی هست باید چیکار کنم
- حمام
سلام دکتر خوب و مهربان آقاي دکتر ح کودکي که خس خس سينه داره و ترشحات بيني و چرک گلو داره حمام ببرمش و سرش را بشورم اشکالي دارد؟؟
- تب
سلام خسته نباشین دختر ۸ماهه دارم که از طریق بچه خواهر شوهرم که تب داشت بعد دونه های قرمز کل بدنش داشت از اون ویروس گرفته الان تب ۳۷/۵داره یعنی با استامینوفنی که هر سه ساعت بهش میدم اینه وگرنه بالاتره میره دو تا دونه جوش قرمزی هم زده بدنش باید چیکار کنم ؟
- نفخنوزاد
- چایی سبز
باسلام و وقت بخیر من دختری ۱ ساله دارم که به علت مشکل خودم که لوپوس و دفع پروتیین بود در هفته ۳۶ بارداری با وزن ۲ کیلو به دنیا امد مشکلی که داشتم از بدو تولد تا الان دخترم شیر نمیتوانست بخورد سینه که اصلا نگرفت و باشیشه هم مرتب در گلویش میپرید و سیاه میشد بعد از بستری شدن در بیمارستان و ازمایشات متعدد و گرفتن عکس و سونو تشخیص دادند مشکلی ندارد و تنها پزشک گوارش تشخیص رفلاکس پنهان را داد چون اصلا شیر بالا نمیاره فقط بالا میزنه دخترم به مدت ۵ ماه با گاواژ شیر میخورد ولی هیچ تاثیری در بلع و رفلاکسش نداشت تازه بدتر هم شد فول داروهای رفلاکس را مصرف میکرد ۸ نوع دارو داشت تا ۷ ماه دارو دادم و قطع کردند ولی بعد با تحویز یه پزشک شیر خشک پپتی با لعاب برنج ترکیبی میدادم میتونست فقط بخوره نمیپرید دیگه تو گلویش ولی تاثیری در بهبود رفلاکس نداشت بعد از ۸ ماهگی شیر خشک ببلاک ار دادم رفلاکس بهتر شد ولی بیقراریهایش و یبوست زیاد پیدا کرد حتی با لاکتولوز و شربت انجیر رفلاکس بیشتر شد و تاثیری در رفع یبوست نداشت تا ۴ ماه فقط ار خورد یعنی تا الان که ۱ سالش شده ولی باتوجه به یبوست شدید که پیدا کرد وچون به پروتتین گاوی هم الرژی نداره شیر خشک نان اپتی پرو تجویز شد با لعاب برنج وهمچنین به علت وزن کمش چون الان ۶و۹۰۰ هستش پدیا شور یک پیمانه با لعاب میدهم . به نظر شما من چه کارهایی لازم است انجام بدهم دارو بدهم با نه ؟شیر خشکش خوبه ؟پدیا شور بدهم به دخترم ؟در ضمن من روزی ۵ بار غذا هم با مقدار کم بهش میدم حتی بعد از غذا هم بالا میرنه و ترش میکنه
- زخم
سلام آقای دکتر الان یه هفته ای هست بدن پسرم درست قسمت جلو و عقب کش پوشکش قرمز شده و یه حالت اگزما داره از امروزم انگار خارش داره چیکار میتونم بکنم؟
- سوال
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد بنده هفته اخر ده ماه هسش بهش قطره اهن و مولتی ویتامین میدم ایا ویتامین یا مکمکل دیگه ای احتیاج بهش بدم؟.میشه بنده راهنمایی بفرمایید از ترس کرونا ازخونه بیرون درنمیایم میترسم ببرمش دکتر
- اطلاعات دارویی
با سلام ایا شربت گریمیچر و قطره دایمیتیکن را میشه به صورت همزمان استفاده کرد؟
- عفونت ادراری کودک ۵ساله
سلام دختترم موقع ادرار سوزش داره ..چه دارویی با چه اندازه ای بهش بدم ۵سالشه وزن ۲۰کیلو
- گریه نوزاد
نوزاد ۲۲ روزه ام چند شبی است ساعت یازده دوازده شب که بیدارمیشود برای شیرخوردن، بعد از خوردن شیر نمیخوابد و تا حوالی ساعت سه چهار صبح مدام گریه میکند و دست و پا میزند بطوریکه با بغل و هیچ کاری آروم نمیشود، آقای دکتر علت چیست و چه کاری باید انجام دهیم چون واقعا نگرانیم، ممنونم ازتون
- شلی نوزادان آسیب های مغزی
کودک یک ساله دارم نمیشینه چیزی دست نمیگیره دندون درآورده ولی شکسته نگرانم مشکلش چیه
- واکسن
سلام وقت بخیر پسرم واکسن ۶ ماهگی زده وزنش ۷/۶۰۰ چند قطره بهش بدم؟

