Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما
سلام دکتر پسرم خیلی بی اشتهاشده و بی قراره ممکنه سرماخورده باشه 3ماهه چی بدم بهش
- درمان سرفه نوزاد سه ماهه
سلام اقای دکتر پسرم ۳ ماهش هست وسرفه میکنه دیشب حمومش دادم امروز بیدار شد سرفه میکنه وسرفش خش داره
- سلام دخترم کاغذ پوز بانکی خورده چیکار کنم
- غذاي كمكي
بإسلام نوزادم وارد ٦ماه شده وزن ٨كيلو ميتونم سوپ درست كنم داخلش كدو حلوايي و سيب زميني بريزم؟
- زردی کف دست وپاها
پسر چهارساله ام کف پاها ودستهاش زرد شده یک کم هم پوست صورتش زردشده ولی سفیدی چشم هاش زرد نیست مشکلش چی؟
- مدفوع
سلام آقای دکتر مدفوع پسرم چند روزی هست حالت خلطی داره ولی اسهال نیست از چی می تونه باشه پسرم ۲ سال و ۲ ماهشه خطرناکه آیا ؟؟؟؟
- سوال از متخصص اطفال
برای شنوایی سنجی وبرای خوابندن نوزاد از چه دارویی میشه استفاده کرد.
- ریفلاکس
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم ۷ماه اس ریفلاکس داره،تو ۲ماهگی شیرخسک کامفورت میخورد که اسهالی شد شیر مادر هم میخورد همین جوری میشد،که دکتر گفتن پپتی بخوره ولی اونم همشا بالا میاره،چه کار باید کرد؟؟؟؟
- درمان خلط گلوی نوزاد
سلام اقای دکترخسته نباشیدببخشیددخترمن چهل روزشه بینیش گرفته سینه اش هم خس خس میکنه سرفه هم داره وقتی سرفه میکنه انگار خلط تو گلوشه چیکار باید بکنم تا خوب شه بینیش هم انگار مخاط داره اما چیزی توش نیست
- سرفه
نوزاد یک ماهه دارم که سرفه میکند مخصوصا شبا چیکارکنم چه دارویی بدم
- سرفه شدید
سلام آقای دکتر دختر من ۴ سالشه سرماخورد بردمش دکتر بش سفکسیم داد سفکسیم را که دادم دخترم خیلی سرفه های بدی میکنه و ترشح بینی داره بردمش متخصص اطفال ازیترومایسین و اسپری سالبوتامول و اسپری بتامتازون و قرص منتولوکاست و شربت نئوتادین بش داد و گفت سفکسیم را هرروز ۴ سی سی بده و دوزش را نصف نکن ازیترومایسین هم تمام شد ولی سرفه های بچم همینطوریه.تب نداره و بازی میکنه ولی سرفه هاش خیلی عمقی و باصداست چیکار کنم
- اسهال
سلام دکترپسرم دوروزدیگه یکسالش میشه تقریبادوروزه که شکمش زیادکارمیکنه وپاش همه سوخته وقرمزمیشه موزبهش دادم خوردزیادفرق نکردخیلی گریه میکنه چکارکنم توروخداالان شرایط بردن به دکترشوندارم ممنون
- وزن نوزاد 4 ماهه
سلام آقای دکتر ان شاالله ک حالتون خوب باشه و سایتون مستدام💙 دختر 4 ماهه ای دارم ک با وزن 2900 دنیا اومده و قدش 47 بود الان وزنش 5800 هستش و قدش 62 آیا رشدش خوبه حس میکنم لاغره و شیر زیاد نمیخوره انگار،،، شیر خودمو میدم نیاز نیس ببرمش دکتر ببینش؟
- لرزیدن پای کودک
سلام دکتر عزیز من بچه چهارماهه دارم درهنگام خواب وبیدادی پاهایش میلرزد نگرانم که مسگلی داشته باشد یک روزهم در هنگام پازدن بچه بچه دوموفع ایستادنم لرزید چیکارس کنم
- جدا کردن جای خواب
نوزاد رو از چه سنی بایستی مستقل در اتاق و تخت خودش خواباند؟
- اسهال نوزاد سه ماهه
بچم یه ماهه اسهالش میره برمش دکتر دو تا شربت یکی زینک سولفات ۱۰ و دیگری زاکیسم ۱۰۰ بهش داد ایا میشه هر دو تا شربت و هم زمان به نوزاد بدهم یا بعد شیر یا قبل شیر بدم در این مورد چیزی نمیدونم لطفا جواب بدین ممنون میشم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر ببخشید راجب شربت برم هگزین برنوزاد سه ماهه سوال کردم شما گفتید تجویز نمیکنید بنده الان یه هفته بهش شربت دادم دیگ نمیخوام بدم میخواستم بدونم بر اون یه هفته براش مشکلی ایجاد میکنه بر بدنش ضررداشته؟
- آبریزش چشم
سلام.وقتتون بخیر. دخترم ۲ سالشه،چندروز پیش سرماخورده،الان از یکی از چشماش اشک میاد و کمی قرمز هم شده.ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار باید انجام بدم.
- کنده شدن ناخن
پسرم ۶ سالسشه تمام ناخن هایش کنده شدنه
- دل درد داشتن بچه ی هفت سال

