Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم 40 روز داره از امروز صبح لج بازی میکنه ممکنه شیر من خوب نباشه چون هرچقدر میخوره بازم میل داره؟ اگه ممکنه یه شیر خشک بهم بگید بگیرم شاید خوب شد؟
- ساعت اشتباه دادن انتی بیوتیک
سلام خسته نباشید من دو روز هر 12 ساعت به کودکم انتی بیوتیک میدم. اما امشب اشتباهی 6 ساعته دادم ایا مشکلی پیشمید برای کودکم؟
- سلام خسته نباشید دکتر برای پسرچهارساله من شربت سفیکسیم نوشته ولی نمیخوره طعمش ودوست نداره جایگزینش چه شربتی میتونم بدم گلوش چرک داره
- خون درمدفوع
من بچه ام ۵۰روزه کمی درمدفوع هاش دیدن ایا خطرناک هست
- آمپول جنتامایسین
باسلام خدمتون عرض کردم نوزاد۶ماه دخترم عفونت ادراری WBC12داشت یک هفته سفکسیم ۱۰۰خورد تست مجدد WBC۶ولی باکتری لز ای کویل ب باکسلیا تغیر کرده بود دکترش جنتامایسین۲۰۰ برای ۵ روز ۱۰عدد صبح وعصر تجویز کرد.این امپول ب این مقدار برای نوزاد۶ماه ک وزنش پایینه۴۵۰۰ضرر نداره?توروخدا کمکم کنید دیوونه شدم
- میزان مصرف سفکسیم
سلام وقت بخیر چشمان دخترم عفونت کرده دکتر سفکسیم نوشته ولی مقدارش چیزی ننوشته ۶ سالشه باوزن ۱۹ کیلو سپاسگزارم از لطف شما
- نفخ نوزاد
با سلام نوزاد 5 ماهه دارم که شب تا صبح گریه به علت نفخ داره و اصلا نمی خوابه. گاهی گیش میاد که دفعش ابکی هست و یکم زیاد شده.برنامه غذایی خودم رو رعایت میکنم ک تاتیر روی شیرم نگذاره ولی تاتیر نداشته. پیش متخصص ک بردم داروی کولیتیک و کولیف و رانیتیدین دادن اما تاثیری نداشته. ایا داروی بهتری وجود داره و در غیر این صورت چیکار کنم؟ پیشاپیش ممنون از پاسخگویی
- اسهال واستفراغ
پسرم پانزده ماهشه دچار اسهال خیلی شدید شده استفراغ هم میکنه ولی کمتر الان شش روزه اصلا بند نمیاد خیلی اذیتش میکنه تب هم میکنه هرشش ساعت استامینوفن میخوره چکار کنم اسهالش خوب شه خیلی نگرانم چه دارویی استفاده کنم ممنونم
- معرفی شربت براکودکان
سلام وقت بخیر.پسرم۱۲ساله اس کم خوراک وخیلی لاغره.خواستم اگه میشه شربتی که هم ویتامینای بدنش روتامین کنه وهم چاق کننده باشه ضرری نداشته باشه به بنده معرفی کنین ممنونمیشم
- فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم فاریسم داره.. امروز قیمه داشتیم پسرم یه قاشق از اب خورشت و یه تیکه گوشت خورد... لپه نخورد.. ولی بازهم نگرانم براش مشکلی پیش بیاد توروخدا کمکم کنین ممنونم
- سلام چطور باید بفهمیم نوزاد ریفلاکس یا کولیک داره
- درباره اسهال
سلام من دخترم ۹ماه هفت روزه هست دو روزه اسهال شدید همراه با تب دکتر برایش آمپول تجویز ک با شربت آمیلوپرا بهتر نشده الان شکمش مثل یک ظرف تو خالی صدا میده بلندش ک میکنی انگار آب توش اینور اون ور میره بعد شکمش باد میکنه آب خالی دستشویی میکنه آیا نیاز هست دوباره به دکتر مراجعه کنم یا نه ؟؟؟
- بیماری نوزاد
سلام آقای دکتر بچه ام دو روز دیگر یک سال میشه الان سرما خورده آبریزش بینی داره شفاف چه داروی به ان بدهم تب هم ندارد
- برطرف شدن حساسیت
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم از ۵۰روزگی بعلت اسهال وگریه مداوم وباتوجه به جواب آزمایش آنالیز وکشت مدفوع تشخیص آلرژی داده شدوشیرخشکش تغییر کرد میخواستم بدونم توچند ماهگی آلرژی شیرخوار از بین میره؟؟؟؟؟ واینکه از کجا باید فهمید؟؟؟؟
- قطع شیر شبانه
سلام افای دکتر شیر شبانه شیرخوار از چند ماهگی باید قطع بشه؟
- مسمومیت
سلام وقتتون بخیر. پسرم14ماهشه پمادکالامین برای نیش پشه گرفته بودم براش اونو فشارداده رو لباسشو زمین بود یکمم دورلبش اگه خورده باشه عوارضش چیه؟چیکار کنم؟فقط شیر دادم بهش
- دل پیچه و بیقراری
سلام خسته نباشید بچه ۱۰ ماهه دارم با وزن ۷ کیلو حالت دل پیچه داره بیقراری میکنه امروز یه بار استفراغ کرد مدفوعشم بلغم داره چی بهش بدم بخوره .اسهال نداره ممنونم
- باسلام برای نوزاد ۳۴روزه آموکسی سیلین ۱۲۵ میشخ داد خرخرمیکنه
- سرما خوردگی شدید نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ام سرفه های شدید خلطی دارد همراه با خس خس سینه ،به دکتر دسترسی ندارم چ نوع شربتی میتونم بهش بدم ؟از قطره ی بینی و دستگاه بخور هم استفاده میکنم
- شربیت سفکسین دوساعت بیرون یخچال مونده خراب شده؟

