Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه های ریز
پسرم ۱۷ روز پس از واکسن یک سالگی بدنش دانه های ریز زده و امروز که روز ۱۸ ام میشه تعداد دانه بیشتر و اندازه شون بزرگتر شده. از عوارض واکسن این مشکل پیش اومده یا نه؟؟
- اسهال
سلام اقای دکتر امیرعباس شیرمیخوره گلاب ب روتون ببخشیدسریع اسهالی میره میتونم بش پدی لاک بدم
- غذای کمکی
سلام برای نوزاد 5ماهه شروع سرلاک از یک قاشق چایخوری در یک فنجان آب مناسب است؟ در روز چند قاشق میتوان به کودک داد؟
- آیامیتوانم این غذاهارابدهم
باسلام خدمت جناب دکتردخترم یازده ماهشه وقتی دکترمیبرم هرسری یه چیزی میگی یه روزمیگه زردآلومیتونه بخوره سری بعدی میگه نه به نظرشمادراین سن میتونم بهش هلو.زردآلو.هندوانه.پسته.فندق.جوبرای سوپش.گلابی.نارگیل.آناناس.روغن ککنجدوزیتون بدم باسپاس فراوان که همیشه باحوصله به سوالاتمون جواب میدین🙇
- شستوی معده
سلام و خسته نباشید ببخشد خواهرزاده ام ۱۰ روز دیگه سه ماهش کامل میشه بیمارستان بستری معده اشو شستشو دادن آیا براش مشکلی پیش نمیاد بعد میخاستن از شکمش عکس بگیرن بچه خیلی بی قراری میکرد نشد
- برای پسردوماهم
سلام آقای دکترمن پسرم ۲۳سه ماهش تموم میشه پسرم داخل مدفوعش خونه بهش شیرخودمم میرم شیزخشک بیومیل پلاسم میدم دکتزگفت آلرژی داره ب پروتعین بهش شیرخشک بیومیل سوی دادایااین شیرخوبه؟داخل مدفوع خیلی خونه لطفاکمک کنین جواب بدین
- لرزش
سلام آقای دکتر خدا خیر بهتون بده ...پسر ابجیم هشت ماهشه نوار مغزش تشنج نشون داده ازمایش متابولیک براش نوشتن این ازمایش چیه برا چی نوشته میشه و ایا تشنج برطرف میشه ؟؟؟
- علی
سلام پسرم یازده ماه وده روزشه سینه خیز میره وخودش ا زمبل ودیوار بلندمیکنه از پله بالا میره اما به تنهایی نمیتونه بایسته ومن نگرانش هستم چرا چهاردست وپانمیره وتنها نمیمونه
- دیدن کارتون
سلام من دخترم هفت ماهشه واسش کارتون آموزشی موزیکال میذارم خیلی حس خوبی پیدا میکنه که یکی از دوستان گفتن کودک زیر دو سال نباید تلویزیون ببیند راهنماییم میکنید
- فتوتراپی
سلام. از دستگاه فتوتراپی برای پسرم استفاده کردم . ساعتهای اول به دلیل عدم آگاهی بدون پوشک بود . حالا خیلی نگرانم برای اندام تناسلی. هر چند دستگاه بدون اشعه یو وی بود
- همانژیوم
سلام دخترچهارماهه دارم که رویه پیشونیش لکه همانژیوم داره اولش مثل سایه کم رنگ بودولی الان برجسته شده آیااین لکه خودبه خودمیره یانه
- اسهال نوزاد سه ماهه
باسلام دختره ماهه دارم شیر خشک میخوره هر بار بعداز خوردن شیر خشک سریع مدفوع میکنه مدفوعش زرد رنگ و معمولی آیا اسهال داره چون دقیقا همون لحظه تموم شدن شیر خوردن مدفوعش شروع میشه
- مشکل دخترم ریه اش عفونت کرده چه داروی باید بهش بدم
زود به زود هم مریض میشه سیستم ایمنیش پایینه
- شامپو
سلام. وقت بخیر. در دوران شیردهی مسشه از شامپوی coal tar برای درمان درماتیت سبوره استفاده کرد؟ استفاده از اون توسط مادر برای نوزاد مشکلی ندارد؟
- در خصوص زردی نوزاد
نوزاد ۴۰روزه دارم که رنگ پوستش بعد از شیردهی روزهای اول کمی تغییر کرد مصرف گرمی خودم خیلی بوده و نوزادم در بدو تولد که توسط پزشک معاینه شد زردی نداشت شیر خودم می خوره و مدفوع شم زرد رنگ هست ممکنه زردی داشته باشه
- یبوست نوزاددوماهه
سلام خسته نباشیدپسرم دوماهشه شیرمادرمیخوره وروزی دوبارفقط هربارشصت تاشیرخشک میخوره نان اچ آ یک قبلاهاآپتامیل اچ آیک میخوردخوب بودولی الان پیدانمیشه ویبوست گرفته الان وفقط باتحریک مقعدی که وازلین وگوش پاک کن وداخل مقعدش میزارم مدفوع میریزه موقع دفع خیلی گریه میکنه وزورمیزنه ومدفوعش هم خمیری هست...آیاداخل شیرخشکش قندبندازم فایده داره؟؟میتونم بهش آب بدم ضرری نداره؟؟،دکترش گفت شیرش جزاچ آچون آلرژی داره چیزدیگه ای نمیتونه بخوره..
- غذا
بإسلام.واكسن ٦ماهگي دخترمو چن روزي ميشه زدم.براي غذاي كمكي ارد برنج و شيرخشك إي آر استفاده كردم ولي دخترم بشدت نفخ كرد و صورتش قرمزشد.هم الرژي داره هم رفلاكس.براي غذاي كمكي چي شروع كنم كه حساسيت نشون نده اقاي دكتر؟سرلاك چيزي هست كه از داروخانه بخرم و دخترم بخوره؟براي الرژي قرار بًود ببرمش بيمارستان ولي با اين بيماري انفولانزا ترجيح دادم دخترمو نبرم تا مريض نشه..
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- زردی نوزادیکماهه
نوزادم ازروزتولدزردی داشت تاحالاکه یکماهش هست خوب نشده بردمش ازمایش کبدی گفته انزیمش بالاهست شربت ساختنی داده به نظرتون خوب میشه
- خلط بینی
سلام پسرمن ده روز خلط بینی گلو داره سرفه خلط دار می کنه دکتر شربت کیتوتیفن شربت سرفه داده هنوز قطع نشده چی کار کنم

