Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرفی شر بت
روز مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای نوزاد ۴۶ روزه با وزن ۴۸۰۰ کیلوگرم چقدر است؟
- سرماخوددگی
سلام دختر۴ماهه دارم که سرفه میکنه تب وبیحال نیس،چندروزه همینجوریه میتونم شربت اموکسی سیلین بدم
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکترشبتون بخیر .اقای دکتر واسه بچه نه ماهه که سرماخورده وبینیش کیپ شده چ قطره ی بریزیم سدیم کلراید ریختم ...مممنون از محبت بیکرانتون 🙏
- سرفه نوازاد ۳۵ روزه
سلام خسته نباشین نوازاد من در طول روز سه الی چهار بار سرفه می کنه سه هفته پیش بینی کیپ شده بود اما الان سرفه می کنه چون زود به دنیا اومده ۳۶ هفته از ریه ها ی او می ترسم چیکار کنم
- ناف
سلام قسمت انتهای ناف دخترم نیفتاده است الان چند روز است الکل سفید زدم اون قسمت آزاد شده ولی هنوز نیفتاده زیرش سفید است آیا این نشانه عفونت است در ضمن دخترم دچار فتق ناف هم است خواهشا راهنمایی کنید
- دلدرد و عفونت چشم
سلام پسرم ۴۳ روزه هستش و هم فاویسم داره هم سوراخ قلب چشم چپش عفونت داره صبح ها باز نمیشه روش کاملا چرک گرفته شده و دکتر پماد تتراسیکلین داده و هیدرو کورتیزن از اول تولد بوده هر هشت ساعت زدم اما بهتر نشده بدتر هم شده و دلدرد شدید داره شبخا فقط گریه میکنه و زور میزنه پودر اس امپرازون دادخ دکتر و دومتیدون و همینطور کولیک هم داره و رفلاکس و قطره بایولاکت هم استفاده میکنه اما همچنان درد داره
- تغذیه نوزاد
سلام نوزاد من 4 ماه و 4 روزهش هست،دوتا دندان پایینیش در اومد.من باید ویتامین غیر از ad و یا حریر بادام رو شروع کنم؟
- دختر بچه نوزاد یک ماهه نفخ داره
- فتق کودک
دخترم ۳۶ روزشه نافش خیلی بالا اوده بیشتر از یک گردو مخصوصا موقع جیش کردن و گریه کردن چیکار میشه کرد و کی خوب میشه
- کولیک نوزاد دوماه
با عرض معذرت . همونی ک نوزادم کولیک داشت نوزاد من رفلاکس هم داره ولی بقیه چیزاش قلب گوش چشم همه سالمه شیر مادر میخوره ولی حین خوردن هوا زیاد میخوره . بعدم اینکه ما میگم همه چیزا را امتحان کردیم حتی این صداها . بعدم دل درد تقریبا از ساعت خاصی شروع میشه. میخام بدونم به رفلاکس مربوطه یا اینکه راه درمان دیگ نیست ؟
- شربت چرک خشکن
سلام وقت بخیر پسرم دوماه و۲۰ روزشه بخاطر عفونت گلووکیپیه گوش داشت دکتر بهش کوآموکسی کلاو۴۵۷ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی داده وزنشم ۷ کیلوس حالا از لحظه ای که دادم اسهال داره وسوخته باید چکار کنم ممنونم
- مقدار آموکسی کلاو ۲۲۸ برای کودک۹ ماهه با وزن ۹ونیم کیلو چند بار در روز وحداقل چند روز
باسلام وخسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو دکتر به خاطر عفونت براثر سرماخوردگی براش آموکسی کلاو ۲۲۸و ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت نوشته من دونیم سی سی می دم فکر کردم شاید داروخانه اشتباه نوشته چون پسرم حال نداشت نتونستم دوباره برم از دکتر بپرسم ممنون می شم مقدارو حداقل تا چند روز می تونم این شربت رو استفاده کنم بگید
- شیر خشک
با سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم همش حرص شیر خوردن داره انگار سیر نمیشه همش بی قراری یک ماه و بیست روزشه ۶۰تا۹۰,میل بهش شیر میدم میتونم بیشتر بدم؟
- سرما خوردگی
نوزاد ۳ ماهه دچار گرفتگی بینی شده وکمی سرفه میکنه
- اگزماویبوست
سلام،ببخشید پسرمن۴ماهشه،از ی طرف یبوست داشت از ی طرف اگزمای صورت،باهررژیمی ک کفتم خوب نشد شیرخشک دارم بهش میدم،واسه نفخش قطره بی بی کر بهش میدم،شکمش روون شده روزی۶،۷بارشکمش کارمیکنه دکترش گفت قطره پدی لاکت۸ساعته بهش بدم،میخاستم ببینم پدی لاکت یا بیبی کر هیچکدومش باعث تشدیداگزما میشه یا ن؟من الان واسه نفخش یاهمون روون بودن شکمش بایدچکارکنم؟کدوم قطره رو بهش بدم؟یااگرباعث تشدید اگزماش میشه کلا قطعشون کنم؟؟
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
- سرما خوردگی دخترم چهار ماه داره وزنش 7200است دکتر بهش سفیسکین 100داده هر 12ساعت ولی سیسی رونگفته
- میزان سفیکسیم برای کودک۱۸ماهه
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
سلام دکتر خسته نباشید نوزادان ۱۱ماهشه مریض شده بردم دکتر شربت سفیکسیم داد هردوازده ساعت ولی مقدارش نگفتن واقعیت منم دو سه ماهی هست وزن پسرمو نکشیدم میشه شما بهم مقدارشو بگید بعد من یه سوالم داشتم دکتر من پسرم به دنیا اومدنی ریهاش مشکل داشت بعد تند تند مریض میشه الان سه ماهه سرفه میکنه هرشربتیم میدم انگار نه انگار خیلی دکتر بردم آزیترومایسین دادم اما یکی دو روز خوب کرد باز سرفهاش شروع شده بنظر شما مشکل از ریهاش دکتر خواهش میکنم جواب بدید
- دکتر اطفال
سلام خسته نباشید ببخشید من اشتباهی شربت نیوزینک تاریخ گذشته به پسر ۱۱ماهه ام دادم نگرانم چکار کنم؟؟؟

