Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
سلام پسرم ۳۳ ماهشه ۴ روزه تب داره هر دکتری بردم فقط شیاف و آستامینوفن و سیتریزین و سرما خوردگی و آموکسی کلا و دادن ولی الان ۴ روزه تب ۳۸ به بالا داره یکی دوبار ۳۷ اومد با ۳۷ و نیم دیگه خوب نشد بی حاله سرگیجه داره گلوش پره آبریزش بینی داره و اینکه چشاش قرمز میشه و موقع تب بالا دست و پاش یخ میشه
- تب
باسلام، پسر ۲۱ ماهه ام فقط تب دارد، چه دارویی بدم،ممکنه اومیکرون باشه؟
- اجابت مزاج
سلام و وقت بخیر پسر6ساله ای دارم بسیار لاغر با وزن15کیلو ه هر 5یا 6روز یکبار مدفوع می کنند و بسیار بدبو است آیا اجابت مزاج هر5یا 6روز طبیعی است؟هر از گاهی با زور زدن نیز همراه است
- سلام دخترم ۶ ساله هست و ۲۲ کیلو گرم وزن داره میزان مصرف سفیکسیم براش چقدر هست؟
- غددلنفاوی
با سلام خدمت شما اقای دکتر من امروز متوجه شدم قسمت پایین گوش روی گردن پسرم یه گردی اندازه تیله تو اون قسمت هست که قشنگ با دست احساس میشه دوسالشه ایا این غدد لنفاویه؟؟خطرناکه باید باید چه اقدامی انجام بدم ممنون میشم نظرشمارو بدونم
- توروخدا جوابمو بدین گفتم پسر۷سالم بتامتازون ال ا تزریق کرده- تا دو روز قبل تزریق اسپری بکلومتازون و ایروکاست۵ مصرف میکرد- با امپول که با فاصله دو روزه تجویز کرد تداخل نداشته
خطری براش نداره عوارضی تو بدنش ایجاد نمیکنه؟ میگن سوسپانسیونش وریدی نیس یعنی چه؟ آخه به لگنش تزریق کردن آقای دکتر من مشکل استرس دارم توروخدا جوابمو بدین
- گریه کودک
دخترم 4ماهشه دوسه روز ه گریه میکنه شی خشکیم هست شیرحشکم کم میخوره روی بدنش دونه های قرمز زده
- دوزداروسفکسیم
سلام بچه ۴ساله باوزن ۱۵ کیلو چندسی سی سفکسیم ۱۰۰باید داده بشه
- گلو درد
دخترم گلو درد داره اب دهنش به زور قورت میده از چه خشک کننده ای استفاده کنم؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگر یه بچه ویروس سرماخوردگی داشته باشه تا چند روز میتواند به بچه دیگری انتقال بدهد
- چکاب ۲سالگی لازمه انجام بشه ؟
کودکم تازه ۲سال شده مشکل خاصی نداره بهداشت بردم گفتن خوبه ایا بازمه حتما ازمایش خون ۲سالگی بدیم ؟خیلی بد رگ هستش نگرانم
- آدزوفر
سلام جناب آقای دکتر خسته نباشید. پسرم بیست و سه ماه دارد و تحت نظر شماست. آقای دکتر تا چه سنی باید قطره ی آدزوفر را به پسرمان بدهیم؟ متشکرم
- فاویسم
با سلام مصرف پماد کالاندولا برای کودک یک سال و سه ماهه فاویسم مشکلی دارد؟
- بستنی
سلام آقای دکتر...دادن یک دانه در روز بستنی به بچه 16ماهه باعث يبوست میشه ....خیلی ممنون
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام وقت بخیر سال نو مبارک دخترم ۲۰ ماهشه آزیترومایسین ۲۰۰ که به صورت سوسپانسیون تهیه میشه رو روزی چقدر باید بهش بدم؟ با تشکر
- بیماری پوستی
بچه 18ماهه ام مدام پاهاش و اطراف آلتش حالت جوش جوش میریزه بیرون وتاروی زانوهایش پختی شکم ودستاش پخش میشه بعد ی مدت که خوب میشهع دوباره میریزه بیرون از5.6ماهگی تا الان همینطور هست باوجود اینکه پوشکش نمیکنم علتش چیه ممنون
- سلام احساس برامدگی زیر نوک سینه
سلام وقت بخیر دخترم هفت سالشه چند روزی هست که سینه سمت چپش ورم کرده وزیر نوک سینش یه چیز گرد هست که وقتی دست میخوره درد میگیره کمی هم نوک سینش تورفته خیلی نگرانم توروخدا بگید خطرناکه
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام آقای دکتر بعد از چند ماه رژیم سخت خودم به همه آلرژن ها ازمایش مدفوع دخترم نشون میده آلرژی به پروتئین گاوی داره، حالا میتونم آجیل و سویا و ...بخورم؟؟
- شربت
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سالشه بعد از ایمونس و کیندر شربت فروگلوبین بهش دادم، چه شربت های ویتامینی مورد تایید شماست که براش بگیرم و مقدار مصرف همون ۵سی سی باشه؟ ممنون
- کمبود الدولاز
سلام خسته نباشید در آزمایش خون پسرم میزان الدولاز ۲.۷ زده شده آیا بدا کودک دوساله نگرانی داره؟

