Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تداخل دارویی
بعد از سیتریزین چند ساعت بعد میشه استامینوفن داد کودک ۶سال
- عفونت گلو
سلام دکتر خسته نباشید پسر من مریض شما بوده،ولی سه ماهه اومدیم برای زندگی جنوب.پسرم گلوش عفونت کرده یک هفته ای تب کرد، دکتر بردم دارو داد با کلی آمپول .موقعی که تب داشت هزیان میگفت ولی بعداز تب هم شبها تو خواب هزیان میگه و فریاد میزنه ،خیلی میترسم دلیلش چیه دکتر جان ممنون میشم جواب بدین .دارو سفیکسیم ۲۰۰ میخوره با میترونیدازول۲۵۰ .
- خاروندن
دختر ۴ماه م رفلاکس پنهان داشت حالا ترش کردنش کمتر شده، ولی به شدت خارش بینی داره و صورت ممکنه از رفلاکس باشه؟امپرازول رو تا چند ماهگی بهش بدم؟ شنیدم زیادیش مضره.
- تاول انگشت
باسلام دختریکسالو شش ماهه دارم انگشست شصتش از گرمای فندک تاول زده.چه کنم ک موجب عفونت نشود و زود خوب شود.
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۴/۶۰۰ چقدر است؟
- سلام اقای دکتر
شربت ازیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ ساله با وزن ۳۷ کیلو ،التهاب گلو و تب
- دل درد۶ساله
سلام وقت بخیر دختر۶سالم چند روز تب داشت بردمش دکتر گفت ریه ش یکم درگیر شده.. کلاویسیلین ای اس۶۴۳براش نوشتن هر دوازده ساعتی.میخورتش دل درد میگیره ومیاره بالا.واصلا غذا نمیخوره .ممنون میشم راهنمایم کنی
- ریفلاکس
سلام کودک من یک سالش خس خس مکنه نفسش صدا دار است بی قرار و موقه خواب شبانه بینیش گیپ میشود بعد عذا است وزن نمگیرد
- استفراغ کودک دوساله
سلام دخترم دوسالشه وشب همش حالت تهوع داشت ونصفه شب هم دکتری نبودکه ببریمش بلندشدم شربت اندامین که مال دوسال پیش بودودرش بازبودبه اندازه یک قاشق مرباخوری بهش دادم حالامیترسم ضررداشته باشه براش لطفاراهنمایی کنین
- درباره ی علت صدای آب در شکم کودک 10ماهه
کودک من 10 ماه است دوسه روزه خیلی بیتاب وبیقرار است دو سه روزی اسهال بود ولی الان اسهالی خوب شده ولی بیقرار و بی اشتها است و وقتی میخوابونمش احساس میکنم شمکش مثل صدای آب صدا میده مشکل از کجاست
- قورت دادن هسته زردآلو
سلام دخترم دو و نیم سالشه هسته زردآلو قورت داده هیچ علایمی ندارد شکمش هم کار میکنه ولی ۶ روز گذشته و هنوز دفع نشده چیکارکنم؟
- شربت تئوفیلین
پسرم ۶ سالشه و آنفولانزا گرفته و مدام سرفه می کنه طوریکه هرچی می خوره بالا میاره دکتر شربت تئوفیلین رو تجویز کرد ولی عوارضشو خوندم ترسیدم بدم به نظرتون بهش بدم ؟
- سرماخوردگی
سلام،پسرم ۴سالشه ۱۸کیلو،یکم سرما خوردگی داشت بهش یک دوره کامل شربت سرماخوردگی کوریزان دادم،احساس میکنم موقع خواب خلط تو گلوش،شکمش درد گرفت بردم دکتر آزمایش گرفت گفت عفونت داره،سفکسیم داده بهش بدم یا آزیترومایسین ؟
- غذای کمکی برای نوزاد که الژی و رفلاکس دارد
- گریع
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه اصلا شبا نمیخابه گریه میکنه نفخ شکم داره ببخشید زیاد باد میده بیرون و ی چیز دیگ لبنیات ک میخوره مدفوعش مخاط خونی میشه ب نظرم ب بیشتر چیزا نفخ میکنه مثل خرما تخم مرغ موز و پشت گردنش هم همیشه جوش ریز میزنه و زیر پوشکش علتش چیه چیکارم کنم؟؟
- قرص سفیکسم
سلام پسرم ۵ سالش سرماخوردگی شدید آبریزش بینی عفونت گلو عطسه سرفه خودم بهش قرص سفیکسم ۲۰۰ سرماخوردگی قرص آنتی هیستامین روزی یک عدد میدم از نظر دارو قرص دادن اشکال نداره ممنون از پاسختون
- سلام آقای دکتر دخترم چهار ماه دو2روزش هست خیلی حساله چه کار کنم دکترم بردم بهش شربت داده خوب نشده
- باسلام دخترم 10ماهشه آبریزش بینی داره و گلوش خس خس میکنه سه بار بردم دکتر دارو میدم خوب نمیشه بدتر هم شده اون یکی دخترمم همینطوره 5سال شه خوب نمیشه نظرتون چیه چی بدم بهش.؟؟؟
- یبوست
با سلام دخترم پنج سالشه موقع دفع مدفوع از مدفوع خون میاد و میگه ناحیه مقعد درد داره برای درمان چه کنیم ممنون از بزرگواریتون
- عرق سرد …
سلام آقای دکتر پسرم سیزده ماهی دارم شب وقتی میخوابه تمام بدنش سرد میشه و بعدش عرق میکنه اونم عرق سرد علتش چی میتونه باشه ؟ بعدش وزنش هم ۸۹۰۰ هست بنظرم خیلی وزنش کمه چی کار کنم وزن بگیره .؟

