Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشین دخترم نه ماهه هستش دستاش مدام تو گوشاش هست دکتر گفت عفونت داره راهنماییم کنین لطفا درضمن عفونت گوش خطر سازه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماه یه هفتشه شبا نمیتونست شیر بخوره چون دماغش میگرف گوشش هم میکشید بردم دکتر معابنه کرد گفت گوشش عفونت داره آموکسی سیلین ۱۲۵ داد با کتو تیفن استا بعد قطع دارو باز کم کم شروع شد الان چه شربتی بهش بدهم چند سی سی ؟؟
- شیرخشک
باسلام دختریک ماه ونیمه ام رفلاکس شدیدداره شیرببلاک ساده وآپتامیل وآپتامیل پپتی دادم بالامیاوردببلاک ای آردادم بالامیاورددکترگفت ببلاک ای آروکمفورت به میزان مساوی ترکیب کن بده بازهم بعضی اوقات بالامیاره شربت امپرازول وبیبی کردادکه آمپرازول رودوروزدادم چون بچه نمیخوردوبیرون میریخت ودهانش کامل برفک شددیگه ندادم آیابایدشیرشوعوض کنم وآیامیشه اس ام اپروبدم وشربت امپرازول روبایدبدم یاخیرباتشکر
- تیرگی نوک انگشتان دست
سلام و عرض ادب پسرم ۵۶ روزه س امروز حس کردم نوک انگشتان دست نسبت به بقیه بند انگشتان تیره تر است .چند روزی هست خواب خوبی ندارد و با با کشیدن نفس عمیق از خواب بیدار میشود . رنگ پوستش سفید است ولی گاهی سفیدی غیر عادی حس میشود . نگرانم و دنبال علت تیرگی بند انگشت و خوابهای نامنظم هستم . لطفا راهنمایی بفرمایید
- رزولا
سلام آقای دکترببخشدمیخواستم بپرسم درمان رزولاچیه؟پسر۸ماهم چندروزتب کردبعد دوروزه صورت پشتش وشکمش جوشای قرمززده وبی اشتهاهم شده راه حل چیه آقای دکتر
- الرژی
سلام من پسرم 5ماهو نیمشه تو خواب خر خر میکنه و نفسش سنگین میشه تو خواب دکتر براش شربت زادتین نوشته روزی 2سی سی مشکلی نداره
- خوردن دست
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماه و نیمه مدام دستاش میخوره با انگشتاش میجوئه دلیلش چیه؟
- نفس بند امدن ی دفعه
رفلکس معده درمانش چیست ایا خطرناکه چون باعث میشه نفسش گرفته بشه واسه چند دقیقه نوزاد یک ماهه است یک دفعه نفس خود ب خود بند میاد و از دهانش انگار تف یا کف بیرون میاد علتش چیست
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
نوزاد پانزده روزه دارم احساس میکنم سرما خورده یه خورده سینه اش خرخر داره چی بدم خوب بشه
- کودک يک ساله
سلام آقاي دکتر دخترم 4روزه رفته داخل يک سال،وزنش کمه ميتونم بهش معجون گردو و عسل و شير و موز بدم؟؟
- شربت اشتهاآور
سلام دکتر شربت زینک سولفات مگه اشتها آور نیست؟ میشه یک شربت اشتها آور بی ضرر معرفی کنید من شربت ویتان مولتی مویتامین آلمانی بهش میدم ولی تاثیر نداره تو اشتهاش
- کمکاریتیروئید
با سلام و تبریک سال نو.ایا نوزادانی که از یک ماهگی بعلت کم کاری خفیف تیروئید که تی اس اچ ۹ بوده قرص لووتیروکسین مصرف کنند باید تا آخر سه سالگی قرص بخورند یا ممکنه بعد از چندماه درصورت نرمال شدن قرص قطع شود؟ممنون
- باسلام پسرم ۴ ماهش هست وزنش ۸ کیلو گلودرد وسرفه خلط دار داره متخصص شربت آموکسی کلاو ۴۷۵ داده گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سیسی بدم حالا یه کم بی حال وکم اشتها شده دوز شربت زیاد نیست لطفا راهنمایی کنید.
باسلام پسرم ۴ ماهش هست وزنش ۸ کیلو گلودرد وسرفه خلط دار داره متخصص شربت آموکسی کلاو ۴۷۵ داده گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سیسی بدم حالا یه کم بی حال وکم اشتها شده دوز شربت زیاد نیست لطفا راهنمایی کنید.
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکترپسرم پنج ماهشه سرما خوردع سینش صدا میده ابریزش بینی داره شربت اموکسی سیلین میدم بهش اشکال ندارع اخه شربت دیفین و سرماخوردگی دادم تاثیری نکرد وزن بچمم 8800ضلرررنداره؟
- یبوست نوزاد
سلام وقتتون بخیر من شیر خشک نان 1اپتی پرو میدم ب نوزادم از صبح تا الان یبوست داره چیکار ش کنم
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدکدوم شیرخشک به نظرتون بهتره ویبوست نمیاره دخترمن دوماهشه نان میخوره ویبوست گرفته
- تغذیه نوزاد
با سلام و خسته نباشید، جناب دکتر نوزاد هفت هفته ای دارم که با شیر خشک تغذیه می شود آیا می توان گاهی با توجه به گرمای هوا و پر عرق بودنش به او آب بدهم در صورت مثبت بودن پاسخ چه مقدار!؟ همچنین برای شیر خوردن بسیار پر ولع سرش،را به چپ. راست تکان میدهد و به نوعی به روی شیشه پرش می،کند آیا مشکلی در تین رفتارش هست
- دستگاه تناسلی نوزاد
دختر یک ساله دارم که دستگاه تناسلیش بسته شده دکتر بردم پماد داد اما باعث سوختگی و تاول شد لطفا راهنمایی کنید
- درمورداطفال
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- سياهي مدفوع
بإسلام..آيا قطره أهن كه دو روزه شروع كردم براي نوزادم ميتونه رو رنگ مدفوع اثر بزاره روز اول سبز و روز دوم سبز و داخلش امروز سبز تيره با سياه خيلي سياه بًود اقاي دكتر تغذيش هم شيرخشك و سرلاك برنج و هويج و سيب زميني

