Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
میسلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
- مراقبت بعد از واکسن کرونا
با سلام و خداقوت بعداز زدن واکسن کرونا باید مراقبت خاصی برای دخترم که ۲۱ماهشه انجام بدم ؟میتونم بهش شیر بدم و اینکه بغلش کنم
- توتون سیگار
سلام دکتر جان توروخدا کمکی میتونی کنی بهم دخترع ۱۰ماهم از زمین سیگار و برداشت و خورد اندازه یک سوم از سیگارو الان چیکار کنم من
- درددورناف درکودکان
سلام برادرم که هفت ساله است حدود نه ماه پیش گفت که دلش درد میکنه وپزشک برایش ازمایش وسونوگرافی نوشت که سونوگرافی کاملا سالم بود وازمایش هم طبیعی بود به جز ازمایش مدفوع که wbcیا همان عفونت دیده شد که پزشک تشخیص داد روده متحرک شده ودارو داد بهد از دوهفته دارو خوردن دوباره ازمایش داد و عفونت برطرف شده بود یعنی در ازمایش مدفوع دیگر wbcمشاهده نشد ودرد دلش هم تقریبا خوب شد یعنی دیگر مثل سابق دل دردش دایم وبا شدت نبودولی به ندرت میگوید که دورنافم درد میکنه وبعد از چند دقیقه استراحت میگوید خوب شد ودوباره به فعالیت وبازی خود ادامه میدهد البته در این نه ماه فقط یک بار تعداد دفعات دل دور نافش زیاد بود ولی بازهم میزان دردش کم و بعد از چند دقیقه خوب میشد که دوباره ازمایش وسونوگرافی داد هر دو کاملا سالم بودند وwbcهم در مدفوع دیده نشد.میخواستم بدونم علت درد دور نافش که هراز چندگاهی وبه ندرت درد میکنه وبعد از چند دقیقه خوب میشود چیست؟؟؟؟؟ البته الان که اول ابتدایی است در روزهایی که مدرسه نمیره اصلا نمیگه که دور نافش درد میکنه ولی وقتی مدرسه میره میگه دوره نافش درد میکنه وبعد از مدرسه هم حرفی از درد دور نافش نمیزند . برادر بزرگم هم وقتی کوچیک بود موقع مدرسه میگفت دلش درد میکنه ولی الان که بزرگ شده دلش خوب شده است ایا ممکن است برادر کوچکم هم مثل برادر بزرگترم باشد وبا بزرگتر شدنش درد هراز چندگاهی دور نافش خوب شود. .اگر میشود راهنمایی کنید که چیکار کنیم چون دکتر خیلی بردیم ولی هرکدام یه چیز میگن یکی میگه از استرسه یکی میگه از معده است و....(محل درد چهار انگشت روی ناف است)ممنون
- مدفوع سفید
سلام. مدفوع بچه ۲ سال و ۴ ماهشه کرم رنگه... ازمایش مدفوعش rbc۲ -۳ ...wbc ۱-۲ آیا نگران کننده است؟ کیدی لاکت زینک میخوره چون اولش اسهال داشت ببخشید الان یبوست یا ترکیب ابکی و سفت هست مدفوعش... لازمه پود کیدی لاکت رو ادامه بدم
- مدفوع کودک
با سلام و خسته نباشید پسرم 6 ماهشه حدود یک هفته است که خیلی کم کم مدفوع میکند مثلا میبینم که مدفوع کرده خیلی کم عوضش که می کنم دوبازه یکم بعد میبینم که یه کوچولو مدفوع کرده ؟ میخواستم ببینم علت خاصی دارد ؟
- باقیمانده انتی بیوتیک
سلام، دخترم ۷ ساله هست با وزن تقرببا ۱۹، دکتر برای سرفه های شدید و بی وقفه ش ازیترو ۲۰۰ نوشت بمدت ۵ روز، روز اول ۵ سی سی و چار روز بعد ۳ سی سی، دیروز روز اخر مصرف دارو بود ولی نصف دارو باقیمانده!!!طبیعیه یا حتما تا اخر دارو باید مصرف بشه؟؟؟؟؟
- کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیرخاستم بپرسم دختر من یک سال و دو ماهشهپاهاش رو زمین میمونه ولی زانوهاش ک به سمت عقب نگه میدارع نشکلی داره ؟
- سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت پیشه عقب عقب میره از روزی که به دنیا اومده ۱۵ روط اول اينطوری نبود بعدش اينطوری شد مشکلش چیه نگرانم
سلام آقای دکتر دخترم پنج ماهشه همش کمرشو بلند میکنه اذیت میکشه از روزی که به دنیا اومده فقط یه ۱۵ روز اينطوری نبود بعدش همش کمرشو بلند میکرد اذیت میشد گریه میکرد نگرانم مشلکش چیه میشه راهنماییم کنی ممنونم ?
- دارو
فرق مصرف سوسپانسيون ازيترومايسين و قرصش براي كودكان زير ١٢ سال چيست
- زخم دهان
با سلام وقتتون بخیر پسر 10 ساله ام دهنش مدام آفت می زنه یا ویروسی میشه. البته خیلی هم استرسی و هیجانی می شه دقیقا بعد از هیجاناتش دهنش درگیره گهگاهی سردرد روزانه داره که بخوابه خوب میشه و گاهی هم میگه دور نافش درد میکنه. یک سری ازمایش هم دادیم که متخصص بیماری های دهان نوشت crp مثبت شده و mcv80 و mch 26 شده. متخصص دهان براش نیستاتین و دهانشویه کلروهگزیدین نوشته آیا با توجه به اینکه بعد از خوب شدن دو سه روز بعد درگیر می شه استفاده مداوم از اینها ضرری نداره. و سوال دوم ارتباطی بین سردردها و درد دور ناف و زخم دهانی وجود دارد یا نه؟ سوال سوم ام اینکه برای پیگیرهای بعدی به چه پزشکی مراجعه کنیم ممنون از راهنمایی تون
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام آقای دکتردخترم سرماخوردگی داره ۵روزازواکسن میگذره تب نداره آبریزش بینی داره اشکال نداره واکسنشوبزنم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید پسر دوسال وپنج ماهه من سرماخورده ودماغش کیپ هست وسرفه ی خلطی داره. آیا میتونم بهش سفیکسیم 100 بدم؟
- مصرف چند برابری داروی سفکسیم
با سلام دخترم ۸.۵ ماهه ۷.۵ کیلوه بعد از ۵ روز بستری در بیمارستان بخاطر تب بالا، مرخص شده و دکترش سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده به اشتباه توی داروخانه مقدار مصرف رو ۱۰ سی سی در ۱۲ ساعت روی دارو نوشتن منم بعد از سه بار مصرف متوجه شدم روی نسخه ۱.۵ سی سی بوده الان دخترم یکبار تبش بالا رفته با شیاف و استامینوفن آوردمش پایین ولی چند بار استفراغ شدید کرده که کل معدش خالی شده هی بیقراری میکنه چیکار باید بکنم
- سلام وقتتون بخیر دخترم ۴سال ونیمه میگه گلوم میسوزه تبم کرده میخواستم بدون سفکسیم ۱۰۰ هرچندساعت وچقدرباید بهش بدم ممنون.
- مریضی پسر ۳ سال و نیمم
سلام جناب دکتر پسر من سه سال و نیم شه از دیشب تب شذیذ ۳۹ درجه داره که من با مسکن تبش کنترل میکنم همش ۲ ساعت بدنش خنکه دوباره میشه داغ داغ چه دارویی شما تجویز میکنید شربت سفکسیم ۱۰۰ گرفتم براش این و بدم که اگر عفونت داره بدنش بهتر میشه نظر شما چیست
- چرا سوالمو پاک کردین واقعا که
چند ساعتی مدام دارم چک میکنم که جواب دادین یانه ولی الان دیدم اصلا سوالم نیست و به بقیه سوالات پاسخ داده شده
- فاویسم
با سلام ایا وازلین برای کودک فاویسم مجازه؟
- اگزما و لک سفیذ
بچم از نوزادی اگزمای شدید شدید داشت با هیدروکزتزون و بتامتازون در سن دو سالگی خوب شد چند وقتیه لک های سفید در بدن و صورت و دونه های قرمز در دور دهانش افتاده آیا بیماری حدیده یا همان اگزما هست این لک های سفید؟
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره

