Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سفکسیم
سلام آقای دکتر خدا قوت، دخترم ۲۱ماهشه ۱۱ کیلو ده روزه سرما خورده گرفتگی صدا و آبریزش بینی داشت ، پلارژین بهش دادم و ۴ساعتی اسپری زدم براش الان دیگه آبریزش نداره ولی بینیش کیپ شده انگار سرش سنگینه چند روزه اینجوریه چیکار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین و اینکه حدود یکماه پیش هم یکی ونصفی شربت آموکسی بی دی ۴۰۰ بهش دادم الان اگه آنتی بیوتیک تجویز کنین، مشکلی نداره ؟؟ از این لحاظ میگم ک تو مدت کوتاه آنتی بیوتیک زیاد استفاده شده.
- شیر
سلام.آقای دکتر پسرم ۴ماهه دیگه دوسالش میشه میخوام ازشیربگیرمش ولی انگاروابسته ترشده به سینه..هرجوریم میخوام هواسشوپرت کنم دادمیزنه میگه نه نه .راهکارمیدین بهم ممنون
- درد گوش
سلام دکتر دوهفته میشه بچه ۴ ساله ام سرما خورد شربت آموکسی ۲۵۰ مصرف کرد وبعد ۶ .۷ روز تموم شد و الان خلط داره وهنوزمیگه گوشم دردداره وکیپه البته خودم هم اینجور شدم سرما خوردم حالا چکارش کنم چه دارویی مصرف کنم ؟
- تب
نوزادم ۱۰ماه داره و یکبار بمدت ۳روز تب داشت طوری که یکدفعه دس و پاهاش سرد و سرش بشدت داغ و قلبش تند تند میزد و چشماش رف روی هم امکان داره اون لحظه تشنج کرده باشه ۵دقه خواب رفت ولی بعدش تبش پایین اومد
- خون دماغ شدن
باعرض سلام و خسته نباشید،پسر هفت ساله دارم چن باره از یه سمت دماغش خون میاد چیکار باید کنم
- سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه دو روری میشه که چند دقیقه یباد سرفه میکنه.ولی سرفه هاش خشکه. باید چکار کنم؟
- سلام آقای دکتر طعم شیر خشک آپتامیل جونیور بده نوزاد چهار ماهه من اونو دوست نداره و نمیخوره بچم نسبت به پروتئین شیر گاو حساسیت داره میشه جایگزین خوش طعم این شیر خشک رو معرفی بفرمایید ممنو ن از شما
پسرم پنج ماهش و خیلی کم وزن دکتر گفتن کمکی بهش شیر خشک بدین ولی حساسیت به شیر خشک آپتامیل داره بغل پاهاش و کمرش وپیشونی اش جوش زده و قرمز شده باید چه شیر خشکی استفاده کنم
- سلام پسر دوساله دارم گلبول سفیدش ۱۲۰۰ پایین اومده چکار کنیم
- مصرف خاویار برای کودک ۲ساله
با سلام خدمت شما آقای دکتر خسته نباشید. پسرم ۲سال دارد آیا میتواند خاویار مصرف کند؟ ممنون از وقتی که برای سوالات ما میگذارید.
- سینه خیزنرفتن
سلام اقای دکتر الان دخترم 6 ماهش تموم شده امروز رفته تو هفت ماه ولی هنوز سینه خیز نمیره جا به حا میشه با تلاش خودش حدودیه متر تغییر مکان میده معمولا هم عقب یا به پهلو ولی به جلو نمیره یا حرکت اشکاری به عنوان سینه خیز رفتن نداره روی سینه هم وامیسته شونه هاش تکون میده ولی باز جلو نمیره خیلی نگرانم واسه سینه خیز رفتن دیر نشده؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتر پسرم سه ماه و ۲۰روزشه شیر نمیخوره فقط تو خواب اونم کم میشه قطره زیتو کید بهش بدم برای اشتهاش؟
- پماد آنتی همورویید
سلام اقای دکتر نوزادم یازده ماهس براثریبوست معقدش متورم شده بود فرمودیدپماد انتی همورویید بزنم.چه مدت زمانی میشه این پماد استفاده کرد چن روز؟؟
- دادن شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر دخترم یکسال داره میخواستم بپرسم ک حتما باید شیر ماجان ک مخصوص کودکانه بدم یا فرقی نداره؟
- فلوکستین
سلام آقای دکتر تو دوران شیردهی میشه فلوکستین مصرف کرد؟ممنون
- واکسن شیش ماهگی
سلام اقای دکتر ببخشید پسرم چن روز پیش واکسن شیش ماهگی زد ولی از بعد واکسن دفع ادرارش خیلی کم شده قبل واکسن پوشکشو کامل خیس میکرد ولی الان ی دونه صب پوشک میزنم براش تا ساعت دو سه بعد از ظهر دوبار یا سه بار ادرار میکنه و اینکه خیلی کم شده حجم ادرار در حد پنج شیش قطره چیکار کنم ابم میدم بهش ولی زیاد فرق نمیکنه
- سلام دخترم بدنش داغه دکتربرای براش سیفکسیمتجویزکرده چقدر بهش بدم چند ساعت درمیان بدم..ممنون
- بی خوابی
سلام خسته نباشید وقت بخیر نوزاد 6ماهه دارم واسه خواب هرور آنقدر گریه میکنه تا بخوابه خسته شدم از بس گریه میکنه یک ماهه اینجوریه چه داروهای پیشنهاد میدین بهش بدم
- زردی
سلام آقای دکتر پسرم ۱۵ روزشه چند روزقبل آزمایش داد زردیش ۱۷ بود تو دستگاه گذاشتیم شد۶ الان دوباره رفت بالا گروه خونیش با من وشوهرم فرق داره ما هردومون oمثبت پسرمoمنفیه لطفا راهنماییم کنید
- کبودی پا
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه و چندوقت یه بار روی پاهاش دایره کوچک قهوه ای رنگ میبینم خوب میشه دوباره پیدا میشه نمیدونم چکار کنم
- اهن
سلام وقت بخیر.پسرم ۷ ماه داره ۸ کیلو. قطره اهن سیدرال رو چند قطره بهش بدم؟ و اینکه این قطره اهن خوبه؟

