Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مادری که نوزاد خودش رو شیر میده چه غذا ها و میوه هیی رو باید بخوره که نزاد اذیت نشه
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر۹ماهم شبها یک ساعت گریه میکنه تابخوابه دارویی معرفی کنید لطفا تا کمتربی قراری کنه.
- سرماخوردگي
سلام آقاي دكتر دخترم نه ماهشه ٥ روزي ميشه سرماخورده روز اول بردمش دكتر شربت سفكسيم ١٠٠ و اسپري بيني و استامينوفن داه همچنان استفاده ميكنه چون گلوش چرك داره و از ديروز اسهال ميره سبز رنگه واز طرفي دندوناشم جاش سفيد شده تا الان ٤ تا دندون درآورده واي اسهال نرفته ودو روز هم ميشه كه بي اشتها شده زماني كه دندون درمياره يك عفته غذا نميخوره حالا بايد چكار كنم اسهالش بخاطر چيه؟؟با تشكر فراوان
- نشستن نوزاد
سلام وقتتون بخیر خسته نباشین، ببخشید پسر من سه ماه و نیمشه از وقتی وارد چهار ماهش شده همش دوس داره بشینه همه جارو نگا کنه وقتی میخوابه زور میزنه دستا و سر و بدنشو میاره بالا تو بغلم که یکم به حالت نشسته نگهش میدارم بازم خودشو میاره بالا که مثل آدم بزرگا کاملا بشینه، زود نیس از الان اینطوری میخواد بشینه؟ یا میتونم کم کم نشستن بهش یاد بدم؟
- کودک
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر،ببخشید من یه پسر۲۰ ماهه دارم الان یک هفته مدفوعش سیاه وخیلی سفته لطفا راهنمایی بفرمایید ممنونم.
- هورمون رشد
سلام خسته نباشید من یک دختر یک سالو هفت ماه دارم که اصلا وزن و قدش زیاد نمیشه بردیمش پیش متخصص اطفال ازش ازمایش گرفت گفت هورمون رشدش کند باید امپول هورمون بزنمیم منم شنیدم عوارضش خیلی زیاد نمیدونیم این امپولو بزنیم یا نه لطفا راهنمایی کنین
- ازمایش ادرار
سلام ازمازش دختر دو سالمwbc 0-1RBCc0-1cristal caox:few mucos few نرماله
- مدفوع بدبو و چسبناک
کودک ۲ ساله من چند روز شده که مدفوعش بدبو و چسبناک هست،کلا یبوست داره ولی این مشکل جدید است. اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
- ختنه
سلام پسرم ۵سالشه آلتش شکل ناف شده وقتی با انگشت میدم بیرون اندازه نصف بند انگشت میاد بیرون آیا ختنه مشکلی داشته؟۲ ماهگی ختنه شده
- سلام من کودکم کم مونده به سه ماهش بهش اندازه یک بند انگشت عسل دادم نگرانم چی میشه الان
سلام من کودکم کم مونده به سه ماهش ندانسته بهش یک بند انگشت عسل دادم الانم نگرانم چی میشه
- یبوست دختر دو ساله و پنج ماه
سلام خسته نباشید
من دخترم دو ساله و پنج ماهشه و هر سه روز یه بار شکمش کار میکنه. نمیدونم چرا یبوست داره. میشه لطفا کمکم کنید.
ممنون
- پشت گوش
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و هشت ماهشه پنج ماه پیش اتفاقی دستم خورد به پشت گوشش قسمت پایین گوش یه برآمدگی اندازه نخود یه کم کوچیکتر نگرانم آیا لازمه سونوگرافی بگیرم ؟البته درد یا قرمزی نداره با چشم هم زیاد معلوم نیست فقط یه حالتی که سرشو تموم میده یه کم معلومه هنوز برطرف نشده خطر نداره؟نگرانم
- رفلاکس
سلام دخترم ۳ماه و بیست روزشه وقتی بغلش میکنم زور میزنه خودشوخم میکنه میاره جلو ودستاشو مشت میکنه سرخ میشه خیلی زود هم خوب میشه البته موقعی ک بغلمه و راه میرم اینجوری میکنم چرا اینجوریه میترسع یا دل درده نگرانم چکار کنم
- کم خونی
سلام اقای دکتر خسته نباشید .ازمایش یاسین موذن رو گرفتم بردم بهداشت گفتن کم خونی داره باید قطره اهنشو دوبرابر بدی .قطره ادزیر میخوره دوبرابر بدم بهش .یا نیاز به داروی دیگه داره ؟ برای معایه باید بیار مش .ممنون از راهنماییتون
- سرفه
باسلام خانم ۵۸ ساله باسیستم ایمنی پایین که درکوکی به ویروس آبله مرغان مبتلا شده اگرباکودک مبتلابه ویروس آبله مرغان برخوردداشته باشه ممکنه که دوباره مبتلا بشه
- ق
سلام یه قاشق چایخوری چند سی سی هست ؟ ممنون .
- تدبیر
سلام اقای دکتر شمافرمودیدواسه دخترم قرص اهن تدبیر بدم .ولی میگن چنین قطره ای وجود نداره .
- غذا
سلام واحترام پسرم یک سال و۹ماهشه.غذاهاش تنوع نداره وتقریبا هرروز تکراری.چون ازنظرمالی مساعدنیستیم.ولی مولتی کیندریورو ویتال بهش میدم... آیا نیازهاشوبرطرف میکنه؟واینکه ویتامینهای بدنش کامل میشه ورشدش تاثیرنمیزاره؟
- سوزش گلوی دخترم
با سلام دختر شش ساله چند روز پیش سوزش گلو و گرفتگی بینی و تب خفیف داشت الان بعد چند روز باز میگه گلوم خیلی میسوزه و تبم داشت مگه میشه علایم بعد چند روز برگرده

