Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدارمصرف سفیکسیم100
سلام دخترم 1ساله هست و وزنش8کیلو700هست چه مقدارسفیکسیم بهش بدم
- تب
سلام بچه چهار سال و پنج ماه با وزن ۲۷ کیلو در زمان تب چند سی سی پروفن و چند ساعت یک بار باید داد؟ سوال دوم شیاف استامینفون بزرگسال می توان استفاده کرد
- غده زیر بغل کودک
سلام آقای دکتر.پسر یازده ساله من زیر بغلش سمت چپ یه غده در اومده اندازه لوبیا.نرمه و درد داره.ایا خطرناکه؟علتش چی میتونه باشه ؟
- بیماری کودک
سلام بچه من یک ونیم سال داره واز دیشب اسهال شدیدی داره چه دارویی باید بهش بدم
- خون دماغ شدن کودک
سلام خسته نباشید من یک پسر 2ساله ونیم دارم که از یک سالگی خون دماغ میشه وخون دماغش حداقل 3تا 4 دقیقه وحداکثرش 6 تا 7 دقیقه طول میکشه وفواصل بین خون دماغش هم متفاوته گاهی اوقات تو یک هفته دوسه بار خوندماغ میشه وگاهی اوقات هم تو ماه خون دماغ نمیشه واکثرا تو خواب هست ومن خودم هم ازبچگی خون دماغ میشدم و شدید تر هم بود وعموی پسرم هم خون دماغ میشده زیاد از بچگی تا الان آیا لازمه که آزمایش خون بگیریم یانه
- قطره ویتامین دی3
دکتر پسرم 3سالشه حواسم نبود نصف قطره چکان ویتامین دی 3کشیدم حواسم نبود بچه خورده چکار کنم
- سلامودرود
دکتر دخترم ۱۴ماهش شده یکماه پیش یه دونه دندون ازپایین نیش زده فقط دیگه درنیاورده همه علائمم داره بیقراره،،،آدزوفر میدم بهش و زینک ویتامین د۳ هم تزریق کردیم دوتا واقعا دیگه خسته و کلافه شدیم چیکار کنم؟ کلسیم میتونم بدم؟
- کم خونی مادر زادی
سلام .به بچه یکسال و هشت ماه ام از اول قطره آهن و مولتی ندادم فاویسمی هم هست بخاطر همین ندادم بش کمبود ویتامین دی و کم خونی شدید داره تالاسمی هم هست یه آزمایش گرفتم گفتن از نوع مینور هس دکتر آزمایش مجدد هم داده میشه راهنمای کنید چه دارو های بدم قطره اهن ویتامین دی و مولتی رو بدم مشکلی نداره
- انفولانزا
سلام و درود ببخشید پسرم علایم انفولانزا داره و دکتر بردمش اموزشی کلام داده از دیشب اسهال شده از وقتی دارو خورده بنظرتون چکار باید بکنم ؟ ممنون
- بیماری کوکساکی
سلام دخترم ده سالشه اقای دکتر بردمش سه روز پیش دکتر گفت گلوش هم عفونت داره بیماری کوکساکی هم داره ازیترومایسین دیفن وشیاف وقرص سرماخوردگی داده الان تبش بیشتر شده چشماشم پف کرده قی هم به رنگ سبز میده باشیاف بازم یکم داغه چکارکنم ممنون خیلی میترسم خولهش جواب بدین
- سلام شیاف برای بچه یک ساله خوب است
سلام شیاف برای بچه یک ساله خوب است خیلی تپ داره
- قطع شیردهی
باسلام دخترم بیست و دوماهه است و شیر مادر میخورد.میخواهم شیرش را قطع کنم.فقط شب ها شیر میخورد.هرکاری می کنم شب ها با گریه بلند میشه و شیر میخواد.چیکار کنم؟عادت داره قبل از خواب هم شیر میخوره.چطوری ازش بگیرم که آسیب نبینه؟میشه لطفا راهنماییم کنید؟
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر بچه ام دو سالشه فقط تاب تاب عباسی، نه و تاتی میگه. صدای حیوانات رو هم در میاره. اما حرف نمیزنه بقیه چیزها رو همه رو با اشاره بهم میفهمونه و هر چی بهش بگم کاملا متوجه میشه طبیعیه؟
- استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم دو ساله هست استفراغ داشت نصف امپول اندانسترون تجویز کردن امپولو زدیم ی روز خوب شد ولی بازم استفراغ میکنه شربت اندانسترون چند سی سی بهش بدم ؟وزنش ۱۲/۵ هست
- شربت ستادین دی سی
سلام آیا شربت ستادین دی سی برای کودک سه ساله ضرر دارد
- قورت دادن هسته زردالو
سلام دختر 2.5ساله من یک زرد آلو باهسته قورت داد آیا برایش مشکلی پیش میاد یا با مدفوعش بیرون میاد لطفاً راهنمایی بفرمایید
- ایموژن
باسلام، جهت تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماریها برای کودک ۹ ساله ، باوزن ۴۷ کیلو من چه مقدار و چند نوبت شربت ایموژن بدهم کافی است؟عوارض خاصی که برای کودکان مشاهده نکردید؟
- راه نرفتن کودکم
پیش متخصص اطفال بردم دختر ۱۷ ماهه مو ک هنوز راه نمیره.معاینه نشد ولی گفتن بخاطر ترسش هنوز نمیره.الان تازه یه شش روز هست وقتی ب دیوار تکیه اش میدهم و بهش میگم بیا چند قدم میاد.قبلا فقط ب دیوار و میز و غیره میرفت.
- شربت ویتاگلوبین
با سلام. دختری چهارساله دارم که کم اشتها و ضعیفه. بدون تجویز پزشک شربت ویتا گلوبین و شربت کلسی کیر میدم بهش.دخترم کم خونی و فقر اهن نداره.ممکنه مصرف این دو تا شربت براش مضر باشه.ممنون از راهنماییتون.
- چرا جوابتون باز نمیشه
چرا جوابتون باز نمیشه آقای دکتر ؟ من خیلی دوست دارم جوابمو بدونم

