Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
سلام آقای دکتر برای کمبود وزن دختر شش ماه ونیمم به شما مراجعه کردیم ،مسائلی که گفتید را انجام دادم فقط نمیدونم در روز چه مقدار آب جوشیده سرد بدهم با تشکر
- واکسن چهارماهگی
سلاماقای دکترنوزاد من یازده بهمن ماه به دنیا اومده ، واکسن دوماهگی شو چهارده فروردین زدیم. الان واکسن چهارماهگی شو یازد خرداد باید بزنیم یا چهارده خرداد؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- تیرویید
باسلام شما گفتین واسه زیاد خوابیدن نوزاد آزمایش تیرویید تکرار بشه نوزاد من چون نارس بدنیا اومده یه بار ۵ روزگی یه بار ۱۴ روزگی کف پا گرفته شده مشکلی نداشته ۹ روزگی ام آزمایش خون واسه تیرویید گرفته شده بازم نرمال بوده ایابازم لازمه تکرار بشه نوزاد من الان ۲ ماهه ست؟باتشکر
- کولیک و نوع شیرخشک
سلام آقای دکتر مامان آرتام مقدم هستم مرسی از پاسخگویی سریعتون.گفتین شیرخشک آپتامیل رو امتحان کنم برای پسرم اما نمیدونم چه نوعشو بگیرم برای کولیک و دلپیچه خوب باشه؟
- ابریزش چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسر ۴ ماهو نیمه من الان حدود دو روز هست ک چشم راستش ابریزش داره، ورم نداره و قرمز هم نیست، علت چی میتونه باشه ؟؟؟ و اینکه من برای صورتش چون کنار گوشاش پیشونیش خشکی میزنه و قرمزه دکتر گف پماد هیدروکورتیزون ۱درصد بزنم اگزما گفتن هستش موقعی ک خوابه میرنم براش ممکنه از اون باشه ؟
- قطره آد
سلام آقاي دكتر من امروز تازه متوجه شدم كه قطره آد كه ب دخترم ميدادم طبق چيزي كه روي قوطي زده ٢٥قطره امروز شمردم ٢٠ قطره ميشده اشتباه زدن يعني تا الان هر روز ٢٠ قطره ميخورده دخترم ٥ ماهشه
- نوزاد
علت ملچوملوچ کردن نوزاد ۳ ماهه
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر . میگن نوزادی که با شیرخشک تغذیه میشه نیازی به قطره ی مولتی ویتامین نداره و ضرره براش. درسته؟
- انار
با سلام و احترام آیا به نوزاد ده ماهه میشه انار داد؟
- قطره
سلام دکترببخشیدپسرم ۷ماهشه به توصیه ی شماقطره آدزیربراش گرفتم این قطره رفلاکسشوبدترنمیکنه؟قطره مولتی ویتامینم بهش بدم؟
- عفونت روده
سلام دکتر خوب هستین خسته نباشید دکتر من پسرم ک ۲ماه داره همش بی قراری میگرد شب ها و بالا میاورد تقریبا دو شب اینجوری بود و پایین نافش باد کرده بودو سفت شده بود ما بهش ترنجبین دادیم و تا صبح نخابید بردیمش بیمارستان تو بخش بستری کردنش و به ما اجازه ورود نمیدن میخام بدونم مشکلش خیلی بزرگ ایا درمان میشه؟؟؟؟ خیلی نگرانم
- سرلاک
سلام جناب دکتر میتوانم فرنی خانگی که با آب و آرد برنج و مقداری نبات تهیه میکنم را مقدار کمی سرلاک هم بهش اضافه کنم و بدم بچه بخوره؟؟
- سرفه خلط دار
سلام دخترم ده ماه و بیست روزشه، چندروزه سرفه ک میزنه انگار خلط داره، بردم دکتر سیتیریزین،برم هگزین،نوشت گفت اگر قی کردچشمش،یا بینیش عفونت زردیاسبز اموکسی هم بده، سوال من اینه مابزرگترها وقتی گلوخلط داره خالیش میکنیم ولی بچه ها ک نمیتونن آیا ازبدنشون اون خلط یا عفونت خارج میشه؟؟؟ خیلی نگرانم نکنه بمونه داخل گلوش تاابد سرفه خلط دار بزنه
- یبوست نوازد
سلام دخترم امروز۲۶روزشه روزای اول شکمش خوب کارمیکرد ولی بعدش یه هفته شکمش کارنکرد بردمش پیش متخصص شیاف لاکساتوردادگذاشتم نیم ساعت بعدش مدفوع کرد. خواستم بپرسم تاچندوقت میتونم ازاین شیاف استفاده کنم چون تاوقتی شیاف نزارم مدفوع نمیکنه
- هیراد
سلام آقای دکتر پسرم امروز هشت ماه وده روز دارد اووقتی بشینمش میشینه وبازی میکنه البته بعد مدتی میفته دستش از یقه لباسم میگیره وتقریبا به سختی بلند میشه کلماتی مثل دد ببه ماماروادا میکنه به شکم وبرعکس غلت میزنه وبه دور خودش میچرخه بااسباب بازی بازی میکنه وبه حالت ورزش شنا خیلی کم در حد جند ثانیه میمونه اما چهار دست وپانمیره وخودش هم نمیتونه بلند شه بشینه آیا دیر نشده البته یک ماه زود دنیا اومد ونه روز در بخش نوزادان بستری بودوباحال مساعدمرخص شد
- قطره اهن
سلام آقای دکتر من به پسرم از اول قطره آهن لیپوزوفر قرمز دادم همون تا دوسالگی همین بدم یا عوض کنم آبی بخرم
- زور زدن نوزاد ۴۰ روزه
بایادخدا.باسلام و احترام.نوزدا ۴۰ روزه که در خواب ناله میکنه و بعدش که بیدار میشه دستاشو مشت میکنه میبره کنار گوشش و زور میزنه و ناله میکنه.راهکاری پیشنهاد دهید دکتر عزیز. شیر خشک ببلاک ۱ در کنار شیر مادر میخوره .خیلی نگران نوزادم هستم.باتشکر
- میکروب سراشیا
سلام خسته نباشی خواهرزاده ای دارم ۱۶ روز بعلت میکروب سر اشیا درربیمارستان بستری در عرض ۴ روز۳۰۰ گرم وزن کم کرده ایا درمان دارد؟؟چطوری خوب میشه
- سلام پسرم واکسن ۴ماهگیش امروزبود چون سرماخورده میتونم چندروزی نزنم مشکلی نداره

