Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت کوچکی دور سر
سلام دختر ۷ ماهه دارم ک دور سر موقع تولد ۳۵ بود الا ۴۰و نیم میباشد ایا مشکلی داره
- دادن شیر کم چرب گاو به جای شیر خشک به نوزاد هفت ماهه و مقدار مصرف آن
با سلام به علت شاغل بودن وگذاشتن پسر هفت ماهه ام در مهد می توانم به جای شیر خشک آپتامیل اچ آ شیر کم چرب گاو استفاده کتم همراه با ویتامین آد و قطره آهن و غذای کمکی مشکلی برای نوزاد پیش نمی یاد و ودر هر وعده چه مقدار می تونم شیر کم چرب گاو رو بدم همیشه راهنمایی های شما بسیار مفید بوده است ممنون از شما
- گوش درد
داروی مناسب برای گوش درد نوزاد ۵ ماهه
- شیر
نوزاد ۴ ماهه هر چندساعت باید شیر بخورد؟نوزاد گاهی اوقات تا ۴ ساعت شیر نمیخورد
- سرفه کودک سه ماهه
دخترم سه ماهه دو روزه فقط سرفه میکنه باید چکار کنم
- سرماخوردگی در نوزادان
سلام خسته نباشید پسرمن ۳ماهشه ولی سرماخورده همش سرفه میکنه آموکسی کلاووشربت ضدسرفه میدم ولی خوب نشده فوق تخصص ریه هم بردم مشکلی نداشت گفتن خوب میشه ولی هنوزخوب نشده اذیت میشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- بدخوابی
سلام سلامت و پاینده باشید من یه پسر ۱۱ ماه دارم الان حدودا ۲ ماه بعضی شبها تو خواب سرشو به دیوار یا زمین فشار میده و غلت می خوره و سرشو فشار میده تو بالشت مشکلی داره یا طبیعیه؟
- شربت برای دلدرد
سلام اقای دکتر. نوزاد یک ماهه دارم حساسیت به پروتیین گاوی داره. و کولیک داره. شربت کولیف برلش بهتره یا گریپ واتر؟
- واکسن
سلام اقای دکتر پسرم شش ماهشه تازه واکسن چهارماهگیشو زدیم واسه اینکه همش سرما میخورد دیرشد دوروز تب داشت الان روز سوم تبش قطع شده ولی تهوع و استفراغ داره بعد هر شیر خوردن بالا میاره ممنون میشم بفرمایید چیکار کنم و این خطرناک هست یا نه
- نوزاد
سلام من یک نوزاد 42روزه دارم موقع ادار زیاد گریه میکنه وقتی ک ادار میکنه بعدش آروم میشه آیا مشکلی داره!!
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
بچم سرما خورده بینیش بنده و سینش هم خس خس میکنه وسرفه هم میکنه چی خوبه بدم بهش؟
- سرماخوردگی کودک ۴۰ روزه که سرفه داره و خس خس گلو و به سختی تنفس میکنه وتو بینیشم کیپه
- سلام اقای دکتر پسرم ۴۵روزب دنیااومده نافش زده بیرون وقرمزه عفونت نداره چکار کنم پیش چندتا دکتر بردم اما جواب نگرفتم مچکرم
فتق ناف
- رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر رگه خونی خیلی کم در مدفوع نوزاد مشاهده کردم شیر خودمو بهش میدم یه موقع هایی اسهال داره یه موقع هایی شیر رو هضم نمیکنه تیکه های خیلی کوچک سفید شیر هضم نشده دفع میکنه قطره کولیک میخوره چون زور میزنه دکتر داد دلیلش چه ممنون میشم
- شربت
سلام قطره پدی لاکت و روزی ۵ قطره به مدت دو هفته به پسر چهارماهم دادم ایا میتونم کلا بهش بدم یا ضرر داره
- رفلاکس نوزاد
بچه ام توی بیمارستان از همون ابتدای تولد و بعد از خوردن شیر دو مرتبه شیر ب گلوش برگشت داده شد و رنگ صورتش ب سمت کبودی رفت وقتی ب پرستار گفتم گفتند اگر باز تکرار شد حتما بگید دیگه ب اون شدت ک تکرار نشد ولی توی این هفته علائمی داره ک با توجه ب مطالعاتی ک داشتم حدس میزدم دچار رفلاکس باشه علائمی مثل:استفراغ ب صورت شیر ک میخوره البته هم از شیر مادر و هم از شیر خشک استفاده میکنم مارک بیومیل پلاس. سکسه های طولانی مدت داره؛شیر تو گلوش میاد و ی حالت ناخوشایندی داره و قوت قوت میکنه اکثراوقات.دائما گرسنه هست و زیاد تقاضای شیر میکنه البته از دیروز کمتر بهش دادم مثلا دیروز ۹ پیمانه شیر خشک خورد.توی خواب زیاد میپره و شبها بیقراری میکنه.امروز ک خوابهاش در حد یک ربع توی روز بود.سرفه و عطسه زیاد میکنه.دست وپاهاش سرد هستند.موقع گریه حالت خمیدگی ب خودش میگیره و پاهاش رو جمع میکنه.دستهاشو دوست داره زیاد بخوره.ی مشکل دیگه هم از بدو تولد تا الان داره اونم اینه ک شبها ک میخوابه دیگه برا شیر خوردن بیدار نمیشه و اگه سعی نکنم از شیر خودم یا شیر خشک بهش بدم تا صبح رو خواب هست.ولی ب زور هم ک شده حتی ۵ دقیقه ای نصف شب بهش شیر میدم خداروشکر زردی نداشت.وزنش موقع تولد۳/۱۸۰ بود و ۲۸ روزگیش ک بردمش بهداشت۳/۷۲۰شده بود.ب نظر شما وزنش خوب بوده یا خیر؟Ñ:دیروز و امروز پسرم ی خواب درست نداشته یک ربع هم نمیشه ک باز بیدار میشه در حالیکه خیلی خسته و خواب الود هستش گریه زیاد نمیکنه ولی ارامش هم نداره توی خواب میپره و ی جوری ترس داره
- زینک
سلام وقتتون بخیر شربت زینک برای نوزاد ۴ماهه روزی چقدر بدم ؟
- داروهای هفت ماهگی
سلام . خداقوت داروهای مورد نیاز نوزاد هفت ماهه چیست؟
- استفراغ کودک
امروز بچم خیلی گریه میکرد اصلا ساکت نمیشد بعد از چندساعت استفراغ زیاد داشت برای اولین بار استفراغش هم شیر نبود فقط غذا بود من بهش شیرگاو میش میدم
- نوزاد ۵ ماه
نوزاد پسر پنج ماهه تا ۲ روز پیش با علافه زیاد شیر رو میخورد و خودش نگه مبداشت شیشه شیر رو ( از روز اول کودکم شیر خشک خورده) ولی امروز از صبح تا حالا شیر رو نمیخوره و بیقراره کلا

