Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سام
سلام دکتر دخترم ۸روزشه بندناف نیفتاده و امروز دیدم کمی خون رو لباسش پس داده حالت خشک شده داشت طبیعیه؟
- گرفتگی بینی نوزاد 1 ماهه وسرفه می کنه
- کورنا در بیماران فاویسم شدیداره یا فرقی نداره
کورنا در بیماران فاویسم فرق داره عوارض بیشتر هست یا خیر
- ایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
ایاایبوبروفینایاایبوبروفین برای کودکان باقله ای ضرردارد
- نرمی استخوان
سلام دختر ده ماه ای دارم که به چند طرف خودشو میچرخونه اطرافیان میگن شاید استخونش نرم باشه که اینجوری میکنه ایا دکتر لازم دارد لطفا راهنمایی کنین
- شیرخشک
سلام بچه ام چهار ماهشه چ شیر خشکی بدم وزن دهی عالی داشتع باشه
- سرماخوردگی نوزاد نه ماهه
هر ده دقيقه يك بار سرفه خشك ميكنه و ابريزش بيني داره ميتونم بهش ازيترومايسين بدم؟
- تغذیه نوزاد
با سلام نوزاد یازده ماهه ای دارم که غذا را در دهانش نگه میداره و نمیخوره و با اینکه غذاهاش را متنوع کردم بازم در دهانش نگه میداره ممنون میم کمکم کنید
- س اقای کتر من دخترم زیرران پای چپش ی خط اضافهداره چکارکنم مشکل چیه
- ترش کردن معده بچه سه ساله
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر. دختر سه ساله ای دارم که از همون اول معده ش شدید رفلاکس داشت و مشکلش رو با شما در میان گذاشتم و فرمودید که دکتر اطفال ببرم.چند بار هم دکتر بردمش چند بار هم سونو و آزمایش انجام داد مشکلی نداشت فقط همیشه یکم اسید فولیک ش پایین بود و ادرارش کدر بود و کریستال داشت . همه ی دکتر ها همیشه فقط این رو میگفتن .و یه مدت محتویات کپسول امپرازول بهش میدادم . حالا آقای دکتر دیگه نمیدونم چیکار کنم و خوب نشده هنوز و بدون اغراق میگم که هر دقیقه به دقیقه محتویات معده ش که میاد توی گلوش رو قورت میده . یکبار دیگه علائمش رو خدمتتون عرض میکنم و احساس میکنم شاید حساسیت داشته باشه . ترش کردن معده و قورت دادن چیزی که میاد توی گلوش هر دقیقه ، تا چند ماه پیش توی خواب هم حالت خفگی بهش دست میداد به خاطر برگشت محتویات معده ش، چند ماه یکبار بی قراری شدید داره و حالت عصبی و حرف گوش نکن و کلافه داره ،گاهی لکه های صورتی شبیه گزش حشره روی بدنش میبینم ، رگهای قرمز توی چشمهاش که پر رنگ هستن و انتهاشون لکه طوسی داره و چشم پزشک بردیم سالم بود ، و موقع در اومدن هر کدام از دندونهاش مایع کرم رنگ قبل از خروج دندونش از جای دندون خارج میشد .و دست به معده ش میزنه و میگه درد میکنه .و ۹۹ درصد مواقع یبوست داره با عرض معذرت میانگین ضخامت مدفوعش سه سانت هست . نمیدونم این ضخامت طبیعی هست یا نه .و تا چند ماه پیشه اکثر مواقع مقعدش قرمز و گاهی هم کبود یا کمی زخم بود و رگ بنفش داشت . آها آقای دکتر یه نکته خیلی مهم هم باید عرض کنم که دخترم با اینکه سه سالشه ولی اکثرا معده ش رو با مایعات پر میکنه و جامدات و غذا خیلی کم میخوره و همش آب میخاد.شاید علتش این باشه .لطفا کمک و راهنمایی کنید خیر دنیا و آخرت ببینید انشا الله .
- دورسر
سلام آقای دکتر خسته نباشید.ببخشيدمن ازشماپرسيده بودم دورسربچم 41نيم هستش.ديروزواکسن چهارماهگی زدم اندازه گرفتن دور سرش 43بودبدرتولد34بود...آقای دکترسرش خربزه ای هستش شماگفتين سونوانجام بده دادم گفتن سرش عالیه.نمیدونم خیلی نگرانم.ممنونم
- خردن هسته الو سبز
- شربت بلادونا پی بی
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شربت بلادونا پی بی برای دل درد و فلاکس نوزاد 5 ماهه استفاده کرد؟ یا عوارض داره؟
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام دخترم ۳۷روزش ازامروزیکم سرفه داره سینش صدامیده گریه کردنی تب نداره شیرش روهم خوب میخوره نیازبه بستری داره دکتربراشذقطره سدیم کلرایدنوشتن
- در مورد قد
سلام آقای دکتر دخترم 11ماهشه قدش68هس برا مشکل قدش دارویی چیزی هس
- خوردن اب هویچ وحساسیت برای کودک هشت ماهه
سلام صورت پیر هشت ماهه جوش ریز قرمز رنگ زده اب هویج را هم بار اول هست خورده علتش چی میتونه باشه گردن وگوش هم چند ساعت بعد ریخته بیرون جوش قرمز
- منابولیک
سلام روزتون بخیرببخشید من نوازدم ۳۳ هفته دنیا اومد ۵۰ روز آن ای سی یو بود اونجا دوبار غربالگری ازش گرفتن مشکلی نداشته بعد از ترخیص رفتم بهداشت دوباره غربالگری گرفتن گفتن مشکوک به متابولیک هستش بار دوم گفتن تیروزین داره الان آزمایش ژنتیک گرفتیم ازش هنوز جوابش نیومده ،نوزاد شیرشو خوب میخوره بالا هم نمیاره وزنگیرش هم خوبه امکان داره اشتباه شده باشهبعد اگه داشته باشه باید تا آخر عمر رژیم غذایی داشته باشه ممنون میشم جوابمو بدین
- طریقمصرف شربت آزمایسین ۲۰۰
طریق مصرف شربت آزمایسین ۲۰۰ برای نوزاد ۳ ماه
- شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر خسته نباشید از چ زمانی باید ب نوزاد شیرپاستوریزه بدهیم الان نوزادم یک سالش تموم شده
- بی خوابی کودک
با سلام. من یک پسر8ماهه دارم. که همه چیزش نرماله. فقط شبها هر نیم ساعت یا یک ساعت بیدار میشه. قبلا کولیک داشت ولی الان که دیگه نباید کولیک داشته باشه. روزها وقتی میخوابه حداقل 1ساعت رو کامل میخوابه ولی شبها موقع خواب توی 1ساعت اول 3بار بیدار میشه. چکار کنم

