Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام نوزاد دو ماهه من سه روز ه که مدفوع نمی کنه یعنی بعد از واکسن دو ماهگی چه باید بکنم ممنون
- لرزش پا
من نوزادی سه ماهه دارم که پای چپ هنگام شیر خوردن چند ثانیه میلرزد پزشک اطفال گفته همون لحظه ار چهرهاش فیلم گرفته وبرایم بفرستید که هنوز موفق نشدهام به نظر شما میتواند مشکلی داشته باشد آیا نوار مغز لازمه
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که تا الان شیرخشک اپتامیل pdf میخورده الان ده روزه شیرخشکو عوض کردم شده شیرخشک اپتامیل ۲ اما ازروزی که این شیرخشکو میخوره تا شیشه شیرش تموم میشه مدفوع میکنه گاهی اوقاتم مدفوعش کمی مخاطیه آیا مشکلی داره؟چه شیر خشکی روشما به جای اپتامیل معرفی میکنین؟علت مدفوع مخاطیش چیه؟
- خوردن اشتباهی روغن بنفشه
سلام من اشتباهی روغن بنفشه به نوزاد 8 روزه ام دادم خورد خیلی نگرانم لطفا کمکم کنید چه اتفاقی میوفته؟
- درد شکم نوزاد
سلام نوزاد من ۲۸روزشه شیرخشک نان۱میخوره کامفورت بلافاصله بعد شیر گریه میکنه و باد معده داره چه شیرخشکی بهش بدم که این حالت و نداشته باشه
- رفلاکس پنهان
سلام اقای دکتر دو روز پیش برا نوزاد هفت ماهم دکتر تشخیص رفلاکس پنهان داد . پودر اس امپرازول داد. الان دو روزه که دارو رو مصرف میکنم شیر نوزاد به شدت کم شده در عرض دوازده ساعت چهار پیمانه شیر خشک خورده.دکترش هم تا ده روز نیست. علت چیه اقای دکتر چیکار کنم؟
- سر و صدای تنفسی
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 ماهشه. چند روز پیش برای چکاپ آورده بودیمش مطب که براش آزمایش خون و ادرار نوشتید. جواب آزمایشش هنوز آماده نشده ولی از دیروز احساس کردم ی صدای خس خسی ازش میاد، انگار که از دماغش نفس میخواد بکشه این صدا میاد. به نظرتون نیازی هست الان بیاریمش یا بزاریم وقتی جواب آزمایش اومد بیاریمش؟ ممنونم که وقت میزارید و جواب میدید.
- گلودرد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم چندروز دیگه پنج ماهش میشه یک ماه پیش سرما خورد وسرفه میکرد الان همش آب از دهانش میاد بیرون و بعضی وقتی که میخواد جیغ بکشه سروصدا کنه انگار گلوش مشکل داره خوب صداش در نمیاد آیا بخاطر آب دهانش یا واقعا گلوش مشکل داره میشه راهنمایی بفرماید باتشکر
- ادرار نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد دخترم یک ماهه است ،یک هفته است موقع باز کردن پوشک وقتی که میخاد ادرار کنه از قبل ادرار کردن شروع به گریه میکنه ولی موقعی که پوشکه گریه نمیکنه، علتش چی میتونه باشه؟
- زور زدن نوزاد
با سلام واحترام. نوزاد پسر من ۵۰ روزه است و خیلی بیش از حد زور میزند و از شیر خشک تغذیه میکند.ما ایران نیستیم و متاسفانه زیاد به دکتر دسترسی نداریم
- قطره اهن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر قطره اهن تاچندسالگی باید ادامه داد؟
- درمورد یبوست نوزاد
دکتر سلام وقت بخیر من دخترم دوماهشه چندوقت یه یبوست داره بعضی وقتا ۳ تا ۴ روزه مدفوع نمیکنه خیلی اذیت میشه لطفا راهنمایم کنید ماساژ میدم آب قند بهش میدم ولی بیفایدس
- لرزش پای بچه
دخترم ۳ماهو ۱۵ روزش بعَضی وقتا در خواب پا راست میلرزه علت چیه
- شیرخشک
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم تازه رفته تو۹ماه غذای کمکی اصن نمیخوره فقط شیرمیخوره بعدبهش شیرخشک رایانه ای بهش میدم مرکزبهداشت میده چون دیگ ب کمکی رسیده کم کردن شیرخشک رو کم میارم شیرخشکو میتونم شیرخشک دیگ بهش بدم؟چون کمکی اصن نمیخوره اینم داره کم میارم
- ناف
سلام قسمت انتهای ناف دخترم نیفتاده است الان چند روز است الکل سفید زدم اون قسمت آزاد شده ولی هنوز نیفتاده زیرش سفید است آیا این نشانه عفونت است در ضمن دخترم دچار فتق ناف هم است خواهشا راهنمایی کنید
- دندان در آوردن
سلام.ببخشید دختر من چهارده ماهشه هنوز هیچ دندونی نداره اثری از دندون هم تو دهانش نیست .دکتر که بردم گفتن می تونی براش شربت کلسیم بگیری می تونی هم ببری ازمایش به نظرتون چیکارش کنم .حدود بیست تایی هم قرص ویتامین دی دکتر داده بهش که خورده تا الان.
- گوش درد
سلام آقای دکتر سال نو مبارک انشالله سال خوبی داشته باشیددکتر من دخترم پنج ماه و نیم هست الان یه مدتی میشه همش دستاش تو دهنشه بعد هی پاهاشو میماله به هم گریه میکنه بعد رنگ مدفوعش سبز و زرد شده بعد دست میزنم به گوشاش گریه میکنه مشکل چیه باید ببرم دکتر؟
- قد و وزن نوزاد
سلام دکتر پسرم چهارماهش وزنش6قدشم 65 چیکار کنم وزن بگیره خیلی لاغر شده سر مرتب ی طرف نگه میداره
- دندان در اوردن نوزاد
با سلام پسر یازده ماهه ای دارم که در شش ماهگی دو تا دندان پایین دراورد اما دندان بالا هنوز در نیومده وفقط همون دو دندون پایین داره الان داره کم کم راه میره وهمه مراحل رشدش خوب بوده علت چی میتونه باشه ممنون از لطفتون
- تست غربالگری نوزاد
با سلام و احترام نوزاد ما روز 4 ام هست. امروز تست غربالگری انجام دادیم . نتایج تست به شرح زیر بوده : t4: 21.55 t3:1.87 tsh:7.15 شاخص t4 بالا است . با توجه به سایر شاخص ها آیا می توان گفت نوزاد ما پرکاری تیروئید داره؟ ممنون میشم توضیح بفرمایید.

