Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ادررار نکردن
سلام اقای دکتر خسته نباشید من پسرم دیروز تب داشت و دوبارم استفراغ .... پسرم دیروز یبار ساعت ۹ ادرار کرده یبارم ساعت ۳ تا الان ک ۸ صبحه دیگ ادرار نکرده از تبش؟ تبشم زیاد نمیشد از ۳۷ تا ۳۸ میشد اسهالم نبود مایعاتم زیاد میدم بهش قبلا روزی ۳،۴ بار بعضا بیشتر هم میشد ولی دیروز کلا ۲ بار ادرار کرده
- شیرخشک
ایامیتواندرغذایکمکینوزاد،وتهییهفرنیازشیرخشکحلشدهدراباستفادهکرد؟
- دکسترومتروفان
سلام ببخشید به بچه ۳ ساله میتونم شربت دکسترومتروفان بدم؟مقدارش رو هم میشه لطف کنید خیلی سرفه میکنه
- گریه ناگهانی کودک یک ساله
سلام آقای دکتر ،دخترم رو بعد از چهار روز تب۳۸/۵ بیمارستان بستری کردم تو مدت تب بر و پروفن در صورت تشدید استفاده میکردم البته قبل ۲ تا دکتر دیگه برده بودم که گفتن ویروسه باید دوره طب بشه ،لیماذستان گفت عفونت گوش داره بعد از دو روز بیمارستان و دریافت آنتی بیوتیک دیشب تب نداشت که ترخیص کردم در حال حاضر هم اوکی شده ،ولی مشکل اینحاست به علت فشار این چند روز یا چیز دیگه بیقراره و گریه میکنه ،جواب آزمایش خون و ادرار هم درست بود ممنون میشم راهنمایی کنید
- علت زیاد کار کردن شکم
سلام خسته نباشید خدمت اقای دکتر دختر من ۷ ماهشه شیر خشکی هم هست حدود یک ماه میشه خیلی در روز مدفوع میکنه بعد هر شیر یا غذایی که میخوره فورا دفع میکنه قبلا روز دو بار سه بار بود الان به هفت هشت بار رسیده علتش چیست لاغرم شده.
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر مقاله تون درباره یبوست رو خوندم. ولی بچم واقعا عذاب میکشه الان ۱هفته س دفع نداره گلیسیرین استفاده کردم بی فایده بود، ۷ماهشه از وقتی غذا و قطره آهن خورد اینجوری شد الان میترسم غذا بدم ولی گشنه میمونه. رفلاکس و آلرژی هم داره.خواهش میکنم راهنمایی کنید
- شربت آزیترومایسین 200،برای کودک 6ساله 24کیلو چند سی سی چند ساعت یک بار هستش
شربت آزیترمایسین 200,برای کودک 6ساله و 24کیلو چند سی سیو چند ساعت یک بار می توان داد ؟
- مصرف دقیق اوندامین
دخترم ۱۵ماهه اس ودکتراوندامین داده برای استفراغش ۹کیلوهستش چقدبدم داروبهش
- کم اشتهایی
- آنزیم کبدی
با سلام و احترام انزیم کبدی دختر سه ماه ast 78 و alt ۶۷ هست ؟؟ خیلی نگران هستیم ...
- اسهال
با سلام. من خودم مشکوک به کرونا بودم. سی تی اسکنم درگیری خفیف ریه رو نشون داده بچم هم قبلا شکمش روزی 1 بار کار میکرده. الان شده 4 تا5 بار. به نظر شما بچم کرونا گرفته
- مقدار مصرف آزيترومايسين
سلام دخترم ۱۸ ماهشه و سرفه ها خلط دار داره و یکم بدنش گرم شده آزیترومایسین ۲۰۰ سری قبل دکتر تحویز کردن مصرف نشده پلمپ مونده چقدر و هرچندساعت میتونم براش استفاده کنم
- بیقراری بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم ی هفته اس ک وارد ۸ماهگی شده اصلا غذا نمیخوره دهنشو براقاشق بازنمیکنه نگرانشم میشه راهنماییم کنین ممنونم
- گریه شبانه کودک
سلام کودکم دختره یکسال وهشت ماهشه کف دست وپاش خیلی عرق میکنه ماست هم خیلی میخوره میخواستم ببینم مشکلی داره وشبا خواب نداره تاهواروشن میشه دویا سه باربیدار میشه وفقط جیغ میکشه گریه میکنه
- واکسن
سلام خسته نباشید، من واکسن ۱۸ ماهگی دخترمو نزدم الان ۲سالو ۶ماهشه اگر بزنم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- صدا
سلام دخترم یکسال س ماهشه سرماخورده چرکخشکن میدم ولی صداش گرفته چ داروی بدم خوبه واس گرفتگی صدا؟؟؟
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- برای اسهال واستفراغ بچه ۴ساله
سلام بچه ام اول استفراغ داشت الان هم اسهال چه داروی براش خوبه
- جوش ریز
سلام خسته نباشید دخترم حدود دوهفته ای میشه ک یه پاش جوش ریز زده بود چنتا دونه بود بعد چند روز زیاد تر شدن الان حدود ۳۰،۴۰ تا جوش ریز اندازه سرسوزن کنار همن و بیرنگ خارش درد و سوزش هیچی هم نداره ، اون یکی پاش هم چنتا دونه حدود ۵،۴ روزه افتاده از چیه ، چی بزنم خوب شه فقط پاهاشه ک یه پاش کمه یکی زیاد ۲۱ ماهه هست
- علت سرماخوردگی وسرفه
سلام اقای دکتر پسرم ۵ساله چند شب پیش بیرون هواسرد بود سرماخورد روز بعدش از ظهر به بعد شروع به تب کردن کرد بهش شربت استامینفون ودیفین هدرامین دادم تبش کنترل شد خیلی کم سرفه هم میکرد الان سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط دار هست چی بهش بدم بیحال نیست بازی میکنه ولی سرفه های بدی میکنه . داداش ۱۰ماهه هم داره از دیروز ظهر تب بالای ۳۸و۳۹میکنه برای اونم شیاف استامینفون گذاشتم نمی دونم اونم سرماخورده یابه خاطر دندانش هست ۴تا دندان قبلا دراورده دندان پنجمش گوشت بالا امده یه زره نیش زده آیا اینم سرماخورده یا از دوندونش هست چی بهشون بدم ممنون میشم.

