Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بهبودی اسهال
پودرکیدی لاکت چندروزه تاثیرمیزاره واسهال خوب میشه
- سرفه شدید
سلام پسرم چهار ساله هست به شدت سرفه میکنه. آبریزش بینی داره. دیفین و شربت کوریزان دادم فایده نداشته الان برم هگزین میدم چیکارکنم راهنمایی کنید تشکر
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
با سلام و خسته نباشید پسر بچه سه ساله ای دارم که از یک سالگی تعدادی از موهای سرش به رنگ قرمز دراومدن و الان که وارد سه سالگی شده همون موها به رنگ سفید دراومدن و روز به روز در حال بیشتر شدن هستن لطفا راهنمایی کنید علت چیه و بابد چه کاری انجام بدم
- هموروئید
سلام آقای دکتر .لطفا کمکم کنید . بچم دو سال و شش ماهشه . از دو تا شش هفت ماهگی یبوست شد و فقططط اول صبح ها موقع تعویض پوشک دفع مدفوع داشت و سر ساعت معینی . و رنگ مدفوعش سبز پر رنگ بود ، کمتر اوقات هم سبز روششن بود. و حالت مدفوع ش هم مثل پماد و ضخامتش اندازه انگشت اشاره بود تقریبا. تا پنج ماه حدودا اینجوری بود بعد خوب شد . حدود یکساله متوجه شدم که مقعدش اکثرا قرمزه ، حالت مدفوعش هم معمولا شبیه انسان بالغه نه شل نه سفت. آقای دکتر شرح حال مهم ترش اینه که ؛ جدیدا علاوه بر قرمزی مقعد ، کبودی و رگهای آبی هم میبینم اطراف مقعدش و به علاوه یه جاهایی از پوست (تقریبا داخل)مقعدش کنده شده ، انگار خودش با ناخن کنده . و حالت مدفوعش هم دقیقا مثل آدم بالغ ه و گاهی به ضخامت (۴ cm) هست .و همش همچین صدایی از خودش در میاره با دهن بسته ( اِه اِه اِه) .سه چهار ماهه که دارم از پوشک میگیرمش ولی نمیگه ادار یا مدفوع داره مگر کمتر اوقات و خودم باید ببرمش دستشویی و مدفوعش رو همیشه داخل شلوارش انجام میده و میدونه مدفوع داره اما چند بار میبرمش دستشویی مدفوعش نمیاد و بعدا یهویی ازش خارج میشه .انگار دست خودش نیست .و بعد دفع مدفوع گریه میکنه و درد داره و میگه سریع بشورمش .موقع شستنش هم وقتی با صابون و شامپو میشورمش درد داره و بیقراری و گریه میکنه . دکتر جان دخترم از همون اوایل بیقرار بود و معدش رفلاکس داشت و توی خواب گاهی اذیت میشه و نفسش تنگ میشه البته الان بهتره .نمیدونم مشکلش چیه یکی میگه حساسیت یکی میگه طبیعیه ولی هنوز بیقراره . داخل چشم هاش هم رگ قرمز زیاد داره و لکه طوسی و همیشه مالش میده چشم و بینیش رو که چشم پزشک گفت ضعیف نیست . به نظر شما هموروئید داره ؟ این مدل مدفوع یعنی غیر طبیعیه برای بچه دو سال و نیمه ؟ تا حالا هم سه بار نصف شبها استفراغ کرده و اسهال شده در حالیکه چیز بدی هم نخورده بوده.هر چی که فکر میکردم مهمه رو عرض کردم لطفا کمک مون کنید .
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- سرفه کودک
سلام پسر من اسال 6ماهش است پارسال سرما خور قفسه سینش خس خس میکرد دکتر بردمش چرک خشکن بهش داد استفاد کردبهتر شد ولی همچنان هنگام خواب سینش خس خس داره ودر هفته چند بار سرفه های خشک میکنه واحساس میکنی روسینش خس خس داره چیکار کنم که خوب بشه میترسم در بزرگسالی براش مشکل ساز بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- اس امپرازول
سلام اقای دکتر. چنساعت بعد خوردن شیر میتونم پودر اس امپرازول به نوزاد هفت ماهه بدم؟
- یبوست
سلام ، دختر سه وسال ونیمه من چهار روز است که دچار یبوست شده ، چکار باید کرد
- رنگ مدفوع
سلام آقای دکتر ببخشید میپرسم دفع دختر۶ماه م ۳یا۴روز یک باره اغلب،الان ۲هفته س آبکیه و رنگ زرد کمرنگ.گاهی با حجم کم علتش چیه ممنون
- آلرژی
سلام آقای دکتر پسر 9 ساله دارم آلرژی به محیط خانه یا تعویض جامیشه داره بهش سیتریزین میتونم بدم ؟چندساعت یکیار؟
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر ببخشید یک سوال داشتم.دخترم نه ماه و ده روزش هست روز پنجشنبه تب بالا داشت بردمش دکتر سرماخورده بود و خس خس میکرد و ایشون بهش کوآموکسی کلاو هشت ساعته 3 سی سی داد از وقتی بهش دادم تب قطع شده اماچون با آنتی بیوتیک حساسیت داره اسهال داره آبکی شاید تا روز 6.7 بار اکه دارو رو قطع کنم مریضی بر میگرده؟ الان 4 روزه بهش میدم تب قطع شده فقط خس خس سینه داره هنوز دوره درمان انتی بیوتیک چند روز هست؟ ممنون میشم جواب بدین.
- سلام اقای دکتر
سلام اقای دکتر پسرم۱۲روز پیش مریض شد براش اسپری و مونته لوکاست داد ن برای صرفه دوبار سرفش خلطی شد بردم دکتر اموکسی کلاو داد الان ۵روزه اموکسی میدم ولی هنوز خلط داره اصلا خوب نشده عکس ریه هم مشکلی نداشت ایا اسپری سالبو رو براش بزنم واینکه الان پنج روزه اموکسی میدم ادامه بذم یا قطعش کنم ممنون میشم بگید چیکار کنم این خلطا بره
- بیماری کودک
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر.دخترم ۴ ساله شه سه روزه تب بالا داره و گلوش گرفتگی شدید داره سرفه و آبریزش بینی شدید حالت چرک ماننده.لطفا راهنماییم کنین.به پزشک دیگه مراجعه کردیم درمان نشده. ممنون
- سرماخوردگی
سلام دخترم سرفه های زیادی پشت سر هم میزنه و هر چی بهش میدم خوب نمیشه قرص مونته لوکاست و داروهای گیاهی بردم دکتر گفت حساسیت هست و شاید هم سرماخوردگی ولی هیچکدوم از علائم سرماخوردگی رو نداره
- دوز ونحوه مصرف
کودک ۶ساله وزن۲۰ کیلو سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی استفاده کند
- خلط
سلام وقت بخیر پسرم ۵ سالشه لوزه داره چندوفت پیش سرما خورد و سرفه خلطی داشت و ازیترومتیسین ۲۰۰ خورد. الان هیچ مشکلی نداره فقط خلط داره و نمیتونه بیرون بریزه چه شربتی بدم خوبه ؟ کلازیترومایسین بدم ؟ یا برم هگزین؟ چون به دکتر دسترسی ندارم
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر بچه ام سرما خورده عطسه و ابریزش بینی داره سن ۲سالو ۸ماه وزن ۱۱یا۱۲ کیلو چ اسپری بگیرم تا خوب شه عطسه و ابریزشش واسه درمانه سرفه شربت پلارژن گفتین باید همون ۸ ساعت بدم یا ۶ ساعتم میتونم بدم تا زودتر خوب شه
- ابریزش بینی
دخترم یک سال و ۹ماهه... از امروز صبح ابریزش داره ولی بی رنگه... عطسه هم میکنه.. چیکار کنم ابریزشش بند بیاد
- استفراغ
باسلام دکترجان.پسرم دوسال سه ماهشه دوشبه تمام طول روز کاراشو انجام میده میاد میره بازی میکنه ولی نصفه شب فقط یکبار بالا میاره و بعد راحت میخوابه قبلشچندددقیقه تو خواب خیلی بیقراری میکنه ولی بالا ک اورد میخوابه معده اش مشکل دارر شده جکار کنم
- خوردن کاغذ پوز بانکی
سلام دخترم کاغذ پوز بانکی گذاشته دهنش ایا خطری دارد

