Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دختر من نزدیک َس ساله نوک سینه سمت چب عین جوش خون میافته فشار میدی خون در میره دوباره پر میشه
- شربت اشتها اور پدیا بست اپتا
سلام خدمت شما .ایا شربت پدیابست که اشتها اوره سپرو هپتادین داره و ضرر داره یا اینکه ترکیباتش گیاهی
- سلام وقت بخیر .پسرم ۵سالش هستش چند روزی هست که پشت سرهم خمیازه میکشه البته چندروزی هست زیتزومکس نئوتادین ودیفن هیدرامین کامپاند مصرف کرده.این حرکتش،منو نگران کرده ممنون میشم راهنمایی بفرفایید
- پماد بی حسی
سلام من پسرم ۴ ماهشه امروز برای واکسن بردمش ولی واکسن نزد قبلش به پاهاش پماد بی حسی زالاپی رو زدم ولی پاهاش قرمز شده و همیجور داره پر رنگ تر میشه. پسرم فاویسم هم داره خیلی نگرانم باید چیکار کنم
- سرما خوردگی
نوروز پیش پسرم آب تنی کرده سردرد و گلو درد و تب داره از دیروز
- استفراغ ودل درد
دخترم دل درد واستف اغذداره میتونم قبل از غذا شربت اندامین بهش بدم وچه مقدار؟
- تکرر ادرار
با سلام و وقت بخیر دکتر بزرگوار علت تکرر ادرار پسر 4 ساله چی میتونه باشه؟ (نه سوزش داره نه خارش که بگم عفونت ادراری ممکنه باشه، فقط تکرر ادرار داره و ادرارش هم نرمال هست بدون بو ممنونم
- تب
سلام چند روز پیش بین منو همسرم اختلاف پیش اومد . همسرم داد و بیداد کرد . از اون شب پسرم تب کرده . خواب راحت نداره . بی اشتها شده . چیکار باید بکنم . ممنون میشم جوابم و بدید . شربت نئو زینک در تب مشکلی نداره ؟ میتونم بهش بدم ؟
- گرفتگی صدا
سلام خسته نباشید دخترم 14 ماهه آش هست نه سرفه داردنه ابریزش بینی فقط صداش گرفته چیکاربایدبکتم
- سینوزیت برونشیت بدون تب
سلام دخترم از مهر ماه دایم مخاط بینیش سبز و عفونی میشه سفیکسیم و آموکسی کلاو هم با تجویز پزشک دادم باز چند روز خوبه دوباره برمیگرده ، کوتریموکسازول میتونم بدهم ؟ من خودم هم در دوران مدرسه همینطور بودم و ارثی هست این موضوع ۲۳ کیلو و ۷ ساله هست
- استفاده هم زمان آزیترومایسین وسفیکیم
سلام پسر من ۸ سال و ۴۰ کیلو هست اسهال شدید گرفت دکتر بهش آزیترومایسین و سفیکسیم داد .میشه هر دو آنتی بیوتیک و باهم مصرف کرد؟
- خلط گلو
باسلام.دخترم ۱۸ ماهشه با وزن ۱۸ کیلو بخاطر سرماخوردگی واکسن ۱۸ ماهگیش رو هنوز نزدم.دکتر بردم ۵ روز پیش بهش قطره بینی شستشو داده و شربت پلارژین کیدز هر۸ ساعت ۴ سی سی.دخترم وقتی دکتربردم فقط آبریزش بینی داشت.الان هم خلط شدید داره دماغش گرفته نفس خیلی خیلی سخت میکشه واصلا نمیتونه شیربخوره هرچقدر قطره بینی میریزم فایده نداره و سرفه میکنه.شربت خلط آور چیزی میشه بهم معرفی کنید؟
- مصرف شیاف لاکستور 2 گرمی
با سلام پسرم 9 ساله هست تب داشت به جای شیاف استامینوفن از شیاف لاکستور استفاده کردم براشون کمتر از ده دقیقه متوجه شدم فرستادم دفع کرد ولی میگه کمرم و شکمم درد میکنه لطفاً راهنماییم کنید با تشکر
- بزاق دهان کودک
سلام آقای دکتر...ببخشید پسر من ۲۱ ماهشه ودو روزه خیلی از دهنش آب میاد.وقتی خوابه بالشش خیس میشه و و وقتی بیداره هم آب از دهنش سرازیره...توی غذا خوردن مشکلی نداره خوب میخوره.مشکل کجاست...در ضمن پسرم یک هفته ست که از شیر خشک گرفتم و بهش شیر پاستوریزه میدم.روزی یکبار...بنظرتون چه مشکلی هست؟
- م
سوالم پرسیدم فقط سن دخترم نخورده بود ۶ ساله تو روستام ب تعطیلی خوردم
- تغدیه
سلام خسته نباشید دخترم ۲۲ ماهش هست ۱۲ روز خیلی بی میل بی اشتها به غذا شده تف میکنه از دهانش میریزه بیرون نمیخوره علتش چیه؟ چیکار کنم تف نکنه؟
- دونه های قرمز پوست بعد تب
سلام دخترم ۶ سالش بعد از علایم سرماخوردگی به مدت دوهفته که طول کشید الان روی بدنش و صورتش دانه های قرمز دیده میشه دکتر بردیم گفتن راش هست، شربت نیوتادین و قرص مونته لوکاست تجویز کردن، این دانه ها خطرناک ؟ چه زمانی دانه ها درمان میشه ممنون
- مصرف مولتی ویتامین در دوران شیردهی توسط مادر
سلام.خسته نباشید.من در دوران شیردهی هستم.و فرزندم یک سال و نیم داره.متخصص پوست واسه تقویت مو برام کپسول ساپلاس مدز رو تجویز کردن .ولی گفتن چون در دوران شیردهی هستی واسه اطمینان بیشتر قبل از مصرف با یک متخصص اطفال مشورت کنم.خواستم بپرسم مصرف این کپسول در دوران شیردهی واسه کودک مشکلی ایجاد میکنه یا موردی داره؟
- Tsh
باعرض سلام و وقت بخیر
اگر کودک شش ماه و نیمه تی اس اچ ۱۰/۳۳ داشته باشه نیاز به مصرف دارو داره؟ فرموده بودید تی ۴ هم اندازه گیری شود تی ۴ هم ۷/۱۶ بوده است (در ضمن غربالگری تیروئید روز پنجم تولد پاشنه پا تی اس اچ ۵ و تکرار در روز دهم ۳ و یک دهم داشته) - خونريزي از گوش
باسلام واحترام گوش پسر ٧ ساله من عفونت كرده وترشحات خوني داره اموكسي كلاو ٦٤٣ استفاده ميكنه اما خيلي درد داره علت خونريزي چيه و براي دردش چي بايد بدم خيلي نگزانم.ممنون از پاسختون🙏

