Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترشحات بینی
سلام اقای دکتر یه دختردوماه ونیمی دارم که سرماخورده چندروز قبل اوردم پیشتون بهش یه شربت ازیترماسین دادید وگفتیدتا 5روزبهش بدم تادیشب بهش دادم الان ازدیروز تاحالا ترشحات بینیش زیاد شده وحالت چرک کرده داره وبینیش هم خس خس میکنه فکرکنم سرماخوردگیش بهترنشده الان چیکارکنم شبا نمیتونه درست نفس بکشه
- احساس توده در نوک سینه
سلام، خسته نباشیددخترم ۷ ساله است، روی یکی از سینه هاش احساس درد می کنه و وقتی من دست زدم ۱توده صاف رو احساس کردم همچنین نوک سینه اش زرد رنگ شده و به داخل رفته، به نظر شما چکار کنم؟ ایا نگران کننده است؟؟ پیش چه دکتری ببرم
- چشم
درود وقتتون بخیر.دخترم ۱۵ روزشه چشم چپ کمی قی داره چند بار با چای و گوش پاک کن تمیز کردم بهتر شد ولی کامل خوب نشده چیکار کنم؟؟؟
- انجیر
سلام خسته نباشید من نوزاد هفت ماهه دارم میتونم انجیر سبز استفاده کنم آیا انجیر برای افزایش شیر مناسب میتونم استفاده کنم با تشکر ازشما زنده باشین
- نوزاد
سلام دکتر وقت شما بخیر. نوزاد سه ماهه دارم. وقتی شیر میخوره و آروغش رو هم میگیرم، مثلا یک ساعت بعدش باهاش حرف میزنم و وقتی هیجان زده میشه و ذوق میکنه و میخنده شیر بالا میاره، علتش چیه آقای دکار. تحت نظر خودتون هست پسرم. یک دنیا سپاس
- قدووزن
سلام دکترپسر۱۸ماهم باوزن۳۸۰۰به دنیااومده الان وزنش ۹۸۰۰قدش۷۸هست میخواستم بدونم باتوجه به وزن بالایی که به دنیااومده نرماله؟
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۸ سالشه از دیروزعطسه و سرفه وآب ریزش بینی داره تب وعلایم دیگه نداره چه دارویی بهش بدم ؟
- سفيدك زبان
سلام .خسته نباشيد. پسرم يك ماهشه زبونش سفيدك زده. خطرناكه؟ دارويي براش هست؟
- شیر
سلام اقای دگتر پسر16 ماهه دارم تا یک هفته پیش شیرخشک ببلاک 2 میخورد و مدفوعش هرروز بود و هیچ مشکلی نداشت الان یک هفتست متوجه شدم ببلاک 2 تا 12 ماهگیه و باید ببلاک 3 بخوره تو این یک هفته مدفوع یک روز درمیان میکنه و کمی هم بی حوصله شده شیر رو بخوره یا دوباره ببلاک 2 بدم؟
- سوپ
آقای دکتر بچه 8ماهه سوپ خوب نمیخوره اگه به سوپش یکم نمک بزنیم اشکال داره
- رفلاکس نوزاد ۵ماه
نوزاد ۵ماهه من به خاطر رفلاکس رانیتیدین می خورد با سلام و ادب.دو هفته بعدازمصرف دچار دل درد و زور زدن های شدید شد .دارو را قطع کردم علایم رفااکس شدید شد و الان خیلی زیاد بالا میاره .شیر خودم رو اثلا نگه نمی داره و سریع بالا میاره ولی شیر خشک Ar رو نگه می داره .علت این زور زدن ها و بالا آوردنهای (مخصوصا شیر خودم)چیه؟ ممنون از راهنمایی تون
- سلام خسته نباشید.. دوتا دخترام ناخون دست پا هاشون داره میفته یکی از اونا شدید تر ..علتش چیه؟البته حدودا یک ماه پیش تب بالا داشتن..و دونه های ریز شبیه سرخک روی دست پا هاشون بود…ویگه هیج جای از بدن دونه نزده بود…تو یکی شدید ..علت افتادن…چون خیلی درد داره..
- قطره ی مولتی ویتامین
با سلام آیا داروی ویتا گلوبین همون مولتی ویتامین؟دخترم نه ماهشه قطره ی ویتا کیدز میخورد الان نیست
- سلام نوزادیک ماه و نیمه دارم از بیست روزگی شیروان دادم رنگ مدفوعش سبز تیره یاشایدم سیاه بادانه های زردرنگ هست شیرخوب میخورد وزن گیری خوبی هم داردشیرش عوض کردم گیگوزمیدم هنوز مدفوعش تیره هست آیا مشکلی دارد
- قطره
سلام وقتتون بخیر قطره ادزیر میدم دیگه نیازی به دادن قطره مولتی نیست.؟
- نفخ شیرخوار ۴ ماهه
با سلام پسرم ۴ ماهشه ولی هنوز نفخ و دلپیچه داره. مدفوعش هم یکبار در روز و مخاطی است. چرا هنوز این نفخ و دلپیچه شدید ادامه داره؟
- شیر شب
سلام . آقای دکتر فرزند من نوزده ماهشه. شب ساعت نه شام و شیرش رومیدم تا ده میخوابه. صبح هم حدود ساعت نه صبحانه میخوره ایا لازم هست پر طول شب یه وعده شیربدم؟
- صورت دخترم پر از جوش های ریز قرمز رنگ علت چییت
- تفسیر ازمایش خون دخترم؟
با سلام خدمت آقای دکتر دخترم چهارسالشه بردیم چکاپ با کمی پا درد داشت مقدار ارکالین فسفاتازش بالاست ،درصد نتوروفیلش پایین26%،مقدار گلوبول قرمزش یکم بالاست ,فاویسم هم دارد،اهنش هشت تا بالاست درضمن عکس از لگن و پاهاش ،سونو کامل شکم ،پاراتیرویید ،ggtهم نرمال بوده خیلی نگرانیم یه دکتر بهمون گفت با تزریق ویتامین دی الکالین فسفاتازش پایین میاد ایا درسته؟چی میفرمایید؟با تشکر از شما
- سلام پسرم دوماهشه موقع بیداره خیلی خس خس میکنه تو خاب ساکته بردمش پیش متخصص اطفال گفتن نرمی کام یا حنجره داره چکارکنم ممنون

