Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام وخسته نباشیدمیشه لطف کنیدعلایم رفلاکس پنهان بگیدچیه وراه درمانش چجوریه ممنون
- یبوست کودک دود ماه و نیم
سلام خسته نباشید. من فنلاند زندگی میکنم. نوزاد من ۷۰ روزشه، ده روز مدفوع نکرد بردیمش بیمارستان تنقیه کردن و براش دارو تزریق کردن اما باز شکمش کار نکرد ، دکتر گفت از دست ما کاری برنمیاد باید منتظر بمونید و اومدیم خونه، همش بچه زور میزنه و ناله میکنه ولی اصلا نمیتونه مدفوع کنه، چیکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید ؟ سه هفته اول تولد شکمش خوب کار میکرد و روزی چند بار مدفوع میکرد، ولی بعدش خیلی سخت کار میکرد، اولش فکر کردم بخاطر اینکه در کنار شیر خودم کمکی بهش شیر خشک یکی دوبار در روژ میدم و شیر خشک رو قطع کردم و فقط شیر خودمو میدادم ولی فرقی نکرد و شکمش هر چهار پنج روز کار میکرد اونم با کمک دارو( duphalac ) و( Mallassuute). ولی اینبار خیلی زمان برد یعنی حتی دارو هم بهش کمک نکرد و ده روز طول کشید و الان خیلی درد داره ، دکترا هم میگن طبیعیه، لطفا بگید چیکار کنم؟
- یبوست نوزاد 40 روزم
سلام.دخترم یازده ماهونیمه، چندماهی هست دچاریبوست شده البته گاهی وختاهم اسهاله بنظرشمادلیلش چیه ؟
- ورم بیضه
سلام آقای دکتر.یک بچه ۴ ماهه دارم .چندروز متوجه شدم که وقتی با پاهاش به بیضه هاش فشار وارده میکنه یه گردی ابی رنگ کوچیک چندسانت بالای بیضه سمت راستش میزنه بیرون.رنگش به رنگ رگه.اگه بچه اروم باشه میره تو.به نظرتون چی میتونه باشه
- تب نوزاد 8ماهه
سلام پسر من 7 ماهو یک هفته داره تب کرده قطره استامینوفن تلخ نمیخوره میشه یه قطره استامینوفن خوب معرفی کنید؟
- شیر خوردن
سلام .ببخشید نوزادمن چون وزن گیری خوبی نداشت بهش شیر خشک کمکی داده ام .الان که دوماه ونیم دارد دیگر سینه ام را نمی گیرد وفقط می خواهد باشیشه شیر بخورد چکارش کنم که دوباره با سینه شیر بخورد ؟؟
- ضزبه ب سر
باسلام اگ ضربه ب سر نوزاد وارد شده باشه و ب اصطلاح ضربه مغزی شده باشه از رفتارهاش میشه فهمید یا ن ممنون
- بازی با نوزاد
سلام من دخترم رفته توی نه ماه نمیدونم باید روزشو چطور بگذرونم کاش توی سایتتون کمی ورزش یا بازی خاصی که واسه نوزادان لازمه رو بذارید و مارو راهنمایی کنید
- احتمال آسیب به ستون فقرات
سلام وقت بخیر، نوزاد پنج ماهه ای دارم که تا الان موقع تعویض پوشکش زیاد مراقبت از ستون فقراتش نداشتم. تو بغلم نشوندمش. وقتی هم که حالت خوابیده هست، دست هاش رو بگیرم بلند میشه، یا کمی راه بردم، سرپا نگه داشتم. یکبار هم یکی از اقوام به حالت بازی، چند بار باسن و قسمت رانش رو به بالا ضربه زد. آیا این موارد باعث آسیب به ستون فقراتش میشه؟ یا در آینده مشکل پیش میاد؟ چه کار کنم مشکل پیش نیاد؟
- سلام
سلام خسته نباشی دختر بچه ۲۰روزه زدیش درست نشده ۷روز هم دستگاه گزاشتم بازم رنگش زرده
- واکسن وابریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه 4روز پیش سرما خورد یکم عطسه میکردوابریزش بینی داشت،الان فقط یکم آبریزش بینی داره امروز بردم واکسن شو زدم شربت ستریزین هم بهش میدادم خواستم بدونم اشکال ندارد که زدم مشکلی برایش پیش نمیاد ممنون میشم جواب بدید
- سلام نوزاد هشت ماهه من الان دوروزه بینیش خیلی کپ شده و آبریزش بینی داره چه شربتی بهش بدم؟
سلام نوزادهخشت ماهه من الان دوروزه بینیش خیلی کپ شده و آبریزش بینی داره چه شربتی بهش بدم؟
- بستری
اقای دکتر سلام مامان امیرعباسم اقای دکتر خسته نباشین الان امیر از ۱۰/۳ که بستری شد تا الان بستری دکتر گل شکن میخواس مرخص کنه اما امیر همچنان اسهال داره اینچامعفونیه شدید میترسم بدتر بشه اینجا عفونت بگیره اقای دکتر بنظرتون بچه رو ببرم بیمارستان دیگه
- شیرخشک
سلام دکتر شیر خشک نان اچ آ بهتره یا اپتامیل1 برای نوزاد 4ماهه تا الان اچ ا خورده الان میلش رو اط دست داده بهش اپتامیل بدم یا نان اچ ا بهتره
- آب بعد قطره ادزیر
سلام آقای دکتربعد قطره آدزیر میتونم به پسرم کمی آب بدم ؟بخاطر مزه قطره ۶ماهشه
- مدفوع
سلام خسته نباشیدشرمنده آقای دکترWBCنوزاددوونیم ماهه من 5تا6میباشدویکسری درآزمایش RBC1تا2بودولی سری بعدنوشته بوددیده نشد وculturنوشتهfolornormalمی باشددوماهه رژیم گاوی دارم وگندم کار موادآلرژی زاهم مصرف نمیکنم ولی همچنان مدفوع چرب وکشداراست بعضی اوقات زردرنگ وبعضی اوقات نارنجی ماننداست وجوش ریزروی گونش هست که بعضی روزهازیادمیشه ایاخطرناکه این عدد WBCمشکل نوزادچه چیزی است ممنون ازپاسخگوییتون
- گلو درد
سلام وقت بخیر گلوم خیلی میاره و سوز میزنه چه شربتی میتونم بخوره که بچه ام شیر میخوره مشکلی نداشته باشه دخترم ۸ماهشه
- جوش سینه
سلام یه جوش سفید روی سینه دخترمه فقط یکی از سینه ها چکار باید بکنم
- واکسن۱۸ ماهگی
دخترم ۲۴ام ماه باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنه ولی از روز ۱۸ام ماه تب کرده بعد از مراجعه به مطب برای کنترل .نمیدونم اونجا آنفلونزا گرفته یا کرونا ....فقط تب داره تزریق واکسن ۱۸ ماهگی باید به چه شکل باشه تاخیر مجاز هست
- شیرخشک
آیا میتونم به نوزاد 3ماهه شی خشک بچه یک ساله را بدهم؟

