Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوره سیب زمینی
سلام آقای دکتر من دخترم ۲ هفته که داخل هفت ماهه میتوانم بهش پوره سیب زمینی بدهم؟؟شیر دوست ندارد به جای شیر میتوانم فقط با کره درست کنم؟؟ روزی چند بار بدهم؟
- سرفه نوزاد ۱۰ ماهه
سلام نوزاد ۱۰ ماهه سرفه می زد بردم پیش متخصص دارو سالبوتامول داده و آزیترو ماسین وگفتن اگر بی قراری کردن آزیترو ماسین را استفاده کن الان آزیترو ماسین را شروع کردم سالبو تامول را قطع کنم یا هنوز استفاده کنم
- بغلی شدن
سلام.ما برا اینکه نوزادمون کولیک و رفلاکس داشت همش بغلش میکردیم حالا ۳ ماه و نیم شده همش کمرش باند میکنه میگه بغام کنید.بدون بغل کردن و راه رفتن نمیخوابه که کلافه شدیم.به نظرتونچکار کنم؟میتونم بزارمگریه کنه که عادت کنه خودش بخوابه؟
- تب داشت قرص دیازپام ۲ ۱سوم بهش دادم الان عرق کرده واب دهنش میاد
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهشه خیلی سرفه میکنه و خشکه بینیش گرفته و شیر کم میخوره چند روزه بردمش دکتر دارو فقط شربت سرفه داده و قطره بینی بهتر نشده خیلی اذیت میشه چه کنم
- اسهال نوزاد
سلام دکتر جان دخترم ۳ ماه و ۱۴ روزه ووزنش ۵۳۰۰ تقریبا ۵ روزه اسهال داره چکار بکنیم چه دارویی نیازه
- کیست در گردن نوزاد
سلام پسر3 ماه ام روی گردنش کیست داره باید به چه دکتری مراجعه کنم متخصص اطفال یا متخصص غدد یا .... لطفا راهنمایی بفرمایید
- سرماخوردگی
سلام نوزادم چهارماهشه هفته قبل سرما خورده بود بردم دکتر بهم ازیترومایسین ۱۰۰دادتا۵روز بهش دادم خوب شد دوباره الان سرماخورده علائم قبل و داره اشکال نداره دوباره ازیترومایسین بخوره؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- یبوست
سلام اقای دکتر نوزاد ۱۹ روزه که شیرخشکی هست و ببلاک ۱ میخوره اما دوروز به دو روز گاهی مدفوع نمیکنه و به خودش میپیچه و زور میزنه ببلاک کامفورت بهش بدم بهتره یا نان ۱ رو امتحان کنم.
- ردی نوزاد ۲۴ روزه ایاخطرناک است؟
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچم شش ماهشه شیر خشک پپتی۲ میخوره الان دیگ پیدا نمیشه ممنون میشم بگین چی میتونه بجای پپتی بخوره
- نوزاد ۵ ماه
نوزاد پسر پنج ماهه تا ۲ روز پیش با علافه زیاد شیر رو میخورد و خودش نگه مبداشت شیشه شیر رو ( از روز اول کودکم شیر خشک خورده) ولی امروز از صبح تا حالا شیر رو نمیخوره و بیقراره کلا
- ویزیت
سلام آقای دکتر چند مین باره این سوال رو می زارم ولی شما جواب نمیدیم.امروز مطب بازه
- غدای کمکی
با سلام نوزاد هفت ماهه چه غداهایی میتونه بخوره ؟و چند وعده در روز
- سرم خوردگی پسرم سوال داشتم
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش سرما خورده گی داره آیا من میتونم بهش شربت آموکسی سلین بدم
- بسته نشدن ملاج سر
دخترم 8ماه و ده روزه دندان درنیاورده و ملاج هم کامل بسته نشده پیش متخصص اطفال بردم آزمایش نوشت بنظرتون از چی میتونه باشه
- آبریزش بینی
باسلام نوزاد ۵ ماهه من بینیش بسته هست از قطره استفاده میکنم آبریزش بینی پیدا میکنه ولی همچنان بینیش بسته هست وراحت نمیتونه نفس بکشه گلوشم خلط داره از شربت آزیترومایسین میتونم واسه گلوش استفاده کنم؟برای بینیش چیکار کنم
- رفلاکس
سلام اقای دکتر روزتون بخیر نوزاد من ۲۶ روزشه رفلاکس پنهان داره شیرخشک نان میخوره میتونم شیرخشکشو عوض کنم شیرخشک انتی رفلاکس بدم بهش؟
- تب
سلام دخترم چن روزدیگه میره پنج ماهش تب کرده علتش چی میتونه باشه عفونت ادراری نداره به غیرازاون کجاش میتونه عفونت کنه

