Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف هیدروکسی زین
دخترم ۳۲روزه هست دکتر براش هیدروکسی زین نوشته۴بار استفاده کردم الان خوندم مصرفش ممنوعه.ایا عوارضی نداره این ۴بار؟
- نوزاد 6ماهه
باسلام نوازد من 7ماهه به دنیا امده باوزن 810 گرم وزن فعلی ایشان 4850 هست سونوگرافی از سر نوارمعز گرفته شده نرمال بود ازنظر اقای دکتر ام ار ای از سرنوزاد گرفته شود خانه؟باتشکر
- واکسن چهار ماهگی
سلام خسته نباشین،پسرم واکسن دو ماهگیشو به دلیل یه سری آزمایشات دو هفته دیر زد و تب و درد آنچنانی نداشت،میخوام بدونم واکسن چهار ماهگی شم درد نداره براش،آخه میگن اگه توی دو ماهگی درد نداشته یا تب نداشته تو چهار ماهگی هم همونجوریه
- یبوست شدید
کودک هفت ماه ام یبوست شدید داره این مشکل دوماه است که شروع شده لطفا کمکم کنین
- شربت زینک
چه مقدار شربت زینک به نوزاد سه ماهه ام بدم ؟؟
- شیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید ...پسرم که بستری بود بخاطر اسهالش دکتر شیر ببلاک ال اف گذاشت براش تا جای یادمه گفت تا ۵ روز بعد ۵ روز یبار ال اف یبار شیر نان که خودتون تجویز کردین رو بخوره الان رو پروندش نوشته تا دوهفته میشه بفرمایین یکی درمون منظورش بود تا دوهفته ؟؟؟
- بی قراری نوزاد ۳ماهه دختر
بچم موقع شیر خوردن بی قرار.دکترم بردم گفت وزنش کم شیر خشک دادم نخورد.خوابم اصلا ندتره
- الرژی به پروتئین گاوی
الرژی به پروتین گاوی دار شدید بعد قطره اهنش تافی شیری هست هروز جوش هاس قرمز میزنه بنطرتون قطره رو حذف کنم،
- شیردهی به نوزاد
سلام.ببخشید فرزند نه ماهه ی من از شیر خودم تغذیه می کنند الان باید به سرکار برم. معلم هستم وروزی شش ساعت پیشش نیستم .لازمه شیر خشک هم بدهم یا غذای کمکی کافیست تا بیام خونه؟اگ لازمه چه مارک شیر خشکی براش بخرم؟قبلا ببلاک و نان گرفتم نخورده
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید بب
- وزن گیری
باسلام.نوزادم باوزن ۲۸۵۰ودورسر۳۲وقد۴۵متولدشد. ۴ماه شدهوباوزن۵۲۰۰وقد۶۱ودورسر۳۸/۵.خیلی شیر کم میخوره توی خواب بهترمیخوره.خوابش خوبه تمام واکنشهاوعکس العملهاش هم خیلی خوبه.یک هفته ای هم هست غذای کمکی میخوره,شیرخشک به جای شیر مادر.چیکارکنم بهتر بشه ووزنش جای نگرانی داره یانه? ممنون ازپاسخ گویی
- واکسن
تصادف کردیم و جمجمه بچم از چهار جا شکست و خونریزی داخلی کرد دو ماه و ده روز گذشته از اون حادثه موقع تصادف دو ماه داشت آیا با این شرایط میشه واکسن چهار ماهگیشو زد ترس اینو داریم ک بخاطر واکسن تب و تشنج کنه و واسه مغزش ک آسیب دیده مشکل پیش بیاد
- شیره انگور
سلام ایا شیره انگور برای نوزاد۶ماهه مضر است اینکه باعث تاخیر در تکلم میشه درسته؟
- دور سر كودك
با سلام دختري نه ماهه دارم با دور سر 42/5 بهم گفتن كه دور سرش يه دو سانت كمتر از حد عادي ميباشد ايا اين ميتونه مشكلي براي دخترم داشته باشه ؟؟ البته دخترم بدون مشكله از لحاظ حركات و يادگيري. باتشكر
- سلام،آقای دکتر،دختر من سه ماهشه و پشت سرش به اندازه ی یک توپ تنیس برآمدگی داره،میخواستم بدونم که بایدچیکارکنم تا برطرف بشه؟
- زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز
سلام
زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز. كودك ٣٤ روزه ميباشد.
با تشکر
- پرسش
سلام قطره روتفلور برای نوزاد باقله ای مضر است یا نه
- رشد جسمی نوزادان
پسر من در هفته 35با وزن 2250،قد47،دورسر33بدنیا آمد الان که یازده ماهش هست وزنش 8500،قدش 69،دورسرش44میباشد میخواستم بدونم پسرم نارس محسوب میشه وایا از نظر رشد جسمی کوچکتر از کودکان هم سن وسالش وترم میباشد؟برای اضافه وزنش باید چکارکنم
- لرز درحمام
سلام خسته نباشید ، پسرم ۵ ماهه هستش هربار میبرم حموم تا داخل وان اب میزارم لرز میگیره خودش و سفت میکنه ، اون لرزشش طبیعیه؟ اولش اونجوری میشه بعضا قطع میشه بعضا بیشتر خودش و سفت میکنه و لرزششم بیشتر میشه دستاش اینا میلرزن
- وابستگی نوزاده یه ساله
سلام آقای دکتر دخترم دوازده ماهش تازه امروز تموم شدجدیدا من روزانه دوساعت خونه نیستم دخترمو پیش پرستار میزارم تا الان سه تا پرستار عوض کردم حتی تا دوازده روز پیش یکیش نگه داشتمش ولی با این حال توی این دوساعت یه نفس گریه میکنه اصلا با هیچ کدوم انس نمیگیره نگرانشم چاره هم ندارم باید سرکاربرم چی کار کنم راهی نداره دیگه گریه نکنه ؟واسش خطرناک نیست ؟ تا منو میبینه اروم میشه هیچ کدوم از خانوادمم پیشم نیستن بچمو پیششون بزارم دخترم خیلی وقتی من نیستن گریه میکنه اطرافیان میگن بچه با گریه چیزیش نمیشه ولی دوساعتی که من نیستم به طور مستمر داره گریه میکنه یه راهنمایی کنین

