Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن و آد
سلام اقای دکتر، نوعی از قطره آهن هست که دندان بچه رو سیاه نکنه؟ چند قطره باید داد؟ و چند قطره آ د؟ حین دادن به بچه مقداریش میریزه که من مجددا بهش میدم و تعداد دقیق قطره رو ندارم، اشکالی داره؟
- تشنج
خسته نباشی آقای دکتر یک بار دیگر هم به شما پیام دادم دخترم تو بک سالگی یه بار تشنج کرد به خاطر تب اون موقع دکتر بهش دیازپام 2 داد هر 12ساعت نصف دیازپام الان بازم بردم یه دکتر دیگه گفت باید بهش یک قرص و نیم دیازپام بدی آیا این مقدار زیاد نیست دخترم 12 کیلو است
- بیماری های دهان
- گلو
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو خورده ای هستش وغذا کم میخوره و شیر خشکم میدم و بعضی وقتا دهنش بو میده ایا تو گلوش چیزی مونده؟؟ک هم بو میده هم غذا نمیتونه بخوره؟؟چجوری باید فهمید ک ایا چیزی مونده تو گلوش یانه
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر من الان هفت ماهشه هنوز هم بی قراره موقع خواب شب هر نیم ساعت تا یک ساعت بیدار میشه گریه میکنه بعد باز میخوابه چکار کنم خوابش خوب بشه البته چند بار دیدین هورامانی بهش دادم یک دو ساعت خوابیده باز بیدار میشه لطفا راهنمایی اندیشید وشیر خشک و غذای کمکی هم بهش میگم میخوره شب زیرش هم تمیز و دمای یکسانی داره چکار کنم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید پسر دوسال وپنج ماهه من سرماخورده ودماغش کیپ هست وسرفه ی خلطی داره. آیا میتونم بهش سفیکسیم 100 بدم؟
- دخترم 14 ماهشه آبریزش بینی داره سورفه زعیفی هم باش داره اموکسلین بدم اشکالی نداره
سلام دخترم 14 ماهشه آبریزش بینی داره اموکسلین بهش بدم
- بیماری کودک
پسرم ۱۱ماهشه یک مدته اسهاله سرماخوردگی هم داره شدید سینه ش عفونت کرده .دارو که مصرف میکرد بهتر نمی شد کویزان و ایورامی میخورد منم از پریروز داروهاش و قطع کردم گفتم شاید اسهالیش بهتر بشه ولی نشد الانم هنوز سرفه و اب ریزش بینی داره و اسهالم هست
- کرم کودکان
سلام پسرم 4 سالشه چطور قرص مبندازول را مصرف کند. ممنونم از شما
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟
- چرا متفوی کودکان پانزده سال سیاه است
- وزن کودک
سلام آقای دکتر.پسرم خیلی کم وزنه.وزن زمان تولدش 2و600 بوده الان که 9 ماهش کامل شده وزنش 7و300 هست.غذاکمکی وشیرمادرهم خوب میخوره.قطرهاشم 25آد.و15آهن میدم.به نظرشماچه ویتامینی براش مفید بدم راهنماییم کنید ممنون
- فارمانتین
سلام پسرم گلودرد داشت فارمانتین ۴۵۷ بهش میدم سرفه هم داره کمی خلط داره چه شربتی باید بهش بدم؟؟۱۳ کیلو وزن داره و دوسال و نه ماه داره ،،ممنونم
- سنگ لوزه
سلام آقای دکتر. پسرم قبلا عکس لوزه گرفت بهتون نشان دادیم فرمودید لوزه داره ولی عمل لازم نداره. الان سرماخورده ته گلوش سمت راست یچیز زرد رنگ هست فکر کنم سنگ لوزه هست. اونو باید چیکارش کنیم؟
- اسهال
سلام خسته نباشید پسر یک ساله ام اسهال شده تب هم دارد متخصص اطفال بردیم سفکسیم وکیدی لاکت واستامینوفن وزینک داده ولی با دادن سفکسیم اسهالش بدتر شده به جای سفکسیم چی برای اسهالش بدهم
- سلام دخترم هفت ماهشه و الان با ورم و ترمزی و چرک چشمش همراهه.بردمش دکتر این قطره رادار و باید هر شش ساعت یک قطره بچکونم..الان نمیزاره امکانش هست دو باره تکرار کنم
- میزان شیر
سلام اقای دکتر کودک دوساله به چه میزان شیر نیاز داره؟
- تب
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسالشه دوروزه تب خفیف داره البته طی شب بیشتر بدنش گرم میشه دیروز فعالیتش خوب بود و با قطره تبشو کنترل کردم امروز کمی بیحال شده قطره استامینوفن میدم بهش دستور شما چیه
- شربت دی سیکلومین
سلام شربت تازه گرفتیم از دارو خانه سرش شکرک زده مشکلی نداره مصرفش برای بچه
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم

