Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مخلوط شیرخشک کودکان باشیرپاستوریزه
سلام خوب هستید.من پسرم سه سال وده ماهشه میخوام شیرخشک کودکان بهش بدم منتها نمیخوره خواستم بدونم میشه باشیر پاستوریزه قاطی کنم یا عسل بریزم تو شیر?
- سرفه نوزاد شش ماهه
سلام وقت شما بخیر پسرم مریض شماست پنج ماه و ۲۳روزشه از سه روز پیش آبریزش بینی و عطسه داشته و تب زیر ۳۸ درجه روز سوم سرفه خشک و خشکی گلو شروع شده چه دستوری میفرمایید؟
- واکسن ۱۸ ماهگی و آلرژی به تخم مرغ
سلام وقت بخیر کودک 18ماهه خواهرم به تخم مرغ حساسیت داره (با توجه به تست خراش پوستی) پزشک فوق تخصص آسم و آلرژی توصیه کردن که واکسن mmr باید در بیمارستان و بعد از مصرف داروی سیتریزین و قرص پردنیزولون (به مدت سه روز ) این واکسن تزریق بشه سوال من اینه که با توجه به این که گفته میشه که داروی پردنیزولون و واکسن MMR تداخل دارن و کودک ۱۸ماهه است اشکالی نداره که قرص پردنیزولون بهش داده بشه؟ سوال دیگه این که در مرکز بهداشت به ایشون گفته شده که MMR این چندساله دیگه براساس محیط کشت تخم مرغ تولید نمیشه و از سلول انسانی در تولید اون استفاده میشه باز هم امکان داره در کودک ایجاد آلرژی بکنه؟
- سلام ایا شیر خشک ببلاک برای دخترم که 1 سال و 4 ماه داره شماره 3 پیدا نمیشه مشکلی نداره ببلاک شماره 1 بدم
- دوره سفکسیم
سلام آقای دکتر خسته نباشید. مصرف سفکسیم برای کودک 21 ماهه با۱۱کیلو تاچندروز است .ممنونم
- سلام وقت بخیر دخترم یک سال و ده ماهشه مبخوام شیر خشک رو قطع کنم سیر گاو بهش بدم ولی نمی خوره باهم مخلوط کنم میشه راهنمایی کنید
- ادرار نکردن کودک
سلام خسته نباشید پسرم ۱۸ ماهشه الان تقریبا ۱۵ ساعته ادرار نکرده چیکار کنم؟
- زینک سولفات.
سلام آقای دکتر روزتون بخیر،آقای دکتر شما برای دخترم شربت زینک سولفات تجویز فرمودین قبلش شربت سانستول زینک پلاس میخورد میخواستم بپرسم این دو باهم فرق دارند.؟
- در باره بچه
داکتر صاحب بچم یه دونه کاغذ خورده مشکل نداره؟
- سلام دکتر دختر من یک سال ودوماهش هست۱۵کیلو هست خیلی سرفه میکنه وخلط داره ایامیتونم نصف قرص مونته لوکاست رادرشیرخشک حل کنم بهش بدم بخوره؟؟
- اسهال
پسرم یکسال و هشت ماهشه دوماهی میشه ب علت بارداری دوباره ازشیرگرفتمش.دکتر براش شیرخشک سوپرامیل نوشته میخوره یکی دوماهه.ولی الان خیلی شکمش شل شده ابکی شده.چیکارکنم ممکنه واسه دندوناش باشه
- لاغری فرزند ۷ ساله
سلام خوبید خسته نباشید یه فرزند دارم ۷ساله وزن ۱۶ کیلو از لحاظ اشتها خوبه همه چی میخوره ولی خیلی لاغر هست تحرک بدنی زیاد هم داره خیلی شیطونه میخواستم یه راهنمایی کنید ببینم بخاطر وزن اضاف کنه یه خورده سرحال بشه چی بهش بدم
- زردی پا
کف پام زرده باید چکار کنم؟
- شیر ریختن
سلام نوزاد دوماهه ام موقع شیرخوردن شزوع می کنه به زور زدن برای دفع مدفوع و گاز، زور زدن باعث میشه حجم زیادی شیر بریزه و دوباره تقاضای شیر کنه. واقعا از این وضعیت کلافه شدم. مدفوعش هم کشدار و مخاطیه و با پروبیوتیک خوب نمیشه.
- خارش باسن کودک
سلام یه پسر یک ساله دارم از ۶ ماهگی ب خارش افتاده باسنش و شکمشو و کمرو خیلی میخاره کلا زخمه رو باسنش نمیدونم چیکار کنم زخماشم کهنس نریخته راهنماییم کنید
- پوست
کودکم ۸ ماهشه کنار گوشه لب اون هر دو طرف صورتش دوتا چیز اندازه نخود داره ی کم حالت بر جستگی داره و نسبت ب بقیه پوستش بعضی موقع ها سفید تره نگرانم برا این...هر موقع میخنده پیداست
- اطفال
سلام دخترم ساله است یکم التهاب داره، دکتر براش سفکسیم100داد باید چند روز بهش بدم
- این شربت نیاز نداره با آبجوش قاطی شه
- شربت لیکو مولتی مینرال
سلام اقای دکتر کودک ۳نیم دارم باوزن ۱۴کیلونیم چندسی سی از این شربت لیکومولتی ویتامین مینرال بهش بدم ممنون میشم بگین
- صدای خلط ریه کودک ۳ساله
سلام هفته قبل بعلت تب و سرفه بچم پزشک انتی بیوتیک تزریقی و شربت اموکسی کلاو داد و الان داروها تموم شده اما هنوز توی خواب مخصوصا صدای خس خس و ....پشت حلق و ریه اش میاد دوباره شربت و تهیه کنم ؟

