Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت
سلام دختر نه ماهه ای دارم که مدام پشت گوش و گردنشو میخارونه و گریه میکنه دوماهی میشه که اینجوریه و قطره سیدرال بهش میدم ایا میتونه مال این باشه؟؟؟؟ یا به غذایی حساسیت داره پیش چه دکتری ببرمش؟؟لطفا پاسخ دهید
- اسهال نوزاد 3 ماهه
دخترم سه ماه و بیست و یک روزه یک هفته هست اسهاله دکتر اطفال هم بردم هنوز خوب نشده
- اسهال
باسلام اقای دکتردخترم دوسالشه لثه هاش عفونت کرده دکتربردم انتی بیوتیک براش نوشته حالاازوقتی که داروهاروبهش میدم اسهال چیکارکنم مرسی ازراهنماییتون
- ضایه پوستی
سلام خسته نباشید پسر ۴ماهه من اززمانی که به دنیا اومده شربت سفالکسین مصرف می کند وتقریبا ارهمان زمان بدنش شروع به دونه های قرمز زدن کرده متخصص آلرژی بردم می گوید شیرمادرقطع شود وشیرخشک تجویز می کند دکتر دیگر این تجویز رارد کرده حالا من چکارکنم مشکلات پوستی پسرم برطرف شود ممنونم
- رفلاکس معده
سلام ببخشید پسرم ۲ سالشه و خیلی مدت طولانی هست که مدام سرفه میکنه بعضی وقتام بالا میاره چندبار دکتر بردیم و چرک خشک کن و شربت سرفه و شربت آلرژی خورده ولی اصلا خوب نشده بعضی وقتام عطسه و سرفه باهم داره بعضی غذاها که چرب یا تند باشه سرفه هاشو خیلی شدیدتر میکنه گاهی بهش دمنوش اویشن میدم ولی زیاد تاثیر نداره فرداش دوباره همون جوری میشه
- زدن سر به زمین و دیوار
با سلام خدمت آقای دکتر دختر ده ماهه دارم که چند روز است در حین چهار دست و پا رفتن سرش را میزند به زمین یا اگر کنار دیوار بایستد سرش را میزند به دیوار محکم هم میزند دلیل اینکار چیست و باید چکار کنم
- همزمانی سرماخوردگی و واکسن شش ماهگی
سلام من دیروز پسرمو بردم واکسن شش ماهگی زدتا شب مشکلی نداشت ولی شب دیدم خواهر بزرگش گلو درد داره و آبریزش واحساس کردم پسرمم سرماخورده تب میکنه.به نظرتون خطرناک نیست
- حساسیت غذایی
سلام پسر من ۱ سالشه ب بعضی غذاها حساسیت نشون میده مث گوجه سفیده تخم مزغ یا بعًیا ک خودم موندم ک چی میخواستم ببینم چکار باید بکنم پوستش کهیر میزنه سینش خس خس میکنه دارویی چیزی هست؟
- یبوست کودک ۴ماهه
سلام پسر من یبوست داره الان 10روز هست مدفوع نکرده شربت لاکترز دادم شیافت زدیم هنوز جوابی نگرفتیم
- پاها
سلام خداقوت ببخشید خواب شبانه نوزادها در چه ماهی درست میشود.نوزاد بنده 6 ماه و 21 روزشه هم چنان شبا تا صبح بیداره.اخیرا شبا زور زیادی میزنه.ومدام پاهاشو به هم میزنه.
- شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس
شیر نخوردن نوزاد ۳ ماهه و ریفلاکس دخترم شب ۱۲ میخوابه تا ۷ بیدار نمیشه نگرانم
- تب و استفراغ
سلام. آقای دکتر. من همونم گفتم پسرم سیزده ماهشه. پسرم دیروز صبح یبار بالا آورد بردیم دکتر ضد تهوع زدن دیگه بالا نیاورد تا امروز صبح الان دوباره بالا آورد یکم. تبش هم هی یکم میاد پایین دوباره میره رو حدودای ۳۷/۷. ساعت ۶ صبح قطره استامینوفن دادم. کِی میتونم شیاف بذارم؟ الان ساعت هفته امروز مطب تشریف دارید؟
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
سلام پسرم دوماهش هست صورت خیلی بد جو زده بود بردم دکتر گفت حساسیت هست ببلاک اچ آ براش نوشت الان 20 روزه داره میخوره صورتش دوباره جوش زده اما خفیف تر لطفا بگید باید چیکار کنم
- ببلاک یا نان
سلام خدمت آقای دکتر.اگر شما بخواهید برا کودک یک سال دو ماه بین شیر خشک ببلاک بالای یک سال و نان پرو کدوم پیشنهاد میدین .تا الان شیر خشک رژیمی پپتی جونیور میخورد تست کردم حساسیت به لبنیات نداره دیگه وزن تولد 2650بوده تازه شده 9کیلو ممنون میشم راهنماییم کنید
- واکسن و تب
سلامجناب دکتر،روز تون بخیر.جناب دکتر دخترم دو روزه واکسن دو ماهگی تزریق کرده شما براش قطره استامینوفن نوشتید روز اول ۹ قطره هر ۴ ساعت دادم و روز دوم هر ۶ ساعت .امروز صبح که آخرین وعده رو باید استفاده میکرد دست و پاش سرد بود و دمای بدنش رو که با دماسنج دیجیتال ناحیه زیر بغل گرفتم ۳۵ و ۹ بود .آخرین وعده استامینوفن رو ندادم ولی دم ظهر دمای بدنش که چک کردم به۳۶و ۸ درجه هم رسید .با کولر و با لباس کم الان روی ۳۶و ۵ .نمیدونم آیا این درجه ها تب محسوب میشن ؟ و اینکه دمای طبیعی و نرمال نوزاد دوماه و سه روزه چند باید باشه با همین دماسنج دیجیتال و ناحیه زیر بغل چون شنیدم نیم درجه بیشتر باید در نظر بگیریم ممنون میشم راهنمایی کنید که اگر خدای نکرده تب هست بیارم خدمتتون
- مدفوع نوزاد
با سلام خدمت جناب آقای دکتر دخترم ۲ ماهش است و ادارش سبز است تبش ۳۶.۸ است می خواستم ببینم دارویی برایش تجویز می کنین خیلی نگرانم لطفا سریع جواب بدین با تشکر از شما
- مشکل دخترم
سلام خسته نباشین تو یک هفته دو سه بار دخترم وقتی ازخواب بیدار میشه دهان و روی زبانش میبینم که خونی شده میشه راهنمایی کنین ببینم مشکل چیه
- انگل
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالشه ودوشبه اثلانمیخوابه وهمش مقعدشومیخارونه دکتردوتاپسربزرکم دارم که مدرسه میرن خیلی دلم برای پسرم میسوزه چون خیلی عذاب میکشه شرایط دکتربردن ندارم قرص مبندازول میشه هممون مصرف کنیم برای پسر۳سالم ضررنداره ممنون میشم راهنماییم کنیدخداخیرتون بده
- اسهالی نوزاد سه ماهه
من پسرم سه ماهه است چند وقت اسهال شده درروز پنج تا شش بار پوشک عوض میکنم باید چکار کنم
- قرص ازمپرازول
سلام کودک من 5 ماه و نیمه است از 3تا5ماهگی روزی یک چهارم ازمپرازول بهش دادم به خاطر ریفلاکس و بعد از دوماه قطع کردم. بعد از 10 روز دوباره کمی بالا میاره هر روز. ایا میشود قرص را ادامه بدهم یا ضرر دارد؟

