Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
برای کودک ۳ ساله که چشمش عفوت کرده و ترشح میده طوری که از،خواب بیدار میشه کلا چشماش پر و یک چشمش ورم کرده چه مقدار قطره باکتی ماید ۱۰ استفاده کنم و هر چند ساعت
- تاخیر در واکسن زدن اشکالی دادر؟
با سلام پسرم سرماخوردست ۲روزه واکسن ۱۸ ماهگیش رو عقب انداختیم آیا تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی مشکلی برای بچه بوجود میاد، ممنون میشم راهنمایی کنید.
- ترس کودک
سلام اقای دکتر ۱ماه پیش ک من دخترمو برده بودم حموم و تو حموم درقفل شده بود گیر کردیم و چندبار شوهرمو صدازدمو وخونه نبود مجبورشدم شیشه اشو بشکنمو با دخترم ک ۲سالو ۵ماهشه بیام بیرون بالاخره جفتمون خیلی ترسیدیم والان هروقت ک دخترمو میبرم حمام به زور میادو همش گریه میکنه ترسیده خونمونم عوض کردیم بازم میترسه ک ببرمش چیکار باید بکنم لطفا کمکم کنید
- پوشک
سلام آقای دکتر ببخشید چرا صبح که پوشک بچمو عوض میکنم خیلی خیس نیست.
- کلینیک گیل
سلام پسرم پیش شما پرونده برای معاینه روتین داره حدود ۱۵ روز پیش از شما سوال پرسیدم چون شما مطب نبودین گفتین بعد۱۳ میاین پسرم دوسال و نه ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو هست دل درد داشت چون خیلی میپره شما دی سیکلومین یک سی سی هر ۱۲ ساعت ودایمتیکون ده قطره تجویز کردین ولی پسرم بازم دل درد داشت مجبور شدم بردم کلینیک گیل بهش دیفن هیدرامین داده ۲ ونیم سی سی هر ۶ ساعت وشربت گل گریپ داده گفتن چون تب نداره ازمایش لازم نیست حالا هر چند ساعت پبچ داره چیکار کنم تا شما مطب تشریف بیارین؟؟ مرسی
- سرماخوردگی
باسلام و احترام، دکتر برای پسرم که هشت سال و نیم هست با وزن۲۵ کیلو که تب و خلط داره سفکسیم ۱۰۰دادن اما مقدار مصرف رو نداده لطفا راهنمایی بفرمایید
- عفونت ريه
سلام دكتر من ي پسر سه ماه ونيمه دارم الان ٤روزه بستري هست بيمارستان گفتن عفونت ريه داره توي ازمايش اولش پلاكتش هم بالا بود رفته رو روي ٨٠٩هزارالان اما esr ش اول ١٧بود بعد از دو روز شد ١٥الان بعد از ٤ووز باز شده ٢٠و پلاكتش هم شده ٨٧٩ توروخدا بگيد چطور بجاي خوب شدن بدتر شده
- ازمایش خون
سلام.وقت بخیر،براز پایش قد و وزن ۷ ماهگی دکتر شبکه بهداشت برای پسرم ازمایش خون نوشت ایا لازمه انجام بشه یا خیر؟
- کم خونی
سلام وقت بخیر سن۴سال و ۱۰ماه وزن۱۴ کیلو Hb:۱۱ قطره لیپوزوفرفورت روزی ۲۵قطره تا چند وقت باید مصرف بشه؟ ببخشید منظور من این بود که این قطره تا چ مدت باید مصرف بشه ولی فکر کنم اشتباهی جواب دادید
- پوسته پوسته
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. چند هفته ای میشه که پشت انگشت شصت پا و کمی پایینتر از شصت پاش پوسته پوسته میشود. خودش یمی دوبار پوستی که بلند شده بود رو کند و حالا زیرش قرمز شده لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما که دلسوزانه برای سلامتی فرزندان ما وقت میگذارید. ما همیشه شما رو دعا میکنیم و از خداوند سلامتی و عافیت شما و خانواده و عزیزانتون رو خواهانیم همیشه.
- غذاخوب میخوره ولی نمی دونم چرا وزن نمیگیره
- الرژی وحساسیت
سلام ..دخترم بعد مصرف خربزه سرفه ابریزش عطسه و سوزش گلو داره از صبح هم مقداری تب کرده ایا شربت ستادین موثره یا قرص نئوتادین ؟
- قطره آ د
با سلام شرمنده میشه بگین قطره آ د خارجی بهتره یا ایرانی ؟؟؟؟
- موقع خواب
سلام وقت بخیردخترمن ۱۰ ماهه هست زمانی که میخوابه دست وپاهاش وجمع میکنه به طوری که به زورجداش میکنم الان پنج ماهه اینجوری میشه راهنمایی بفرمایید
- سلام اقای دکتردخترم 57روزشه وقتی به دنیااومددورسرش 34بودالان دورسرش شده 40ایامشکلی داره.
- تب ۳۸
سلام آقای دکتر پسرم ۱۱ماهشه بیمار خودتونه.دیروز از صبح یکمی داغ بود سر و زیربغلش غروب براش پاراکید گرفتم قبل اینکه بهش بدم یهو بیحال شد بدنش شل شد ولی چشمش باز بود بالاسرش نگاه میکرد چشماش میچرخید ترسیدم فوری رسوندم ۱۷ شهریور تبش ۳۸ بود اکسیژن هم خوب بود گفتن ببر خونه هر ۴ ساعت پاراکید بده .الانم دیشب تبش قطع شد کلا تا صبح مدام چک کردم کاملا بدنش سرد و خنک بود صبح بیدارشد یکمی گرم بود تب سنج گذاشتم ۳۷.۶ بود الانم دندونش خیلی اذیتش میکنه ماه قبل هم دندون بالا داشت در میومد یه روز تب داشت با قطره کنترل کردم خوب شد. اسهال استفراغ هم نداره دیروز غذا و شیرش رو هم خورد بنظر شما لازمه ببرم پیش خانم دکتر تبریزی ویزیت بشه امروز؟خودتون معرفی کردین در نبود شما
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
باسلام پسرم آبریزش بینی داره عطسه داره وکمی سرفه انگار توی گلوش وبینیش چیزی گیرکرده دارو چی استفاده کنم
- سلام.پسرم سرماخورده ۱۷ماهه هست ۱۱ کیلو.چند سی سی شربت آموکسی سیلین باید بهش بدم؟
- تب
سلام بچه سه ماه ۷ روزم تب داره بهش استامینیفون میدم هر ۶ ساعت. آیا ضرر داره چجوزی تبش و پایین بیارم به نظرم سرما خورده
- دل دردنوزادودسشویی نکردن

