Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- هسته زیتون
سلام وقت بخیر پسرم ۱۶ ماهش است، یک عدد زیتون را با هسته خورده، احتمال داره که دفع بشه؟ خیلی نگران هستم که باعث انسداد روده یا یبوست نشود..چه راهکاری پیشنهاد میدید برای دفع راحت.
- سلام دخترم یک ساله یک ماهش هسته هنوز دندان نیاورده بایدچیکار کنم ممنون میشم اگ راهنمای کنین
- مولتی ویتامین کودکان
با سلام و وقت بخیر ببخشید میخواستم بدونم زمانی که یک ماه ما یک مولتی ویتامین تقویت سیستم ایمنی مثل آسماویت به کودک 4 ساله دادیم، میتونیم یک ماه بعد، یک مولتی دیگه بهش بدیم؟ یعنی آیا باید مولتی ها رو دوره ای داد؟ ممنون و متشکر
- سلام کودک من دچار بیماریی شد که از بدنش دونه های قرمز ریخت وبعد ازمدتی هم ناخن هاش دارن می ا فتن علتش چیه
- سلام پسر۷ساله ای دارم مرتب ازپادردودلپیچه شکایت دارد
- کم حجم بودن ادار
سلام اقای دکترکودک ۱۰ماهه ی من حجم ادراش کمه هرنیم ساعت هردویاسه ساعت ادارمیکنه ولی حجمش کمه.چون درطول روز ک پوشاکش میکنم پوشاکش سنگین نمیشه شایددرطول روزیدونه یادوتاپوشاک اونم زیادخیس نمیشه عوض میکنم.وزنش ۹کیلوآب وغذاهم خوب میخوره.دکتراطفال هم بردم آزمایش اداروخون وبرای ویتامین این چیزانوشت خداروشکرمشکلی نداشت.ولی نکرانم .نظرتون چیه
- کبودی کف پا نوزاد چهار ماهه
سلام خسته نباشید پسرم چهار ماه ام بعضی وقتا پاهاش کبود میشه علتش چیه
- سلام ی جوش سرسفیدکنارنوک سینه پسرم هست فشارمیدیم مایع سفیدبیرون میاد
- سلام دخترم ۱۴ماهشه سرفه های خلطی داره،انگشت داخل گوشش میکنه
امروز دخترم یهو افتاد ب سرفه خلطی ،انگشت داخل گوشش میکنه،بیقراره توخواب،سرفه میکنه ک اوق میزنه
- سرماخوردگی
پسرم هفت ماهشه سرما خورده ابریزش بینی و گاهی عفونت چشم داره... اموکسی سیلین ۱۲۵باید چند سی سی بهش بدم؟
- سلام وقت بخیر .پسرم ۵سالش هستش چند روزی هست که پشت سرهم خمیازه میکشه البته چندروزی هست زیتزومکس نئوتادین ودیفن هیدرامین کامپاند مصرف کرده.این حرکتش،منو نگران کرده ممنون میشم راهنمایی بفرفایید
- اسهال واستفراغ کودک ۱۶ماه
سلام توزاد ۱۶ماهه دارم که دیشب استفراغ میکرد بردمش دکتر بهش سوزن وشربت اندامین اندانسترون وسروم بهش داد گه گفت سروم رو داخل خونه باآب حل کنید بهش بدین همین کارروانجام دادم تابهش دادم نیم ساعت بعدش اسهال گرفت حالااسهال هم گرفته باید چیکارش کنم که خوب بشه
- سلام پسرم ۳ سالشه هسته زردآلو قورت داده همش میگه مامان دلم درد میکنه چکار کنم یکبار هم شکمش کار کرده ولی از اون به بعد دیگه کار نکرده
کره هم بهش دادم
- یبوست
سلام آقای دکتری
دخترم شش ماهشه در اوایل تولد شکمش درست کار میکرد روز چندمرتبه امابعد دوماهگی شکمش سه روز یه بار یا چهار روز میشد و موقعی که کار میکرد مدفوعش نرم بود اما آبکی نبود.البته بعضی موقع بدلیل اینکه باد با بوی بد از شکمش خارج میشد خودم پنبه گوش که تووروغن زیتون زده بودم واردمقعدش میکردم وبعدش کار میکرد این یعنی یبوست؟در ضمن احساس میکنم وقتی خودم لبنیات میخورم دیر شکمش کار میکنه البته شایدم اینجوری نیست باید چیکار کنم بعدا که باید خودش ماست بخوره چی؟و با شیر گاو حساسیت نداره میخوام فرنی رو با شیر گاو واسش درست کنم.ممنونم - شربت دیفن هیدرامین
سلام اقای دکتر به نوزاد شش ماهه میشه شربت دیفن هیدارمین داد؟
- آدزوفر
سلام جناب اقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم تحت نظر شماست و از شش ماهگی براش قطره ی آدزوفر تجویز فرمودید. روزی ده قطره میخورد. الان وارد نه ماهگی شده. این قطره را تا چه سنی باید میل کند؟ و آیا به همین میزان؟ متشکر از عنایت شما
- قطره آدیزیر
سلام پسرم دوسالشه ،،شما تو یک ماهگی واسش قطره آدیزیر ( تو مطب خودتون) تجویز کردین ،سوالم اینه ک دوسالش شده آیا باز هم باید قطره بدم؟؟ ممنون
- لثه
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر و خوشی. نوزادم تا چند روز دیگه هفت ماهش کامل میشود. پزشکش جنابعالی میباشی با افتخار. آقای دکتر نوزادم با شیرخشک تغذیه میشود. چند روز هست که موقعی که شیر میخورد وسط شیر خوردن سرشیشه را میبرد روی لثه ای که در اینده دندان اسیاب در می آورد و میکشد روش . دلیل این کارش چیست آقای دکتر ، . یک دنیا سپاس
- زردی در نوزاد
اگر بچه ۸ روزه زردی بالای ۲۴ داشته باشه ولی سریع برای درمانش اقدام کرد روی مغز و کبدش اثر میزاره؟
- ملاج نوزاد
سلام آقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید .من امروز نوزاد ۶ ماه ام را بخاطر خس خس سینه دکتر بردم .دکتر دست به ملاجش گذاشت گفت یه کم فاصله داره ببر برسی کن .خداروشکر بچه من سیر تکاملش و پله پله طی میکنه دکتر گفت در تخصص من نیست ببر دکتری که خودش آدرس رو داد.خیلی حالم بده توروخدا خطرناکه .

