Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- سلام خدمت آقای دکتر من یک دختر ۲۳ماهه دارم ب شربت آزیترومایسین سفکیم حساسیت نشون داده یعنی بعداز مصرف بلافاصله اسهال شدیدشد حالا برای جاگزین این شربتها از چ شربتی استفاده کنم ک هم خانواده اینها نباشد لطفا جوابم بدین ک بخاطر کرونا فرزندم را ک ماسک استفاده نمیکنه ب بیرون از خانه مبرم باتشکر
- تب
سلام کودک دوسال وهفت ماه دارم با زن یازده ونیم کیلو تب داره شربت اموکسی سیلین 250 گرفتم روزانه چه مقدار وچند بار بهش بدم
- اسهال واستفراغ
باسلام واحترام دخترم یک سال ونیم دارد ۴ روزه اسهال داره دو روز اول استفراغ پیش دو تاپزشک متخصص ویک پزشک عمومی بردیم. دکتر جان الانم کف دوتا دستش زرد شده ،هیچ غذا نمیخوره وبی اشتها هست .خواهش دارم بنده را راهنمای بفرماید
- سر انگشتان دست دخترم تیره هسته علت از چی میباشد
سر انگشتان دست دخترم تیره شده حلت از چی میباشد
- اندازه دور سر نوزاد
با سلام نوزاددختر ۷ ماه و ۱۳ روزه ای دارم که وزن تولد ۳۶۰۰ قد ۵۱ ودور سر ۳۵ ،،وحالا وزن ۷۷۰۰ قد ۶۹ ودورسر۴۴.۵ هست سوال من این است دوروز پیش که به بهداشت برای کنترل ۷ ماهگی بردم گفتن دور سر نوزادم از ماه قبل تغییر نکرده این مسعله منو نگران کرده حرکات تکاملی بچه کامل هست ایا دور سر بچم کم هست؟؟
- فروفورت
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید قطره سیدرال بهتره یا فروفورت؟؟ ب من میگن سیدرال آهن کمتری داره. از طرفی بچم به گندم و جو حساسیت داره اسهال میشه ، فروفورت رو میشه بهش داد؟سیدرال گاهی پیدا نمیشه
- نتیجه آزمایش مدفوع
سلام میشه لطفا این ازمایش رو تفسیر کنید چون بچنم اسهال داست و دکتر نئوزینک داد خوب شد الان نیست که برم پیششون color: creamy consistency: soft rbc&wbc:0-1 ova&undigested food&yeast: not seen
- سرما خوردگی
باسلام دخترم یک سال وسه ماهشه . از دیروز تا حالا سرفه خلط دار گاهی اوقات عطسه و موقع خواب وشیر خوردن گرفتگی بینی و خر خر میکند لطفاً ما را راهنمایی کنید با تشکر
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سالشه یک ماه پیش سرما خورد دماغش خیلی ترشح سبز داشت تقریبابعد از ده روز خوب شد دکتر نبردم یعنی انتی بیوتیک استفاده نکردم گاهی هم هندزفری منو میذاره تو گوشش من عفونت قارچی داره گوشم پشت هر دو تا گوشش زیر دست لنف اندازه یه نخود کوچیک احساس میکنم نگرانم به نظر شما چکار کنم؟ لازمه دکتر ببرم؟ ممنون از لطفتون
- قرص ترانزامیک اسیدومفنامیک درشیردهی مجازه؟
سلام دکترمن پریودشدم حجم خونریزیم زیاده دکترزنان بهم ترانزامیک اسیذومفنامیک اسیددلده هرهشت ساعت بخورم بچه شیرمیدم الان ده ماهشه خطرنداره توشیردهی باتشکر
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- دو روز اسهال کودک دو ساله
سلام
کودک من دوسال و دوماهشه. الان دو روزه روزی چهار بار اسهال میکنه. متونم شربت بدم؟
- بوی بددهان
باسلام اقای دکتردخترم دوسالشه دهنش خیلی بومیده عصبی شدم راه حلی داره ممکنه همین برطرف بشه یااینکه دایم دهنش بومیده
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۲۲کیلویی
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ سال و نیم با وزن ۲۲ کیلو
- مطب
سلام یه هفته است زنگ میزنم مطب جواب نمیده آقای دکتر کی مطب باز میشه؟ اگه شما نیستین پیش کدوم دکتر بریم ؟ ممنون
- من دکتر نبردم چشم پسر ۱ سال ام قرمز شده یکمم دور چشمش پف کرده الان از این قطره بدم ضرر نداره؟
- سویق
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخوام برای افزایش قد پسرم سویق سنجد بدم باعرض معذرت باعث یبوست میشه ؟و بنظرتون تاثیری داره؟قد یکسالگی ۷۳
- تشنج
سلام دختر سه ساله دارم الان هشت روزه تشنج کرده سه روز بستری بود دگزا بعد چرک خشکن واستامینوفن دادن گفتن عفونت ادرار داره اما ریاد نبود الان توخونه چرک خشکن میدیمش قرص تشنج دادنش ما الان قطع کردیم بیست چهارساعتی داغ مبشه پروفن میدیمش تا کی باید بدیم ممنون
- شربت ازیترو۲۰۰
باسلام پسرم ۷سالشه عفونت گوش داره اما دکترش متاسفانه مقدار مصرف رو واضح نگفته چه مقدار در روز باید استفاده کرد این شربت رو بزرگسالان هم میتونن استفاده کنن .با تشکر

