Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن نوزاد
سلام من یه دختر 3 ماهه دارم با وزن 4کیلو و800 گرم و وزن موقع تولدش هم 3کیلو و200 گرم بوده شیر خودم میخوره ولی احساس میکنم وزنش کمه چیکار باید بکنم
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۶ ماهه ای دارم که تا الان شیرخشک اپتامیل pdf میخورده الان ده روزه شیرخشکو عوض کردم شده شیرخشک اپتامیل ۲ اما ازروزی که این شیرخشکو میخوره تا شیشه شیرش تموم میشه مدفوع میکنه گاهی اوقاتم مدفوعش کمی مخاطیه آیا مشکلی داره؟چه شیر خشکی روشما به جای اپتامیل معرفی میکنین؟علت مدفوع مخاطیش چیه؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم فقط داره سرفه میکنه شربت ایراپراکس۱۰۰سفکسیم بهش بدم اشکال نداره و چقد باید بهش بدم وزنش ۹ کیلو
- تب
سلام پسرم فردا ۹ ماهش میشه از بعداز ظهر تب داره تبش ۳۸.۲ بود قطره دادم ۳۷.۲ شد الان ۳۸ .۸ سرش و گردنش داغه ،لثه اش التهاب داره داره دندونم در میاره نمیدونم چکار کنم خیلی اذیته لطفا جواب بدید میترسم بخاطر تبش بی قراره
- زور زدن نوزاد ۴۰ روزه
بایادخدا.باسلام و احترام.نوزدا ۴۰ روزه که در خواب ناله میکنه و بعدش که بیدار میشه دستاشو مشت میکنه میبره کنار گوشش و زور میزنه و ناله میکنه.راهکاری پیشنهاد دهید دکتر عزیز. شیر خشک ببلاک ۱ در کنار شیر مادر میخوره .خیلی نگران نوزادم هستم.باتشکر
- صدای سشوار
سلام آقای دکتر من برا بچم که کولیک داره از فاصله حدود ۱/۵ متری صدا سشوار روشن میکردم آیا باعث آسیب به شنوایی میشه؟ یا مثلا یهجا که مثل مهمونی همه با صدا بلند حرف میزنند باعث آسیب به شنوایی میشه؟
- سرماخوردگی ویروسی
وقت بخیر آقای دکتر. ببخشید شربت نئوتادین برای نوزاد ۹ ماهه ضرر دارد یا خیر ؟ دکترش گفته هر شب یک و نیم سی سی بدیم
- پرتاب كردن نوزاد به هوا
سلام آقاي دكتر آيا پرتاپ كردن نوزاد به هوا خطرناك ميباشد؟تا چند وقت ؟دخترم پدرش پرتاب ميكنه بالا اون هم دوست داره ذوق ميكنه من شنيدم خطرناكه باعث خونريزي شبكيه چشم و آسيب مغزي ميشه درسته آيا؟؟؟ممنونم
- ضربه به سر
سلام. پسر ده ماهه دارم. سمت چپ پیشونیش خورد به دسته ی مبل که از جنس فلز بود. یکم انگار ورم داره و یک مقدار کمی کبود شده. خطرناکه؟
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد۲۵روزه دارم که روزاول عطسه های شدیدمیکردتاالان که آبریزش بینی هم داره جدیداچیکارکنم سرماخوردگیش بهتربشه
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد من ۱۹ روزه هست ومن بهش شیر آپتامیل پرونوترا میدادم احساس کردم خیلی نفخ داره بخاطر همین بهش ببلاک دادم فقط برای یک روز .ولی الان خیلی بی قراره وتو ۲۴ ساعت ۴ساعت هم نخوابیده باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام
خواهر زادم چهار ماهشه این دوروزه شیر نمیخوره (شیرخشک استفاده میکنه) وفقط گریه میکنه ؛بعضیا میگن دندون درمیاره چرا شیر رونمیخوره علتش چیه ؟ لطفا جواب بدین 🙏
- استفراغ نوزاد سه ماه
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسر من سه ماهشه و سرما خورده دوبار بردمش دکتر الان یکم بهتره هم تب هم سرفه میکنه امروز صب بعد سرفه پی در پی استفراغ شدیدی داشت عصر هم همینطوری طوری ک بچم از استفراغ قرمز میشد
- سلام روزبخیراقایدکتردختربچه۱۴ماههدارماموکسیلن۱۲۵میدمگردنشپشتگردنشکهیرزدهوصورتشنیزجوشهایریزایاداروشقطعکنم
- تب.شیرخشک
- خوردن خمیر بازی توسط نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد ۷ ماهه من خیلی کم حدودا اندازه یک نوزاد خمیده بازی خورده الان نیازی کاری انجام بدم
- جایگزین شیرخشک
با سلام دخترم ۵ ماهه ست دوهفته ست که پزشک متخصص سرلاک رو گفتن براش شروع کنم خیلی بد شیر میخوره البته شیرخشکیه از پایان سه ماهگی دیگه سینمو نگرفت و شرخشک اچ آ میخوره حالا سوالم اینه که میشه سرلاکش رو با شیرخشک درست کنم که هم شیر خورده باشه و هم سرلاک چون نگرانم که بدنش دچار کمبود بشه از روی قوطیه شیرش خیلی خیلی کمتر میخوره تقریبا نصف اون میزان میخوره
- نوزادان
سلام ببخشد پسرم یک سال و نیم هستش الان ۴ روز دارم آموکسی کلاو بهش میدم ولی گلوش خیلی خلط داره اصلا بهتر نشده چی بهش بدم .
- زور زدن نوزاد
به نام خدا. باسلام و احترام نوزاد ۵۵ روره که یک روز شکمش کار نکنه هی زوخر میزنه تمام روز را تا شکمش کار بکنه. دستاشو میاره سمت گوش و هی زوز میزنه و به خود میپیچه تا شکمش کار کنه. شکمش فقط گاهی یک رور کار نمیکنه اینطور میکنه. لطفا راهنمایی کنید.باتشکر
- غده در پشت سر نوزاد
سلام دخترم نه ماهه هست... به تازگی متوجه تعدادی دانه در زیر پوست سرش شدم حدود دو تا دونه در دو طرف سرش .. اندازشون مثل دونه لپه بود و وقتی فشارش میدادم حرکت میکرد ایا خطرناکه ؟

