Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر پسر من نزدیک10ماهشه9500گرم تب داره بدنش مدام داغه قطره پاراکید خریدم براش چقدر باید بهش بدم؟ چندقطره؟
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم یکسال و سه ماهش هست.شیرخشک میخوره بیومیل ۳.غذای سفره مثل آبگوشت یا هر چیز دیگه میخوره ولی موقع دستشویی خیلی زور میزنه و گریه میکنه.مدفوعش سفت سفت هست.چه قطره ای پیشنهاد میدین که بدم بخوره.ممنون میشم جواب بدین
- گلودرد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم چندروز دیگه پنج ماهش میشه یک ماه پیش سرما خورد وسرفه میکرد الان همش آب از دهانش میاد بیرون و بعضی وقتی که میخواد جیغ بکشه سروصدا کنه انگار گلوش مشکل داره خوب صداش در نمیاد آیا بخاطر آب دهانش یا واقعا گلوش مشکل داره میشه راهنمایی بفرماید باتشکر
- سرماخوردگی نوزاد 8ماه
- گرفتگی صدای نوزاد
نوزاد پنجاه روزم تقریبا دو روزه که صداش گرفته و با اینکه قبلا یبوست بود ولی دوسه شبه که شکمش شبی دوسه بار کار میکنه میخواستم علت گرفتگی صدا و درمانش رو بدونم.ممنونم میشم راهنماییم کنید
- شیر نخوردن نوزاد پنج ماهه
با سلام و خسته نباشید دختر من تو هفته ۳۳به دنیا اومد باوزنشیر ۱۴۰۰ الان پنج ماهشه روند وزن گیری با قدش اصلا خوب نیس تازه الانم چند وقته دوس نداره شیر بخوره داروی امپرازول بهش میدم با شیر خشک Ar رفلاکش شدیدم داره چکار براش بکنیم
- کیپ شدن بینی نوزاد
خسته نباشید پسرم ۷ ماهشه الان ده روزه مخاط شفاف وکش دار از بینیش خارج میشه گاهی هم ابریزش داره و خس خس سینه تشخیص شما چیه ممنونم
- شیر خشک
سلام پسرم 7 ماهشه شیر خودم خشک شد و الان فقط شیر خشک میخوره. ببلاک استفاده کردیم از اول الان احساس میکنیم سیر نمیشه هرچقد میخوره. شیر خشک جایگزین ک مقوی تر باشه هست؟
- کش وقوس و زور زدن و بیقراری
پسرم ۴۵ روزش هست کش و قوس و زور زیاد میزنه و بیقراره وقتی بیداره
- بالا بودن انزیم های کبد در نوزاد
سلام نوزاد چهل روزه دارم که ازمایش انجام داده و سطح انزیم های کبد ان ۴۱ بوده ایا خطرناک است.و ایا به مرور زمان خوب میشود
- کولیک نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۶ روزشه خیلی تو خواب زور میزنه پاهاشو جم میکنه تو شکمش خیلی اذیت میه چ قره ایی خوبه بهش بدم
- خسته نباشید بچه ام دو ماهشه فاویسم داره سرماخورده آزیترومایسین میتونم بدم بهش سرفه وآبریزش بینی داره
- قطره آد
سلام من به اشتباه ۳ سی سی قطره آد دادم به پسرم چیکار کنم ضرر داره یانه خیلی نگرانم .
- سرماخوردگی و واکسن دوماهه
سلام دکتر دخترم الان هفت روز که سرما خورده وشربت سیتیزن اسپری بینی مصرف میکنه الان حالش بهتره فقط شب سرفه داره تب هم نداره فردا نوبت زدن واکسن دوماه یشه مشکل نداره ببرمش
- سرماخوردگی
سلام بچم 8ماهشه داره سرماخوردگی میگیره امروزتب داشت ولی باپاشویه وقطره پاراکیدتبشوپایین اوردم درضمن ازداروهای سرماخوردگی کوریزان کودکان و5سی سی دادم قطره پدی لاکت وصبح دادم ازیترومایسین 100 و3سی سی دادم وسیتریزین هم 3 سیس سی دادم درضمن 2 بارسرفه ی خشک کرده عطسه هم نمیکنه
- سفر با نوزاد
سلام آقای دکتر. وقت به خیر. خواستم بدونم میشه با نوزاد چهار ماهه به مسافرت رفت؟ یعنی بردنش اشکالی نداره؟ اینکه میگن میکروب های هر منطقه خاص اون منطقه است و نوزاد به میکروب های منطقه ی جدید عادت نداره و ممکنه دچار عفونت بشه صحت داره؟
- شیر خشک ببلاک
سلام دکتر برا دخترم که ۴۰ روزشه بدلیل فلاکسش شیر خشک ببلاک ar تجویز کرده من شیرم کمه و دخترم سیر نمیشه سوالم اینه این شیر خشک رو میتونم جایگزین شیر خودم کنم؟یا باید از یه شیر خشک معمولی استفاده کنم؟
- سفکسیم در شیردهی
با سلام من چند روزه به علت عفونت سفکسیم مصرف میکنم از زمان شروع این قرص کودک 3 ماهه ام تعداد بیشتری در روز مدفوع میکند و مدفوع او زرد و شل شده آیا این وضعیت کودکم به مصرف این قرص ربط دارد؟؟
- مادر
برانوزادسه ماهم اسهال شده 2هفتی هست
- تغذیه
سلام خسته نباشید پسر من ۷ماهش تموم شده هم شیر خودمو میخورد هم شیرخشک سیمیلاک کامفورت بخاطر کولیکی ک داشت از ۶ماهگی غذای کمکی شروع کردم شیر خودمم میخوره ولی شیر خشکشم دوس داره جدیدا سیمیلاک کامفورت ۲ دیگه گیرم نمیاد ببلاک کامفورت تلخ دوس نداره گریه میکنه اشکالی داره اپتامیل بهش بدم یا شیر دیگه ای پیشنهاد میکنید قبل اینکه دکتر سیمیلاک براش تجویز کنه اپتامیل پرونوترا میخورد

