Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس سینه و خلط گلو
سلام ببخشید دخترم چهار ماهشه سینه خرخر میکنه به نظر شما چه چیزی براش خوبع
- با سلام.دختر ۴ سالم کف پاش زرد شده علتش چیست
باسلام ببخشیددخترم ۳.۵ماهشه ازپری شب هی گریه میکنه وکش وقوس میادوبه شیرخوردن هم ادامه نمیده.همش ناله میکنه ویهوازخواب میپره ممنون میشم راهنماییم کنین
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم چهل روزه شه از وقتی که به دنیا اومده اسهاله هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک نان چکار کنم شیر خشک رو عوض کنم
- درد گوش
سلام خسته نباشید بچه من سه ماهشه اینقدر گوش سمت راستشو میکشه که از خواب بیدار میشه
- جوش
سلام روی نوک یکی از سینه های نوزادم دانه سفیده شبیه جوش هست کناره سینشم یه چیزی شبیه زگیل سفید هست خسلی کوچک هست بنطرتون از شیره
- کهیر مادر شیرده
با سلام.احتراما به عرض می رساند همسر بنده در اثر خوردن گرمیجات از جمله موز،رازیانه،قاووت برای افزایش شیردهی نوزاد ۷۵ روزه دخترمون، دچار کهیر و خارش در بدن شده است. لطفا داروی مناسب جهت رفع مشکل با توجه به شیردهی مادر را اعلام بفرمایید.با سپاس فراوان
- گلو درد
سلام اقای دکتر پسرم تحت نظر شماست مطب شما بازه امروز؟پسرم دیشب کنی بیقراری میکرد بهش قطره استامینفون دادم اگر مطب بسته ست ،گلوش درد بکنه چ دارویی باید بدم ؟؟؟
- دررابطه باازمایشهای سرمی نوزاد
نوزادم یک ماهو ۱۸روزشه ازمایش سرمی انجام دادیم براش ایامیتونین جواب ازمایششو بهم بگین چی هست
- شيرخشك
سلام آقاي دكتر .دخترم براش فرني آرد برنج درست كردم رقيق شده ولي دخترم نميخوره با زبونش برميگردونه شيرخودمم كه تو خواب ميخوره به جز شير خشك آبتاميل چي پيشنهاد ميكنيد چون اين شيرخشك رو امتحان كرديم نخورد
- شیرخشک
وقتتون بخیر ..دختر من یکماهو ۲۶ روزشه تاحالا بهش شیر خشک ندادم ..رفلاکس داره ..بنظرتون چ شیرخشکی بدم بهش ک راحت بگیره و برای رفلاکسش خوب باشه؟؟
- چقد اموکسی سیلن به نوزاد 4 ماهه بدیم
بچم 4ماهشه و سرفه خلط دار داره براش اموکسی سیلین اوردم چقد باید بهش بدم
- فاویسم
سلام وقت بخیر.دختر من 7روزش هست که بهداشت پس از غربالگری تماس گرفت که مبتلا به فاویسم هست ما خیلی نگران این موضوع هستیم.لطفا راهنمایی کنید که آیا این بیماری رو زندگی تاثیر داره..و اینکه درمان پذیر هست؟ یا همیشه تا آخر عمر باید مراقب بود؟
- فاویسم
سلام آیا مادر شیر ده که نوزاد فاویسم داره میتونه موهاشو رنگ کنه؟
- علت لرزش پای نوزاد چیست؟
نوزادسه ماهه ای دادم که درموقع شیر خوردن هردوپایش هر کدام جداگانه چند ثانیه میلرزد گاهی اوقات که با دست میگیرم آرام میشود احساس میکنم لرزش ها چند روزیس بیشتر شده لطفا راهنمایی کنید
- وزن گیری
سلام پسرم تقریبااخرای هشت ماهگیش هشت وزنش ۸۸۰۰هست قدش ۷۱وزن تولدش ۳۵۰۰بودلاعربنظرمیتددوس دارم تپل بشه چیکارکنم شیرخشک هم اصن نمیخوره ک بش بدم
- آموزش شیردهی سالم
سلام خسته نباشید بجه من هر چی شیر میخوره بالا میاره اروغش هم میگیرم حتی راه هم میبرم تند تند میخوره هی بالا میاره باید چیکار کنم
- علایم رفلاکس
سلام روز بخیر بچه من 3ماه ونیمشه که خیلی بی قراری میکنه موقعه ای که بیداره شیر نمیخوره یا با بی قراری شیر میخوره حدود 2ماهست که اینطوری، بد خواب یعنی خیلی زود از خواب بیدار میشه مدفوعش آبکی وبد بووحالت ژله ای داره، شیر خودمو میخوره و دیگه اینکه
- دخترم پاهاش رو میندازه روهم و زور میزنه
سلام چند روز پیش پیام دادم راجب دخترم سوال پرسیدم گفتم دخترم پاهاش رو میندازه رو هم و زور میزنه و عرق میکنه.امروزبردمش پیشش متخصص گفت ب این کار میگن خودارضایی اما دخترم ب بدنش دست نمیزنه چطور ممکنه
- خلط سینه نوزاد
دکتر سلام پسرم ۵ ماه و ۲۰ روزشه دکتر براش شربت تئوکال داده هر ۸ ساعت چند سی سی بدم
- تب داره
پسر۷ماهه دارم تب کرده بردم دکتر دارو شیاف استفاده میکنه تبش کم میشه بعد از چند ساعت باز تبش بالا میره شبها خیلی گریه میکنه بیقراره تا ۴صبح گریه میکنه

