Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده از پوآر بینی در نوزادان
سلام وقت بخیر،نوزاد ۴ماهه دارم سرماخورده شده و برای تخلیه بینی از پوآر استفاده میکنم اما وقتی در بینی چپ قرار میدم کیپ میشه و اصلا باز نمیشه که تخلیه صورت بگیره،آیا خطرناکه و استفاده نکنم؟میترسم برای مغز بچه خطرناک باشه
- خوردن تاس بازی مارو پله
سلام.پسرم ۱۲ ساله هسته .امشب تاس بازی مارو پله رو قورت داده.خیلی نگران هستم.میگه حالم خوی هست.چ کنم؟
- عفونت
دختر من چهل روزشه از نافش عفونت میاد
- بچه های من وقتی به دنیا اومدن هر سه تا شون رو پیشونی لکه های قرمز دارن مثل ماه گرفتگی ولی ماه گرفتگی نیست میخواستم بدونم علت چیست ممنون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهشه ابریزش بینی داره چی بدم بهش؟شربت پدی کرد خوبه؟چقدبدم؟
- بالا اوردن شير به رنگ زرد
سلام دخترم هفت ماهو یازده روز دارد از دیشب نصف شب همش داره استفراق میکنه شیر میخوره سری بالا میاره لطفا راهنمایی کنید
- شیرخشک
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۵ماهشه شیر خشک میخوره چند روز بود توی ۴ماهگی مریض شده بود واسه همین وزنش اومد پایین الان شیرخشک تروویتال میخوره ولی غذا کمکی ام میخوره آزمایش ادرار داده که خوب بوده. مولتی ویتامین ویتو کید میدم بهش با قطره آهن و غذا هاشو کره میزنم ولی بازم وزنش خوب بالا نمیره وزن تولد۳۳۰۰بود الان ۵ماهگی ۶۷۰۰ یک. شیر خشک عالی واسه وزنگیری پیشنهاد بدید تا کمبود وزنش جبران بشهنظرتون درباره شیر خشک سیمیلاک چیه
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر . آقای دکتر پسرم بیشتر اوقات سرما میخوره و خیلی زمان میبره که خوب بشه . الان یه مدته که سرما نداره ولی آبریزش بینی که خیلی ببخشید رنگش به سبزی میزنه داره . و خیلی هم زیاده . یبار دکتر بردم گفت که حساسیت به غذا یا چیزی داره ولی باز متوجه نشدم که به چه چیزی حساسیت داره .ولی یکبار سرما خورده بود ودکتر بردم گفت که بچتون لوزه داره . آقای دکتر اگه میشه منو راهنمایی کنید که پیش چه دکتری ببرم که مشکل پسرم حل بشه . پسرم وارد ۵ سال شده . قدش ۹۲ و وزنش ۱۵ هستش اگر میشه در مورد قد و وزنش هم یه نظری بدید که آیا مناسب سنش هست یانه. آقای دکتر من ساکن کرج هستم . ممنونم از تمام زحماتتون. خدا بهتون سلامتی بده
- ریزش مو درکودکان
باسلام .دختر۵ ساله من یک ماهه ریزش مو داره دوسه روز ریزش داشت بعد خوب شد بعد الان دوروزه باز موهای سرش میریزه
- بوسه فرشته
سلام خسته نباشید دختر نه ماهه ای دارم که موقع تولد کناره های بینش قرمز بود الان با گذشت ۹ماه قرمزیش برطرف نشده ممکنه خودش برطرف بشه یا لازمه به دکتر پوست مراجعه کنم؟
- اقای دکتر دخترم هشت ماهه هست برا اسهالش که بیشتر خلطی هست ابکی نیست قطره پدی لاکت هم میدم فک کنم مدفوعش اسیدی هست که اینجور دونه های ریز قرمزی در ناحیه پوشکش زده چیکار کنم
- دوزمصرف آزیتروبرای کودک۵ساله
- واکسن ۱۸ماهگی
سلام ببخشیددخترم ۱۸ماهش وسرماخوردگی داردوسه روزخیلی سرفه های شدیدوبی حال است آیاواکسن زدن بزنم مشکلی پیش می آید
- سلامــ دخترم چهارماهشه شیرببلاک میخوره ولـی دفعش خیلی زیاده و وزنشم تغیرـنکرده الان بنظرشماـسوپرامیل بهترـنیس چونـچربی بالاتری داره
- مدفوع
با سلام و احترام دخترم نزدیک یکسالشه چند روزه مدفوعش مشگل پیدا کرده دفعاتش زیاد شده و به شدت بوی سرکه میده اول اسهال بود بعد یبوست والان معمولی
- سرما خوردگی کودکم
سلام من پسرم ۶ سالشه س روز گلو درد وتب شدید داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ بهش ۱۲ ساعت داده آیا سفکسیم با وزن ۲۲ جواب میده چون تواین س روز تا ثیری نداشته
- واکسن آنبولانزا
سلام. درسته که نوزادی که به تخم مرغ آلرژی داره نباید واکسن آنفولانزا بزنه؟
- اسفراغ بعدازواکسن۶ماهگی
سلام دخترمن امروز واکسن ۶ماهگی براش زدیم چندبار بالا آورده چیکاربایدکنم
- ریه
سلام آقای دکتر ببخشید اگه بچه ای روز اخر هفته 36 با سزارین به دنیا بیاد ریه کامل هست یا ممکن است مشکل داشته باشد؟ ممنون
- گیابند فرخه
سلام نوزاد سه ماهه دارم به لبنیات حساسیت داره رفلاکس داره میتونم شیرخشک آبتامیل بدم

