Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی خوابی
سلام آقای دکتر دخترم خیلی کم میخوابه همش بغلم به محض که میزارمش بیدار می شه شیر میدم بازم نمیخوابه دوروزه نمیخوابه نه شب نه روز!!از کجا بفهم گرسنه ست درضمن بش شربت قلنجم میدم برا دل دردش
- مصرف قرص فنوباربیتال برای زردی
سلام نوزاد 23روزه ای دارم که در هفته 36بارداری با وزن 2680متولد شد و ناسازگاری گروه خونی با من داره من گروه خونیم O+هست و اون A+ روز سوم تولد ازش آزمایش خون گرفتن عدد زردیش 12.8بود که چهار ساعت تو دستگاه فتو تراپی بود روز 8 تولد از دوباره ازمایش گرفتن عدد زردی شده بود 13 و 24ساعت شیر مادر رو قطع کردم و شیر خشک دادم بهش و روز 13تولدش دوباره ازش ازمایش گرفتن عدد زردیش شده بود 15 که دکتر قرص فنوباربیتال داد 1/4ظهر و 1/2شب به مدت دو هفته میخواستم ببینم الان 12روز میگذره میخوام قرص رو قطع کنم یکباره قطع کنم یا نه به چه صورت؟!
- اسهال و سوختگی پای کودک
سلام پسذم شش ماهه است یک هفته ست که اسهال داره پاهاش سوختگی داره و ساق پاهاش هم زبره وجوش داره
- گریه نوزاد درخواب وپیچ وتاب آوردن
باسلام خدمت آقای دکترکرم بین .پسرم تازه پنج وچهارروزشه شبا توخواب گریه میکنه وازخواب بیدارمیشه وپیچ وتاب میاره دوماهشه بود بردمش دکترگفت کولیک داره ولی هنوز همون علام کولیک رو داره چیکارکنم آقای دکترلطفا راهنمایم کنید خیلی نگرانم
- زمان ختنه
سنمناسب برای ختنه ی نوزاد کی هست؟
- گوش درد
با سلام. پسر 9 ماهه ای دارم که مدت یکماه است گوش سمت راستش درد می کند. پیش دکتر اطفال بردم گفتند چیزی نیست. بخاطر رشد دندان هاست. ولی گوش درد همچنان ادامه داشت که مجددا پیش دکتر دیگری بردم ایشان هم تایید کردند که چیزی نیست. ولی نوزاد من زمانی که صدای بلند می شود یا هنگام جابجایی خصوصا موقع بالا بردن گوش دردش بیشتر می شود. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- حساسیت به شیر گاو
دخترم ۵۰ روزشه تازه متوجه شدم حساسیت به شیر گاوی داره اومدم جایب نمیدونستم تو غذاش کره داره به نوزادم شیر دادم بعد از ۳۰ دیقه که اون غذا رو خوردم همزمان با شیر خوردنش دفع مدفوع داشت و تو مدفوعش خون دیدم مطمینم که تا یه هفته قبل هیچ مدل لبنیاتی نخوردم یعنی بخاطر همون کره بودت که تو غذا بود؟ چطور انقد سریع خودشو نشون داد؟ مگه نباید طول بکشه؟ یعنی انقدر سریع وارد شیر من شده و تو بدن نوزاد هضم نشده؟
- پاسخ به اسپری زدن نوزاد
سلام من بچه ام ۲ماه و پنج روزش بود سرفه ی زیادی میکرد بردمش دکتر و اسپری ونتالکس بهش داد و خوب شد چند روز پیش دوباره سرفه های زیادی میکرد و دکتر بهش آزیترو مایسین بهش و دوباره اسپری ونتالکس بهش داد ومن خیلی نگرانم که ببینم مشکلی مثل آسم داره یا نه ؟
- سرماخودگی
سلام پسرم ۶ ماه و ۲۰ روزشه دلیل سرماخوردگی و علائم سرماخوردگی مثل گرفتگی بینی و ابریزش بینی هنوز واکسن ۶ماهگی تزریق نکرده چندروز خوب میشه دوباره علایمش برمیگرده چیکار کنم واکسن بزنم براش یا بزارم کامل خوب بشه بعد تعویق واکسن ضرر نداره مشکلی پیش نمیاد ممنون
- پارافین خوراکی
سلام دکتر میشه به دخترم 3ماهشه پارافین خوراکی بدم ک راحتتر دوستشویی کنه دذ ضمن فاویسم داره تداخل ندارن؟
- ناف نوزاد
با سلام و خسته نباشید از ناف نوزاد 15روزه ام خون اومده باید چکار کنم با تشکر
- اسهال و رفلاکس نوزاد
نوازد دوماهه من هروقت رفلاکسش شدید میشه،بعدش اسهال میشه.آیا رفلاکس و اسهال ب هم مرتبط هست؟
- پستانک
سلام .ببخشید دکتر نوزاد چهار ماهه ای دارم که مدام دستش را می خورد اگر به پستانک بدهم بهتر است یا همین که دستش را بخورد .در ضمندر ابتدا خیلی سخت سینه را گرفته برای شیر خوردن وهر از گاهی سینه را پس میزند .
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام دخترم ۳۷روزش ازامروزیکم سرفه داره سینش صدامیده گریه کردنی تب نداره شیرش روهم خوب میخوره نیازبه بستری داره دکتربراشذقطره سدیم کلرایدنوشتن
- رشد کودک ۲ساله
ایا شربت ارژنین وجود داره و برای پسر بچه ۲ساله خوبه؟؟؟؟
- در مورد قد
سلام آقای دکتر دخترم 11ماهشه قدش68هس برا مشکل قدش دارویی چیزی هس
- سنگ کلیه نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید.پسر من سه ماهه و سنگ کلیه داره ودکتر بهش محلول داده تا دفع بشه.شیر من هم خیلی کمه و سیر نمیشه و من مجبورم بهش شیر خشک بدم.از داروخانه پودر گالاکتومید گرفتم تا شیرم زیاد بشه و دیگه بهش شیرخشک ندم.میخواستم بدونم اگه من بخورم برای سنگ کلیه پسرم خطری نداره؟سنگش از نوع اوریکه.ممنون.
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من برای نوزاد پنج ماهه م سرلاک برنج گرفتم روش نوشته شش ماهگی اشکالی نداره بهش بدم خیلی به غذا علاقه داره اگه خوبه میشه راهنمایی بفرماید چطور بدم روزی چند وعده با تشکر
- اسهالی
سلام پسرم ۴۸ روزشه از ۲۰ روزگی اسهال شدید داره وروزی تا ۱۵ بار دفع داره موقع دفعشم خیلی زور میزنه وقرمز میشه قلنج هم داره اصلا الان چن روزه خواب راحتی هم نداره کلا موقع خواب میترسه وزود بیدار میشه لطفا بگید چکار کنم

