Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری نوزاد ۳ماهه دختر
بچم موقع شیر خوردن بی قرار.دکترم بردم گفت وزنش کم شیر خشک دادم نخورد.خوابم اصلا ندتره
- تب
سلام خسته نباشیدنوزاددارم ۴ماهه باعطسع ازصبح تب داره با آستامینوفن و شیاف ۱۲۵ کنترل نمیشه بازم حرارتش گرم دیگ علایمی نداره فقط دستاش تودهنش میکنه چیکارکنم تب بیاد پایین
- جوش روی صورت دختر 16 ماهه
پوست صورت دخترم ۱۶ ماهشه صورتش دو روزی جوش زده. برای بهبود صورتش چیکار کنم؟ راهنمایی کنین.
- شکم بچه درد میکند
سلام بچه شیرخشک میدم شکمش خیلی درد میکند
- پاسخ بهشیر
نوزاد 30روزه ام هربار که شیر میخورد دچار خفگی شدید میشود.علت چیست؟
- تب
اقای دکتر سلام خسته نباشید امیر عباس یهو تب کرد و لجبازی میکنه استامینوفن و قطره بینی و ستریزین میدم بش میتونم بش ازیترومایسین بدم بش
- اسهال
دختر ۷ ماهه من یکماهه درگیر اسهال هست بی بی کر ۱۲ ساعت میدادم دو هفته قطع کردم دوباره ادامه داشت شیر خشک al110 دادم یک هفته خوب شد دوباره قطع کردم ادامه داشت چیکار باید بکنم؟
- مدفوع
سلام خسته نباشیدشرمنده آقای دکترWBCنوزاددوونیم ماهه من 5تا6میباشدویکسری درآزمایش RBC1تا2بودولی سری بعدنوشته بوددیده نشد وculturنوشتهfolornormalمی باشددوماهه رژیم گاوی دارم وگندم کار موادآلرژی زاهم مصرف نمیکنم ولی همچنان مدفوع چرب وکشداراست بعضی اوقات زردرنگ وبعضی اوقات نارنجی ماننداست وجوش ریزروی گونش هست که بعضی روزهازیادمیشه ایاخطرناکه این عدد WBCمشکل نوزادچه چیزی است ممنون ازپاسخگوییتون
- اسهال و استفراغ
از دیشب خیلی بی تابی میکنه ۳بار استفراغ کرده دکتر هم برویم ولی... مدفوش خیلی بد بو هس رنگش کرمی هست
- شیر مادر
سلام آقای دکتر دخترم فقط یک ماه شیر مادر خورد.شیرم کم بود الان که دو ماه و نیمش هست شیرم خشک شده.ببلاک ۱ میخوره.اشکالی نداره؟چه کار کنم
- اموکسی سیلین به بچه ۱ماه و ۶روز
سلام پسر۱ماه و۶روزم گلوش خلط داره بینیش کپه دسترسی به دکتر ندارم تافردا میتونم از شربت اموکسی سیلین ۲۵۰ استفاده کنم درحد ۵قطره بهش بدم
- سلام سال نو مبارک مهمترین علامت نوزاد سندروم دوان چیه ممنون
- بالا بودن گلبول سفید خون درکودک
سلام دخترم ۸ماهشه وچندهفته پیش تب و بی قراری داشت ازمایش داد کمی عفونت درادرار وکم خونی و گلبولای سفیدش پایین بود ۷۶۹بود،حالا بعداز چند وقت دوباره ازمایش داد گلبول سفید ۱۴۰۰۰شده و دکتر باز درخواست ازمایش داده میشه توضیح بدید که چکاری باید انجام بدم واقعا ازنگرانی حال خوبی نداریم
- بازنشدن کامل انگشت نوزاد
باسلام من نوزادی ۱۹روزه دارم که دوروز است متوجه شدم دو انگشت دردودست او بطور کامل باز نمیشود، ایا با گذشت زمان و رشد او میشود این مشکل حل شود؟ایا این خطردارد؟
- حساسیت
سلام ببخشید از موقعی که شیر خشک به نوزاد میدیم مدفوعش قرمز میشه مشکل کجاست
- رنگ ادرار
نوزادی دارم ازصبح رنگ ادرارش شفاف بی رنگ علتی داره مشکلی هست
- رفلاکس نوزاد
سلام ،دخترم ۳ماه رو تازه تموم کرده بعضی وقتا احساس میکنم چیزی دهنش میاد قورت میده و تو خواب خیلی بیقراری میکنه و خوابش کمه،تو یه ماهگی سونو دادم رفلاکس نشون نداد ممکنه اشتباه بشه
- نشستن
سلام وعرض ادب آقای دکتر پسرم دقیق هفت ماه وپانزده روزهاست امابدون حمایت فقط چندثانیه میشینه وسینه خیز به عقب میره وتقریبا برای حرکت خودش غلت میده آیابرانشستنش وچهاردست وپادیرنشده
- کیدی لاکت
سلام دختر من ۴ ماهه هستش ما پودر کیدی لاکت دادیم بهش ولی بعدش فهمیدیم واسه دوسال به بالاست مشکلی پیش میاره براش نگرانیم
- ریزش ابرو
سلام پسرم یک ماهشه ابروهاش ریزش داره طبیعیه یا نیاز داره به پزشک مراجعه بشه دوباره ابروهاش در میاد من نگرانم

