Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عرق کردن
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه وبیست روز من کف دستها و کف پاها و زیر بغلش عرق میکنه. مشکلی داره نوزادم؟
- اب دهان
سلام کودک ۴۵ روز دارم احساس میکنم اب دهانش از حد معمول خیلی خیلی بیشتر کشدار هستش ایا از نظر شما میتونه نشانه مشکل خاصی باشه؟ ممنون از وقتی ک میزارید🙏🏻
- پمیاد کالامین ۸درصد
سلام کودک ۱ساله ۹ ماهه ابله مرغان گرفته خیلی خارش داره مژخواستم ببینم پماد کالامین بزنم اشکال نداره
- سلام دخترم دو سال و نیم داره تا دارو زینک مصرف میکنه زینک سولفات تا کی ادامه داره
- نوزاد
باسلام وعرض ادب آقای دکتر نوزاد 30روزه ای دارم که از روز دوم زردی گرفت با عدد16 خودمان دستگاه فتوتراپی اوردیم منزل و بدون آزمایش خون توسط دستگاهی که تجهیزات پرستاری داشت عدد8 را نشان داد آیا می شود به این دستگاه چک کردن بیلی روبین اعتماد کرد؟ هنوز نوزادم در پشت کمر و وسط پیشانی اش زردی دارد قطره بیلی ناستر هم یک هفته دادم سوالی که دارم آیا به این دستگاه چک کردن بیلی روبین می شود اعتماد نمود؟ زردی تا چند ماه ادامه دارد و کلا خوب می شود؟ قطره بیلی ناستر تا چند وقت باید داد؟
- بالا بودن کلسیم
با سلام. دخترم تقریبا نه سالشه ویه مدتی بود که میگفت قفسه سینه ام درد داره دیروز بردیم دکتر .گفت که ازمایش بگیرید و گفت که خوبه که پیشرفت نکرده و بعدم گفت کلسیم همینقدر که پایین بودنش بده بالا بودنشم بده و هر چی سوال کردم دیگه جواب نداد الان تا میره جواب آزمایش بیاد من با خانمم دیوونه میشیم خواهشا سوالم را جواب بدید
- ناخن
سلام پسرم ناخن دستش زیرش سفید شده داره میوفته این مشکل از چی میتونه باشه
- سرماخوردگی کودک نه ماهه
سلام خسته نباشید یه دختر نه ماهه دارم چهار روزه سرما خورده سه روزه شدید استفراغ میکنه اسهال هم شده فقط شیر میخوره ک اونم بالا میاره دکترم بردم ولی فایده نداشت
- اسهال نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد بیست وهفت روزه دارم یک روزه دچاراسهال شده چیکارکنم
- قطره اهن
سلام آقای دکتر قطره آد زیر برا نوزاد شش ماهه میشه استفاده بشه چند قطره بدم
- رفلاکس
سلام آقای دکتر کودک دوماه م، رفلاکس داشت با مصرف امپرازول استفراغش بهتر شده ولی دهنش کف میکنه از خواب بیدار میشه، شیر مادر و شیرخشک ای آر میخوره.راهنمایی کنید لطفا.
- دارو
دخترم ۸ ماهشه سرما خورده دکتر بهش اموکسی سیلین ۱۲۵ داده گفته هر ۸ ساعتی ۵ سی سی هیچ تغییری نکرده هنوز تب داره و سرفه صدا دار میکنه
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام.دختر8سالم مدت 5ماه سه بارسرماخورد.بعداز مدتی الان دوباره سرفهای شدیدو تقریبا خشکی داره.بخصوص زمانیکه دراز میکشه.خیلی نگرانشیم.الانم که میگن نبرید درمانگاه.تمام کارهای سنتیوخانگیم انجام شده.ترس ماهم ازهمینه که چراخوب نمیشه.درضمن شربت رینگاویش وبعد کاف استاپ باریج هم دادیم هر8ساعت ولی متاسفانه جواب نمیده.لطفاراهنمایی کنید.باتشکر
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
با سلام دختر ۱۸ ماهه با وزن ده کیلوگرم چند سی سی اموکسی سیلین ۱۲۵ بدم. با تشکر.
- شربت انجیر
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 8 ماهشه میتونم بهش انجیرو خیس کنم ابشو بدم؟
- اسهال کودکان
خسته نباشید اقای دکتر ،دخترم تقریبا سه روزه اسهال شدید گرفته احتمالا ویروسی هست چون از بچه ی دیگه گرفته الانم بریمش دکتر عمومی چون نوزادان به خاطر عید نبودند دکتر براش دوتا امپول ضد اسهال و استفراق نوشت ولی خوب نشد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر .من پسرم ۵ ماهشه از وقتیکه دنیا اومدتا الان شکمش تاروزی ۱۰ بار یابیشتر کار میکرد و آبکی بوده .طبق آزمایش مدفوعش به prگاوی حساسیت داره که از لحاظ غذایی وکلا دارم رعایت پیکمم چون شیر مادر بهش میدم و الان طبق دستور پزشک نی نی شیر خشک آپتامیل پپتی میدم وهنوزهم مدفوعش خیلی نرمه و باسنش دیگه همش اگزما میزنه و قرمز میشهو جز بچه های لاغره .بنظرشما من باید چه شیرخشکی بدم پسرم که بهش بسازه ومدفوعش سفت بشه
- غذای کودک
آقای دکتر پسرم 3سالشه غذا رو توی دهانش نگهمیدارد و بعد مدت چند دقیقه یبیرون میریزه
- نفخ نوزاد
سلام کودک من فقط ازشیرخشک تغذیه میکنه5ماهشه شیرخشکشوبادستوردکترعوض کردم ولی بیرون رویش یکم بیشترشده ایامشکلی نیست
- تب_کودک
سلام خسته نباشید من دخترم 22ماهشه از دیشب تب داره داغ بدنش بازی میکنه شیرم میخوره بودنش داغه سرشم داغه تبشو میگیرم 37/6بود استامینوفن میدم میاد پایین دوباره داغ میشه بالاتنه داغه میترسم کرونا باشه یه دفعه اینجوری شد یه کمک ابریزش بینی داره الآنم تعطیلات نمیتونم بیمارستان ببرم چون خیلی آلوده است مطب هام باز نیست تورو خدا راهنماییم کنید .

