Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک نوزاد شش ماهه
با سلام
پسر شش ماهه دارم که شیر خشک تغذیه می شود. چند روز است خیلی بی حال وخواب الوده است. شیر خشک یارانه ایی میخورد. برای برطرف شدن اسهال به توصیه ی دکتر یک هفته شیر خشک ببلاک دادم ولی استفراغ کرد. از اون روز تاحالا حالش بد است. چکار کنم؟
- قطره اهن
سلام آقای دکتر قطره آد زیر برا نوزاد شش ماهه میشه استفاده بشه چند قطره بدم
- دوره مصرف شربت آفاکسیم
دوره مصرف شربت آفاکسیم در کودک یک سال و دوماهه چند روزه؟
- باد معده
سلام آقای دکتر نوزادم بیمار شماس رفلاکس داشته شیر خشک ببلاک arبراش تجویز کردین آقای دکتر دخترم عجیب باد معده داره.از نظر شما مشکلی نیست
- شربت لاکسی ژل
سلام دکتر خداقوت ببخشید به پسرم که ۱۵ماهش هست چه مقدار شربت لاکسی زل بدم الان شش روز هست که خیلی سخت مدفوع میکنه با وجود اینکه هر روز دوتا گلابی و اب بهش میدم
- تب و لرز بچه
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ صب تب کرده تبش انچنانم بالا نیس ۳۷ و ۷ بود شیاف زدم ۳و نیم ساعت بعد شد ۳۸ ولی تا تبش ۳۸ شد لرزم داشت پتو پیچیدم و قطره دادم که درس شد .....سر واکسن ۱۸ ماهگی هم تب و لرز داشت تا تبش میرف بالا لرز میگرف ، این طبیعیه پسرم وقتی تب میکنه لرز میکنه؟؟؟؟
- واکسن
سلام خدا قوت آقای دکتر، یه پسر سه ماهه دارم هفدهم فروردین باید واکسن ۴ ماهگیش رو بزنم بخاطر بیماری کرونا میتونم یه ماه دیرتر بزنم ؟ ممنون .
- فاویسم
سلام بچه از کی معلوم میشه فاویسم داره باید آزمایش ببریم یا وقت تولد معلوم میشه
- مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین
لطفا راهنمایی بفر مایید برای یک کودک سه ماه با علائم بیماری تنفسی مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ هر ۸ ساعت چقدر است؟
- غذا
سلام جناب آقای دکتر کرم بین گرامی. وقت شریف شما بخیر و خوشی. ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما، نوزادم وارد ده ماهگی شده. میشه لطفا بفرمایید به جز فرنی و حریره بادام و سوپی که شامل گوشت و سیب زمینی و هوبج و جعفری هست. دیگه چه خوراکی ها و غذاهای مفیدی میتونم به نوزادم بدهم. پزشکش شما هستید یک دنیا ممنونم سایت را مطالعه کردم درباره تغذیه یه لیست کوچیکی هم شما بفرمایید ممنون میشم از عنایت شما
- دندان قروچه
سلام خسته نباشید پسرم 9 روزه دیگه میره تو 8 ماه دوتا دندون پایین در اومده بالاهم دوتاش تازه داره در میاد...پسرم هی دندون قروچه میکنه ایا برای دندونشه؟
- خس خس سینه
سلام پسرم ۶۷روزشه خسخس سینه دارد دکتر شربت تئوکال را تجویز کرد الانم خس خس داره چیکارکنم یه قطره کولیکزم داد باهم دیگه خطری ندارن
- مونته لوکاست،
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم چهار ونیم سالشه باوزن ۱۴/۵ دستور مونته لوکاست را میفرمایید؟ساشه بگیرم براش چه جوری مصرف کنه؟
- سلام اقای دکتردخترمن 6ماهشه شیرخشک اپتامیل پپتی میخوره شیرش تلخه ایامیشه نبات بندازم توشیرش ضرری نداره
- مقدار شیرخشک
با سلام
پسر من ۲ ماه و ۱۸ روزه است. یک ماهگی اینا ب پسرم شیر خشک هرچقد میگرفتم خوب میخورد شده بود ۹۰تا بدم ۳پیمانه ولی الان کم میخوره شیر خشک الان گیگوز میدم یک کودک در شرایط پسرمن ک وارد ۳ماه شده در ۲۴ ساعت چند پیمانه شیر خشک بخورد طبیعی هس الان در ۲۴ ساعت ب پسرم ۱۷ پیمانه میدهم ک رو شیر خشک نوشته ۳۰ تا من چیکار کنم
- بهداشت تعویض پوشک
سلام بعد از تعوبض پوشک نوزاد چه پمادی رو به عنوان کاور پیشنهاد میدهید دخترم نزدیک پنج ماهشه آیا باید به واژنش هم زد؟
- آب انار
سلام به بچه ۱۳ ماهه آب انار طبیعی میتونم بدم ؟ ممنون
- شیر دهی
سلام دکتر خسته نباشید اوایل شیر دهی نوک سینم زخم میشد اذیت میشدم به حدی که از نوک سینه هام خون می اومد مجبور بودم به بچمم شیر بدم حتی فکر کنم بچم خون نوک سینم تو معدش میرفت الان استرس دارم میگم ضرری واسه بچم نداره؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام آقای دکتر دخترمن به خاطر باد سرد ریه هاش سریعا حساس میشه و شروع میکنه به سرفه کردن و نفسش خس خس میکنه بردمش دکتربراش قرص سفیکسیم 200 نوشته که روزی یه دونه بخوره مشکلی نداره
- حساسیت
سلام اقای دکتر دخترم ۸ ماهشه و ب اندازه ی نخود خربزه بهش دادم وی کمم خودشو میک میزد تا ابشو مزه کنه بعد فکرکنم حساسیت کرده دورمقعدوبیرون واژن قرمز شده چ کارباید بکنم؟؟باپماد خوب میشه؟؟چ پمادی خوبه لطفا راهنماییم کنید ممنون

