Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
خسته نباشید اقای دکترعدس برای نوزاد6ماه مشکل ساز است.باتشکر
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۷ سالشه یک ماهه سرما خورده و سه مرتبه هم دکتر بردیم ولی هنوز سرفه و خلط گلو دارد چه باید بکنیم.
- دندان درد
سلام . دخترم ۷ ساله ،۳۶ کیلو وزن دارد دندانش آبسه کرده به علت کرونا نمیتوانم دندانپزشک ببرم چه دارویی با چه مقدار بدهم تاخوب بشه؟
- سرفه خلط دارنوزاد۳ ماه
سلام به شما دکتر بزرگوار پسرم ۳ ماهشه دکتر بردم میگه سرمانخورده معاینشم کرد ولی بچم سرفه های خلط دار و گرفتگی بینی داره بعضی اوقات بینیشم میاد ولی قرمزی چشم عطسه نداره بیحال نیست رنگ مدفوعش معمولیه البته اکثرا یبوسته دکترش با تاکید میگفت سرما نخورده اگر نخورده پس علت سرفه خلط دار وگرفتگی واب بینی چیه اب دهانشم زیاد میده
- رشد قد
سلام.آقای دکتر، پسران تا چه سنی قد میکشن؟ممنون از پاسخگویی شما
- ارثی بودن دور سر
با سلام پسر من موقع تولد دور سر ۳۴ ودر ۶ ماهگی ۴۶ است به متخصص کودکان مراجعه کردیم گفت مشکلی ندارد به متخصص مغز و اعصاب هم مراجعه کردیم و هر کاری که نیاز بود انجام دادیم گفتند مشکلی ندارد ارثی است اگر ارثی باشد باید دور سر در ماه هفتم در طول یک ماه چه اندازه رشد کند طبیعی است ممنون از لطفتون
- کودک۷سال،۲۰کیلو،چه مقدار شربت سفکسیم
کودک ۷ساله با وزن ۲۰کیلو،مقدارونحوه مصرف سفکسیم؟
- مخلوط شیر خشک اپتامیل و پپتی جونیور
سلام وقتتون بخیر دحترام رفلاکس دارن دکتر براشون شبر خشک پپتی جونیور نوشته ولی نمیخورن ولی وقتی با اپتامیل قاطی میکنم میخورن و بالا هم نمیارن. ضرری داره قاطی کردن؟ممنون از پاسخ شما🌹
- وجود خون در ازمایش ادرار
سلام دخترم19ماهشه براش ازمایش ادرار انحام دادم تو ازمایشش خون دیده شده دکترش براش سونو نوشت تو سونو سنگی دیده نشد گفتن بعد یک ماه ازمایش و دوباره تکرار کنم اگه باز خون دیده شد ببرمش متخصص کلیه. من خیلی نگرانم یعنی کلیه بچه مشکلی داره
- فاویسم
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید پسره من یک ماهه هست شیر خودم بهش میدم آیا عدس سبز وعدس قرمز هم برای او که شیر خودم میخوره ضرر داره
- شنوایی
- سلام آقای دکترپسرم 2سال و3ماهشه چندروره سرفه میکنه گوشش هم میخوارونه خیلی بی قراری میکنه اشتهاش هم خیلی کمه لطف راهنمایی بفرمایید
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام من کودک 2ماهه دارم که با آزمایش مدفوع فهمیدیم به شدت به پروتئین گاوی و لبنیات حساسیت دارد در طی این 2 ماه هم اصلا وزن اضافه نکرده خودم هرچی به دکترش اسرار میکنم شیرخشک تجویز نمیکنه خودم بهش شیرخشک با پروتئین سویا میدم اما دکترش میگه این نوع شیرخشکها عوارض مغزی میارن میشه راهنماییم کنید که به دادن شیرخشک ادامه بدم یا نه
- لرز
باسلام خدمت اقای دکتر. پسرم ۶سال و ۹ ماهش هست. لوزه سوم دارد . از وقتی مدرسه شروع شده سه بار مریض شده .۱۰ ام همین ماه تب و سرفه داشت دکتر رفتیم با سرم و داروی آزیترمایسین خوب شد. از دوباره آخر همین ماه باز اسهال و شکم درد و سرفه و تب داشت.قبل خوابیدن تب نداشت بعد یه ربع خوابیدن توی خواب دیدم بد نفس میکشه اومدم تب سنج بزارم زیر بغلش شروع به لرزیدن کرد وصداش کردم بلند نشد لحاف گذاشتم خوب شد و تبش ۳۷ونیم بود هربار دست میزدم بهش شروع به لرزیدن میکرد و به زور از خواب بیدارش کردم و قبل خواب میگفت که سردشه. چنددفعه پیش هم موقع تب و مریضی توی خواب بدنش اینجوری میلرزید و بعد چند ثانیه خوب میشد. آقای دکتر نگرانم این نشانه تشنجه یا نه؟
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
باسلام پسر نه ماهه من امروز از پشت سر افتاد روی زمین و بلا فاصله شروع ب گریه کرد یک دقیقه بعداستفراغ زیادی کرد خیلی نگرانم آیا باید ببرمش بیمارستان؟
- قطره
سلام آقاي دکتر من دختر 14ماهه اي دارم که براي تقويت سيستم ايمني بدنش روزي 3 سي سي بهش شربت ايميونس ميدهم و ديگر قطره آهن يا مولتي ويتامين يا آد نميدهم،اما وزنش 9کيلو 200 است و زير چشمانش کمي گود و تيره شده آيا همراه 3 سيسي ايميونس قطره آهن سيدرال جداگانه و آد جداگلنه به او بدهم ؟؟
- دزمصرف ویتامین دی برای کودک۴ساله
- یبوست و نفخ نوزادان
دختر ۳۵ روزه ای دارم ک دائم در حال پیخ خوردن ب خودش هست،بی قراره و هیچ چیز جز مکیدن سینه آرومش نمیکنه،شیر خودم کمه و مجبورم شیرخشک بدم ک با شیر خشک ببلاک ای ار یبوست گرفته و سه روزه دسشویی نداشته،زور میزنه برای دفع و جیغ میکشه اما دفع نمیکنه،چیزهای جورواجور جور دادمش ک دفع کنه اما نکرده،چ کنم؟چجوری دسشویی میکنه ک اینکارو بکنم.راستی نمیدونم برگشت شیر چقد باید باشه ک رفلاکس حساب بشه،آخه دخترم حس میکنم تو حلقش دائم شیرهست،و سینه اش گاهی خس خس میکنه از این شیر ک بالا میاد،آیا باید داروی ضدرفلاکس بخوره؟
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت آقای دکتر آیا اینروزا مطب تشریف دارید
- کم کاری تیرویید نوزاد
سلام .نوزاد ده روزه دارم گفتن تیروییدش لب مرزه باید چکار کنم

