Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا
با سلام...نوزاد دختر ۱۱ ماهه دارم الان ده روز صداش گرفته آبریزش بین وسرفه هم نداره...علت چی میتونه باش(
- مصرف عسل برای نوزاد
سلام آقای دکترمن عسل طبیعی خوردم و بعد حواسم نبودبزاق دانم ب آبهای نوزادان خورد آیا خطرناک است؟
- مصرف شربت سیتروزین
دوز مصرف شربت سیتروزین
- نوزادمافاویسم
سلام خسته نباشید نوزادما۴۵روزشه وفاویسم داره میخایم ختنه ش کنیم برای تسکین دردش نمیتونیم ازاستامینیوفن استفاده کنیم چه قطره یاشربتی برای تسکین دردش استفاده کنیم که براش ضررنداشته باشه باتشکر
- کودکم چهار ماه و نیم دارد در روز چند باری پاهاش می لرزه یعنی حالت ویبره می ره به مدت دو ثانیه آزمایش دادم گفته خوبه اکو قلب کردم گفته خوبه
- دیفن و استامینوفن
سلام دکتر عزیز دخترم واکسن شش ماهگی را امروز زد و خیلی ناله و گریه میکنه اشکال ندارد آخر شب دیفن بدم؟ استامینوفن هر شش ساعت یه بار دارم میدم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترنوزاد۴۸روزه من ازصبح عطسه وسرفه داره اماخس خس سینه نداره شماچی توصیه میکنیدبراش میترسم تافرداشدیدترشه
- سوال از متخصص اطفال
باسلام خدمت جناب دکترنوزادشش ونیم ماهه ای دارم که بیماری قلبی وی اس دی وپی اس داره وبه زودی بایدجراحی بشه وتازه پنج ونیم کیلوهست واصلاوزن نمیگیره ورشدمطلوبی نداره ازپنج ماهگی فرنی وحریره روشروع کردم امادروزنش تاثیری نداشت به نظرشمابرای وزنگیریش چی بخوره؟؟الان هم بهش حدودیک هفتست که بیسکوییت مادروآب هویج وسوپ وآب سیب وموزو... میدم واینکه ریفلاکس هم داره خوردن این غذاهاواسش موردی نداره واینکه ازوقتی غذاروشروع کردم یبوست هم گرفته چی بدم تایبوستش برطرف بشه
- ویکس
سلام اقای دکتر . روغن ویکس برای نوزاد فاویسمی ضرر داره؟
- قطره آهن
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۶ماهشه بردمش خانه بهداشت واسه واکسن ومراقبتبهش قطره فربولین ومولتی ویتامین بهش دادند۱۵ روزه قطره ها وغذای کمکی بهش میدم رفلاکسش خیلی بدترشده فقط فرنب باشیرخودم وسوپ بهش دادم آیاعلت بدترشدن رفلاکسش قطره آهنه؟منم توبارداریم قرص آهن میخوردم همینطورمیشدم قرص لانزوپرازول برام نوشتن میشه لطف کنیدیطره مولتی ویتامین وآهنی که ررای رفلاکسش ضررنداشته باشه به من معرفی کنیدممنوم
- سرلاک
سلام آقای دکتر بچه من هشت ونیم ماهشه وزنش کمه چه سرلاکی بهش بدم تا وزنش نرمال بشه و چند بار در روز؟
- علت گریه نوزاد۳ماهه ونخوابیدن آن
دفع گاز شدید گریه زیاد ویوبوست نوزاد دفع مدفوع هر۲ روز یه بار
- زردی کودک
با سلام و وقت بخیر کودک من با وزن 3150 گرم و بصورت طبیعی متولد شد، در روز دوم تولد زردی کودک بسرعت بالا رفت و ما به بیمارستان مراجعه کردیم و پس از آزمایش متوجه شدیم که درجه زردی به 20.5 رسیده است ، پس از بستری و قرار گرفتن در زیر مهتابی در عرض دو روز زردی در محدوده نرمال قرار گرفت ، سوال بنده این است که از کجا تشخیص دهیم زردی به مغز آسیب نرسانده و بیلی روبین در مغز رسوب نکره است ؟؟(کودکمان دچار حساسیت فاویسم می باشد) سپاس...
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر برای نوزاد چهار و نیم ماهه مولتی ویتامین ویواکیدز خوبه یا آپوویتال؟
- رفلاکس
سلام آقای دکتز،پسر من ۱۰ ماهشه برای رفلاکسش کپسول امپرازول داخلشو نیدم روزانه بهش ولی چون دون دونه هیجوره نمیخوره میخواستم بدونم میتونم لهش کنم با شیر بهش بدم؟
- یبوست و نفخ نوزادان
دختر ۳۵ روزه ای دارم ک دائم در حال پیخ خوردن ب خودش هست،بی قراره و هیچ چیز جز مکیدن سینه آرومش نمیکنه،شیر خودم کمه و مجبورم شیرخشک بدم ک با شیر خشک ببلاک ای ار یبوست گرفته و سه روزه دسشویی نداشته،زور میزنه برای دفع و جیغ میکشه اما دفع نمیکنه،چیزهای جورواجور جور دادمش ک دفع کنه اما نکرده،چ کنم؟چجوری دسشویی میکنه ک اینکارو بکنم.راستی نمیدونم برگشت شیر چقد باید باشه ک رفلاکس حساب بشه،آخه دخترم حس میکنم تو حلقش دائم شیرهست،و سینه اش گاهی خس خس میکنه از این شیر ک بالا میاد،آیا باید داروی ضدرفلاکس بخوره؟
- شونه نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم سه ماههش هست وقتی بغلش میکنم شونه سمت راستش یه صداییی میده واسه چیه ایامشکلیه؟
- کش و قوس وتف کردن
دخترم ۳۵روزشه خیلی خودشوکش و قوس میده وتف میکنه ونفخ زیادی هم داره وموقعی که میخوادبیداربشه کمرشو حالت کمان میاری بالا خیلی نگرانشم دلیلش چیه و داروی خاصی داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- زمان خوردن قطره بیبی کر
سلام زمان خوردن قطره بیبی کررومیخوام قبل شیر یا بعد شیر؟
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد 8ماهه من 3روز تب کرد و 3روز روی بدنش دون دون قرمز ظاهر شد الان تب نداره و قرمزی بدنش هم خیلی خیلی کم رنگ شده اما بچه به سرفه خلط دار و افتاده دماغش و گلوش کیپ شده و خیل اشتهاش کم شده غذا و شیر خیلی خیلی کم میخوره نفس میکشه خس خس میکنه سینه اش سرفه میکنه خیلی سینه اش خرابه، نئوتادین و استامینوفن میدم ،تقریبا 8روز گذشته ولی هنوز خوب نشده خیلی لاغر شده،چه دارو و چه غذایی باید جهت درمانش بهش بدم و چه کار باید بکنم خیلی ازتون سپاس گزار میشم بفرمایید چه باید بکنم خیلی خیلی ازتون ممنونم

