Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن کودک
با عرض سلام دختر من هجده ماه هست از موقع تولد شیر خودمو میخوره وزن تولد ۱/۹۷۰ وزن یک سال و نیم ۷/۲۰۰ رزنش کمه . میتونم شیرخشک نیدو قرمز رنگ بهش بدم . برای این که وزن بگیره اهن و مولتی وزینک بهش میدم اصلا وزن نمیگره ازمایشاتش سالم بودره
- دستگاه تناسلی بوی بد
دخترم 5سالش هست بوی بد ناحیه تناسلی داره آزمایش ادرار دادیم عفونت ادراری نداره.مثل بزرگترها عفونت زرد داره با بوی بدون .بادستمال پاک میکنم چیکارکنم دخترم کلیه اش سنگ سازهست به دکترکلیه گفتم ببرش دکترزنان ؟چیکارکنم خیلی نگرانن
- نوزاد ۴ ماه دارم اشتها اصلا نداره چن تا دکتر بردم میگن همه چیزش سالمه لطفا راهنمایی کنین ممنون شیر خشک اصلا نمیخوره صبح تا شب فقط ۶۰ سی سی
- حساسیت به شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید خس خس سینه وگرفتگی بینی ممکنه به دلیل حساسیت به شیر خشک باشه. حس میکنم دختر من وقتی صبح شیر خودمو میخوره خس خس نداره ولی در طول روز که شیر ندارم بهش شیر خشک میدم بیشتر میشه هم گرفتگی بینی هم خس خس انگار که سرما خورده باشه
- سرماخوردگی
سلام پسرم سه ماه و ۷ روزشه تب و ابربزش بینی داره استامینیفون بهش میدم . میشه شربت سرماخوردگی بهش بدم چه شربتی بدرم خوب بشه
- علت زور زدن نوزاد یک ماهه
سلام بچه ی من تازه یه ماهه شده خیلی زور میزنه میترسم میشه راهنمایی بکنید ممنون
- Infacol
سلام وقت بخیر. بچه م ۳۴ روزشه.۴/۶۰۰ وزنشه. قطره اینفاکول رو چند قطره چند ساعته میتونم بهش بدم ؟
- تب
سلام ببخشید دخترم دوروز پیش تب داشت ۳۷ درجه رفتم دکتر گفت تا ۲۴ ساعت پایین نیومد بیمارستان بستری کن الان تبش ۳۸ درجس پایینم زیاد نمیاد چیکار کنم
- دخترم 5سالشهتقریبا 15کیلوسرما خورده میگه گلوم درد میکنه روز اول 5سی سی آزیترومایسین 200دادم روز دوم چقدر بدم
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- تب و لرز کودک ۴ساله که بردم دکتر بهش آم کلاو وشربت سرماخوردگی داده ولی تب پایین نمیاد چیکار کنموکسی
- سلام من به دخترام که دوقلو هستن وپنج ساله هستن این شربت رو که دادم سرفه نداشتن ولی الان درگیر سرفه شدن چکار کنم دارو رو قطع کردم ولی سرفه قطع نمشه
لطفا راهنمایی کنید ممنون
- شربت کتوتیفن
سلام حسته نباشید من نوزاد یک سال ودوماه دارم سرماخورده عطسه و ابریزش بینی داره سرفه هم میکنه میتونم شربت کتوتیفن بهش بدم ممنونم از شما
- سرماخوردگی و سرفه صدا دار ۳ساله باوزن 13کیلو
درود بر دکتر عزیز... دخترم دوسه روزه سرما خورده امروز دیگه خیلی آبریزش داشت و سرفه کرد یکی دوبار. سفکسیم 100هر 12ساعت میدم ۴سی سی. داروهای دیگه هم دارم. بنظرتون چی بدم دیگه بهش؟ ممنونم ازتون دکتر عزیز
- یبوست و کولیک در ۴۰ روزگی
سلام من پسرم یک ماهگیش تموم شد یبوست گرفت هفته ای دوبار شکمش کار میکنه فقط .الان دوماهشه.کولیک هم داره.چیکار کنم؟
- فلج مغزی
سلام خسته نباشیددخترم هفت ماهشه غلت نمیزنه و گردن نمیگره دستش سمت اشیا برای گرفتن نمیبره دکتر گفت ک مغزش دستور نمیده راجبش تحقیق کردم نوشته شده بود فلج مغزی ولی هیچکدام از قسمت های بدنش فلج نشده ایا نگران کنندس راه درمانش چیست
- خسته نباشید
سلام اقای دکتر خداقوت الهی خدا خیرتون بده الهی ک عمرتون با عزت و طولانی باشه.هر چی دعا کنم کم گفتم.هر روز براتون دعای خیر میکنم .
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام اقای دکتر. خواستم بپرسم مادرایی مه نوزادشون حساسیت به پروتیینگاوی دارن و شیر خودشونو میدن چه مواد غذایی رو نباید بخورن؟
- وزن گیری
سلام پسرم ۱۷ ماهش هست سه ماهی هست وزنش زیاد میشه کم میشه از یازده کیلو پایین نیومده نزدیک ۱۲ میشه هی لاغر میشه شربت اهن و زینک سولفاید بهش میدم وزن تولدش ۳ کیلو بود مشکلی هست آقای دکتر ؟ روزی یک یا دو بار دفع داره .
- تست غربالگری نوزاد
با سلام دختر من ۳۴ روزه هست از بهداشت گفتن که پرکاری تیرویید داره ،خواستم بپرسم خیلی خطرناکه،برای درمانش چیکار باید بکنم،یکی هم اطراف ناخن دستش یکم سیاهی هست وروی گونش هم کبودی ایجاد شده نشانه چیه

