Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- باز شدن مجراي اشكي با قطره
سلام آقاي دكتر آيا امكانش هست مجراي اشكي با قطره و پماد باز شه همچين چيزي هست؟ امروز يك خانمي ميگفت پسرش رو برده دكتر تو يك روز با قطره و پماد باز شد و قي هم تمام شد شدنيه؟؟؟
- لرزيدن نوزاد
سلام دختر۸ماهه دارم گاهی اوقات تمام بدنش میلرزد مثل اینکه سردش شده باشه درصورتی که اصلامنزل سردنیست،هنگام لرزیدن،خودشو سفت میگیره دندوناشو به هم فشارمیده،وزنش ده کیلو،قد۷۲،دورسر۴۳
- مصرف زیاد ویتامین آ.د
سلام اشتباهی به مدت 20 روز به نوزاد80 روزم قطره مولتی ویتامین وقطره آ.د رو باهم دادم مدتیه که بیقرار شده ایا مشکلی براش پیش میاد وخطرناکه باید چکار کنم؟
- سنگ کلیه نوازاد
سلام دکتر دخترم کلیه سمت چپش سنگ داره سنش هم سه ماه ونیم هست باتشکر
- تب
سلام بچم 8ماهشه از دیروز تب داره تا ۳۸ و نیم هم بالا رفت ابریزش بینی داره اب دهنشم هم میریزه دهنش با سرش بیشتر داغه چیکار کنم دارو دارم میدم بهتر میشه دوباره تب میکنه
- اختلال خواب نوزاد ده ماهه
سلام اقای دکتر پسر ده ماهه ای دارم که از بدو تولد شبها خوب نمی خوابید و الان هم همونطوره با اینکه از سیر بودنش مطمئن هستم ولی هر نیم ساعت یکبار بیدار میشه و فقط هم باید شیر بخوره تا دوباره بخوابه،اگه بهش شیر ندم خواب از سرش میپره و بلند میشه و تا چند ساعت بیداره لطف میفرمایین راهنمایی کنین ممنون
- شیر خشک
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میتونم یعد از یک سالگی به پسرم شیر خشک بدم و دیگ شیر خودمو ندم چون شیرم کمه هم خیلی لاغر شدم
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
سلام وقت بخیرکودک ۸ماهه باوزن ۷۸۰۰باعلایم سرماخوردگی وابریزش بینی وتب،انتی بیوتیک مناسب چیست وچندسی سی داده شود
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچم شش ماهشه شیر خشک پپتی۲ میخوره الان دیگ پیدا نمیشه ممنون میشم بگین چی میتونه بجای پپتی بخوره
- رشد نکردن نوزاد
سلام بچه من سه ماهشه رشد نمیکنه خیلی لاغر چهار کیلو وزنش چیکار کنم با دوستم تو یک ماه زایمان کردیم بچه اونها بزرگ شده بچه من ن
- استفراغ نوزاد
سلام بچه من یک ماهس کولیک دارد و زیاد شیر میخورد مثلا ساعت ۴ شیر خشک میخورد یک ساعت با گریه بازم شیر میخواد ک شیر خودمو یا بعضی وقتا شیر خشک میدم ۲روز زیاد استفراغ میکنه ایا مشکلخاصی هس یا نه
- قطره ی آهن لیپوسفر
سلام من دو روزه که به دخترم قطره ی آهن لیپوسفر میدم و امروز رنگ مدفوعش قهوه ای تیره شده. مشکل از کجاست ؟
- سلام خسته نباشید دختر من دوماهو نیم هستند میخواستم بپرسم قطره استامینوفن ضررندارد شبها بدم برای دل پیچش آرام میشود
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
من پسرم 44روزشه سرماخورده دکتر گفته شربت آموکسی سیلین 125یک پیمانه هر 8بهش بده خیلی زیاد نیس آیا
- مقدار مصرف سفکسیم برای نوزاد 3 ماهه
سلام خسته نباشید دکتر به دختر 3ماه من با وزن 7 و نیم کیلو سفکسیم 100 داده هر دوازده ساعت 5 سی سی که میشود معادل یک قاشق غذا خوری سر پر. آیا دادن این حد چرک خشک کن مجازه؟
- درد شکم پسر 2 ماهه
سلام پسرم اصلا مدفوع ندارد مگر اینکه با شیاف گیلیسرین استفاده کنم تا مدفوع داشته باشد باید چیکار کنم که رفع شد استفاده از ماساژو اب گرمم فایده ای نداشت
- ادامه سوال قبل
راجب شیرخشک رایانه ای پرسیده بودم الان میتونم شیرخشک ابتامیل۲ بدم؟۹ماه داره
- قطره اهن
سلام من قطره اهن سیدرال گوچه به بچم که ۱۰ ماهشه میدم ولی میگن اهنش کمه الان میخوام سیدرال فولیکو بدم ولی نمیدونم برای لچه مناسبه یا نه؟
- جوش
سلام وقت بخیر پسر سیزده ماهه من بعد اسهال اطراف مقعدش جوش سر سفید زده ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی استفاده کنم
- گرفتگی صدایی نوزاد
سرماخورده بود پسرم دوماهه بود سرماخوری خوب شد ولی صداش خوب نشده ،

